Route (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: J
, Datum:
05.08.2022 14:02
Helemaal geen domme vraag, het is toch prettig om vooraf de route te weten.
Het is nogal ingewikkeld daar omdat vrijwel alle routes via Le Theil lopen.
Dat is voor caravans niet geschikt en dan is het fijn om een geschikte route te weten en een fatsoenlijke reactie op een vraag te krijgen.
Niets doms aan.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
05.08.2022 19:28
Ach, het kan altijd erger. Ik zit bij een forum over Zweden op facebook. Daar kwam vorige week de noodkreet: we zijn in Zweden en het regent. Heeft iemand tips? Beste advies: een paraplu!
Geplaatst door: Cor1956
, Datum:
05.08.2022 20:27
Beste J.
Degene die het topic geopend had was toch ook al in de Ardèche aangekomen?
Dan zal hij ook met de verkeerssituatie in Le Teil te maken hebben gehad
En de vraag hoe terug te komen is in mijn ogen dan ook niet de allerslimste.
Ik ben dus eigenlijk wel met mijn naamgenoot eens
Geplaatst door: Wima
, Datum:
05.08.2022 20:40
Zooo jammer.
Ik heb in de de afgelopen jaren dat ik dit forum bezoek maar weinig vragen gezien die niet op een andere manier beantwoord hadden kunnen worden. Alles is via internet op te zoeken. Of plaats 34 op camping x wel voldoende schaduw heeft? Of je op camping y een normale zwembroek aan mag? Of de route naar camping xyz wel of niet geschikt is voor een caravan?
Volgens mij is het idee van een dergelijk forum het uitwisselen van ervaringen, geen "droge" informatie. Of je wil iemand helpen met jouw eigen ervaring of je laat het gaan.
Sorry, maar ik zie de afgelopen week zoveel reacties die niet helpend zijn. Misschien kun je dan inderdaad beter naar Facebook.
Geplaatst door: Thadude
, Datum:
11.08.2022 18:45
Waarschijnlijk is de topicstarter al thuis maar misschien voor de volgende keer of voor anderen.. de ViaMichelin App kan je misschien helpen. Je kan oa. Tolwegen, vignetten vermijden en aangeven dat je met een caravan reist of anders een speciale camper/truck navigatie aanschaffen.
Geplaatst door: ® Gert53
, Datum:
12.08.2022 10:09
De vraagsteller kan via een andere weg in Ruoms gekomen zijn...
Wij gaan over een week die kant op en geen enkele navi/routeplanner houdt rekening met het feit dat je niet met caravan door Le Teil mag. Had al geluk dat de routeplanner van de ADAC me om Vallon pont d'arc heen leidt. Ook daar is het verboden voor caravans.
Geplaatst door: Thadude
, Datum:
15.08.2022 16:06
Misschien dit melden bij navteq/teleatlas/Michelin zodat ze hun kaarten kunnen bijwerken?
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
15.08.2022 16:17
Dit gaan ze niet doen
Officieel is de afsluiting en deviation tijdelijk
Dat dat al 3 jaar duurt , soit