Wel/niet overnachten.... wat zouden jullie doen? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
09.01.2023 21:41
@Alex....je wilt niet weten wie er op de camping voor jou op de wc of in de douche is geweest😝
Geplaatst door: bert
, Datum:
09.01.2023 23:07
Je huis vol met bedwantsen na je overnachting in het hotel of vakantiehuis is ook niet alles.
En dan heb ik het niet eens over de activiteiten die allemaal op de matrassen van het hotel hebben plaats gevonden.
Misschien is in 1 keer rijden of de vouwwagen op een tussencamping uitklappen toch beter.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
10.01.2023 09:00
Tja Bert, als je puur o.b.v. prijs een overnachting zoekt is de kans op onplezierige omstandigheden wel wat groter. Hoewel dat ook geen enkele garantie geeft.
Wij zijn afgelopen jaar met de caravan in Castelane geweest. We reden na enkele dagen verblijf daar vanaf het meer van Annecy. Zo heel veel langzamer met caravan reden we niet ten opzichte van het overige verkeer, omdat de route zich daar ook niet voor leent.
Ik adviseer daarom echt om een leuke/goede chambre d'hote te vinden (mogelijk een met ook een table d'hote) en genieten maar. Wij hebben dit soort overnachtingen voornamelijk ervaren als erg gezellig en ontspannen begin van de vakantie, waardoor we uitgerust het tweede deel van de reis konden doen.
De B&B en F1 hotels hebben wij na een eenmalige ervaring vervolgens altijd links laten liggen... Goedkoop, makkelijk (aankomst en vertrek), maar erg slechte bedden (plank met plastic matras), vies (de bed wantsen van Bert zouden hier goed gedijen), bedompt en ongezellig ... bah! Ieder zijn/haar smaak/meug, maar dan toch maar wat meer betalen voor een goed hotel of chambre d'hote met meer comfort en vakantiegevoel. Ik had achteraf het idee dat ik nog beter in de auto had kunnen blijven slapen.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
10.01.2023 11:38
F1 laten we links liggen, we weten uit ervaring dat daar iin de wastafel geplast wordt. En sanitair vind ik vies. Maar een ibis budget oid kan er goed mee door. Lakens zijn schoon, nog nooit bedbugs gehad. Sinds kort hebben we een camper gelukkig geen gedoe meer met hotels of campings