Camping Costa Brava met jeugd (16-20 jr) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Joanne75
, Datum:
17.11.2022 16:24
Dankjewel Saskia, ik ga em bekijken, al heb ik die camping mijn herinnering ook al es bekeken.
@Wim, net bij Venueholidays gekeken maar daar is la Brasilia zelfs dik boven de 4.000,=….
Moet je bij rechtstreeks boeken bij de camping echt om 0.00 ‘s nachts klaar zitten of kun je ook nog wel binnen 1-2 dagen boeken ? Of ben je dan gewoon weer te laat ?
Voor camping Amfora boekten we om 7.30 uur ‘s morgens en dus alles al vol.
Gewoon.niet.leuk.meer.
Geplaatst door: ® Holly18
, Datum:
17.11.2022 20:50
Le Brasilia is te reserveren vanaf 28 november 09.00 uur. Vorig jaar zat ik dus om 09 00 klaar voor de start om Chalet Sud te reserveren voor 2 weken en toen kreeg ik als enige mogelijkheid nog een verblijf voor 10 dagen. Wel meteen gereserveerd en in maart toen uiteindelijk nog dagen bijgeboekt via Al Fresco. Les Rivages en De l'Arche ken ik niet persoonlijk, maar wel op m'n lijstje gehad omdat ze allebei ook zeer geschikt zijn voor de oudere jeugd. Volgens mij zijn camping Domaine de la Bergerie en camping Lei Suves in Roquebrune sur Argens ook leuk voor de oudere jeugd. Cote d'azur natuurlijk ook erg druk in het hoogseizoen , maar wel veel te zien en te doen. Je zou eventueel ook nog kunnen kijken naar camping La Marende in Argeles sur Mer of camping Cala Gogo in Saint Cyprien.
, Datum:
17.11.2022 22:10
Nou, dat zal em dan voor la Brasilia ook wel niet worden want dan ben ik onderweg naar mijn werk.
Misschien kan ik het dan op mijn werkplek nog proberen maar zal wel direct vol zijn dan. :( :(
Cala Gogo heb ik al es eerder bekeken maar die reviews zijn niet bepaald lovend: smerige en verouderde camping als ik het zo lees.
Lei Suve is wat kleinschaliger en betaalbaar, maar ook niet aan het strand en alleen op zaterdag ook. Spreekt me iets minder aan.
Domaine de la Bergerie ziet er zeker ook goed uit, maar heel jammer dat ie niet aan het strand ligt. En in hoogzomer een keer naar het strand rijden en parkeerplek vinden zal niet meevallen!
En ik lees iets over een de discotheek van de camping, dat is een pluspunt. Maar er staat ook “Tieners tot 18 jaar kunnen tot 1u00 terecht in de 0° zaal”. Mogen de 19+ pubers er dus niet in?
Maar als het allemaal niet lukt, dan misschien de wens voor direct aan het strand maar loslaten, dat moet ik dan maar es overwegen. Dan is deze eentje voor op het lijstje, dus iig dank voor de suggestie.
Maar wij moeten in de bouwvak dus het dan zeker overal érg druk bij de zwembaden, en dan is afwisseling met strand wel erg fijn hebben we gemerkt, vandaar die wens.
Geplaatst door: ® Holly18
, Datum:
17.11.2022 22:57
Het is ook heel moeilijk denk ik om iets te vinden dat op alle fronten 100% gaat aansluiten op je wensen. Dus flexibele aankomstdag, aan het strand, zwemparadijs, levendige omgeving en betaalbaar. De prijzen zijn inderdaad flink gestegen en snap heel goed dat je niet de hoofdprijs wil betalen, het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ik ken de volgende camping ook niet persoonlijk, maar heb al een flink aantal keren lovende berichten voorbij zien komen. Gaat om camping Les Mimosas in Portiragnes. En anders misschien toch nog eens kijken of er een camping is in Argeles sur Mer die je persoonlijk aanspreekt? Argeles is niet de meest geweldige badplaats die je kan bedenken maar wel veel campings. Vaak niet direct aan het strand, maar vaak wel een treintje wat die kant op gaat. De omgeving biedt meer dan genoeg mogelijkheden en Spanje is prima te doen vanaf daar. Maar ook voor dit gebied geldt wel druk druk, druk.
Geplaatst door: ® Wil B.
, Datum:
18.11.2022 08:59
Net wat Holly schrijft, je moet er bij le Brasilia gelijk bij zijn. Of later geluk hebben dat er nog iets vrij komt. Op een le Brasilia facebooksite wordt wel aangeraden te bellen.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
20.11.2022 13:29
Volgens een review was er niks te doen op le chapelle voor de jeugd van 12-15 jaar op de camping. Maar jou jeugd is toch van 16-20? Die kunnen toch gewoon het dorp in en van de camping af? ik Snap dat je een 12 jarige niet alleen door Argeles laat struinen, maar 16-20 is toch prima? En deze camping ligt echt midden in Argeles.
De camping ligt alleen niet direct aan het strand. Misschien is le Soleil in Argeles dan beter.
, Datum:
20.11.2022 15:18
Nee klopt, mijn jongste is dan 16,5 jaar dus mag op zich wel de camping af, deden ze afgelopen jaar op Les Sablons ook en gingen ze beetje rondlopen, ijsje halen, bij de kermis kijken etc.
La Chapelle is ongeveer 200-300 mtr van het strand af als ik websites zo lees en die camping spreekt me dan meer aan Le Soleil. Laatstgenoemde scoort ook minder (maar 5.7) op Zoover.