kleine of groote ergenisen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Silvia
, Datum:
01.08.2022 01:58
O Gerda, 2 uur dat die baby krijste, zeker niet leuk, maar kan erger.....
Dit voorjaar op de vliegreis terug van Curaçao, minstens 8 uur een krijsende baby, uiteraard op een nachtvlucht....
Geplaatst door: ® Jojo
, Datum:
01.08.2022 20:39
Mijn ergernis is blote kinderen over de camping. En die dan ook met hun blote bips op de wip-wap gaan en van de glijbaan af gaan in de speeltuin. En dus ook overal tegenaan pissen ivm zindelijkheidstraining. Want ja "ze moeten nog leren". Die kinderen zijn net 2 jaar en kunnen net 3 maanden lopen.
Prima dat je met zindelijkheidstraining bezig bent. Maar die 2 weken dat je naast ons staat hoef ik niet steeds billen te zien en te zien dat de kinderen elke boom merken dmv hun plas. (ja heb ik echt gezien op een camping, dat waren dan wel Duitsers!)
Mijn kinderen zijn ook nog jong.
Die gaan met kleren aan na deze kinderen van de glijbaan af. Wat qua hygiëne niet echt fijn is.
Maar die leer ik dat de wc een plek is om je behoefte te doen.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
01.08.2022 21:21
Dat ik nu ook op deze camping site geconfronteerd word
Met vieze kalknagel advertenties , bah
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
02.08.2022 00:13
@jojo. Oh wat zou jij je geergerd hebben op de naturistencamping waar wij net vandaan zijn gekomen! Nou, wij niet, hoor.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
02.08.2022 08:09
Als je al gaat kamperen,waarom in godsnaam dan ook nog naakt?
Kan me er niets bij voorstellen,of toch eigen wel😱
Geplaatst door: Peter V
, Datum:
02.08.2022 08:35
Lia, foei.
Wat jij je daar (FKK-camping) bij voorstelt gebeurt er net niet!
Uit eigen ervaring: op naturistencamping is er héél veel respect voor elkaar, hygiëne, netheid etc.
Doorgaans veel meer dan op een textielcamping waar ik nog nooit één van de beschreven ergernissen mocht ervaren.
, Datum:
02.08.2022 08:55
@Peter V , precies, helemaal eens met wat jij schrijft. En dat een ander zoiets niet snapt of er rare voorstellingen van heeft, zegt meer iets over hem / haar.
En vandaag maar weer heerlijk bloot onze tuin in.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
02.08.2022 09:54
Ik begrijpt best dat sommige mannen graag naar een naturisten camping gaan.
Maar mensen van in de 80 wil je toch niet naakt zien....
Geplaatst door: Toon
, Datum:
02.08.2022 10:48
Mijn ergernis is dat dit item al zolang loopt en helemaal niets toevoegt aan kamperen ij Frankrijk.
We gaan toch voor de lol op vakantie.
Geplaatst door: ® Ien1
, Datum:
02.08.2022 10:51
Lia, ik denk dat jij een totaal verkeerd beeld hebt over naturisten campings…….en bovendien….je hoeft deze blote mensen niet te zien, want jij kampeert niet.
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
02.08.2022 12:18
Het hele jaar kijken we uit naar een fijne vakantie. Voorpret, beetje reis-stress enz. De aankomst was prima opzich. Voor mij geldt; die warmte... Killing! Ik ben er echt de eerste week ziek van geweest. De 2e week ging beter, maar ik doe vrij weinig. Nu de derde week; ik ben er klaar mee..
Samen met alle andere dingen van een camping (daarmee wil ik eerlijk gezegd niks afdoen of iets verkeerds zeggen over de geweldige inspanningen van het team vd camping wbt het schoonmaken vh sanitair e.d. want dat gebeurde de hele dag door!!!) Zoals smerig sanitair (varkens!) Lawaai snachts en smorgens heel vroeg. Idioot grote campers met de nodige luxe waar tentkampeerders last van hebben, stof wolken vd soms keihard rijdende auto's, enz. Afval en rommel en jankende achtergelaten honden. Naja, we kunnen zat klagen natuurlijk.
Maar goed, het mooie, leuke, gezellige en vooral het genieten van de fijne tijd staat bij mij echt wel voorop. Vandaag is onze laatste dag, wordt weer gruwelijk warm, dus ik ga dit nog even ondergaan. Vanavond opruimen en zoveel mogelijk inpakken. Morgen tent afbreken en naar huis. Weg uit die hitte, daar zal ik blij om zijn, maar wat hebben we het heerlijk gehad. Frankrijk is erg gastvrij geweest voor ons. We zijn fijn ontvangen door de bediende van een restaurant in Sauze du lac, de mevrouw op de markt vond t leuk dat we Frans spraken, in Parc des Animaliers werden onze vragen keurig beantwoord, het team vd camping was ongelooflijk aandachtig en gastvrij. We hadden een hele toffe Franse buurman met 2 zoontjes waarmee onze kids heerlijk gespeeld hebben en we hebben lange avonden gemaakt met ze, wijntje, praatje en veel van elkaar geleerd... Voor dit soort dingen ga je kamperen, toch?
Morgen ri huis, met tussenstop, maar het verlangen naar en waarderen van ons eigen huis, toilet, wasmachine en vooral; eigen bed, dat maakt het voor mij af. ;-) veel plezier en vergeet niet te genieten. xxx
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
02.08.2022 12:35
Mensen, dit gaat te ver. Je hebt twee keuzes. Je kiest voor een camping waar verwacht wordt dat je enigszins gekleed bent of je zoekt een camping waar geheel ontkleed normaal is.. Ook zijn er campings - dicht bij het strand - waar je gekleed de camping verlaat en waar je op het strand geheel ontkleed mag liggen zonnen. Dat laatste hebben wij wel eens gekozen toen we veel jaren jonger waren en ook in Nederland wel eens naar de sauna gingen.
Overigens was die laatste keuze niet zo slim. Hebben we onze zoon van 15 jaar eindelijk na heel veel praten overgehaald om zich op het "blootstrand" bloot te geven, ligt hij er net een half uurtje in de zon en toen:" hé, kijk, dat is die jongen die bij ons thuis iedere dag de krant brengt..."drie leuke meisjes" uit onze stad op honderden kilometers van huis; hoe is het mogelijk. Zoon woest op ons en 's avonds ook nog pijnlijk verbrande billen!. Zoon, 50+ belde gisteren en is nu met familie in de Alpen.
Blote kindertjes vindt ik niet zo prettig, gewoon omdat er allerlei rommel op de grond ligt, zoals schelpen, takken, peuken van sigaretten, glasscherven, kiezelstenen. en gewoon andere vieze zaken en is de meneer/mevrouw vlak bij de vloedlijn en die zo ijverig foto's maak echt de ouder van dat leuke kindje? Fijne vakantie allemaal en geniet er van ; vakantie is zo weer voorbij.
, Datum:
02.08.2022 12:38
@mermaid . Ja de hitte was wel een puntje dit jaar. Wij ergeren ons niet zo gauw aan anderen, maar vonden het wel jammer dat door die erge warmte er deze vakantie af en toe een rondje op de racefiets niet in zat, helaas. Terwijl het een mooi glooiend landschap was met af en toe stevige heuveltjes. Nu weer thuis in het vlakke Nederland met ook prachtig weer!