Acsi 2023 nieuwe prijzen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
04.07.2023 23:39
Ook ik kreeg reactie dat alleen digitaal nog niet mogelijk was. En dat al drie jaar op een rij. Als dat voor ACSI zo lastig is, dan kies ik voor het milieu en stop met afnemen van hun boeken.
De wereld biedt meer dan alleen ACSI campings. In het voorjaar staan deze campings vaak vol, wij houden meer van rust.
De app van Archie werkt uitstekend en deze site hier ook. Daar kunnen wij het prima mee redden.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
05.07.2023 07:53
Geplaatst door: Johann
, Datum:
06.07.2023 17:16
Mail gehad van ACSI dat je nu kan kiezen voor de digitale kortingskaart. 1 jaar geldig,echter niet van 1 januari tot 31 december, maar 1 jaar vanaf het moment van afsluiten. Werkt ook zonder internet verbinding.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
06.07.2023 19:41
@johan,weet je of je dan ok de toegang tot de app krijgt?
En weet iemand of je bij de app kunt selecteren alleen acsi campings
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
06.07.2023 19:44
Iik bedoel dus de cc korting campings
Geplaatst door: Bert
, Datum:
06.07.2023 20:18
Dat kan met de app archies campings. Als je op het kaartje kijkt zijn ze rood gekleurd. Je kan ook alleen campingcard campings selecteren bij instellingen, favorieten selecteren en naar een navigatie progamma doorschakelen. Ook kan je doorschakelen naar google of het bellen naar de camping.
Volgens mij kan je ook CC campings selecteren via deze site, maar alleen campings in Frankrijk. Archies heeft alle campings van heel europa.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
06.07.2023 22:33
Als je kiest voor digitaal, betaal je 17,95 euro. Je hebt dan geen verzendkosten, en het is inclusief de app.
Geplaatst door: ® daphne
, Datum:
10.07.2023 15:52
Vreemd, wij hebben geen e-mail gehad dat CampingCard ook alleen digitaal kan. Toch maken wij al jaren gebruik van de kortingskaart en de app (abonnement). De boekjes gaan bij oud papier als de kaart eruit is gehaald.
Zijn jullie niet in de war met ACSI Europa, waar je de landenpakketten digitaal kunt kopen zonder de fysieke boeken? Dat loopt inderdaad niet per kalenderjaar maar start op datum van aanschaf en dan 12 maanden. Als jullie hierover een e-mail hebben gehad dan is dat niet nieuw en al jaren mogelijk.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
10.07.2023 17:01
Nee, ik vergis me niet, denk ik. Na wijziging kreeg ik onderstaande bevestiging:
Bevestiging van uw wijziging
Beste heer Van Kroonenburg,
U heeft uw abonnement succesvol gewijzigd. Uw huidige abonnement op CampingCard ACSI - Nederlandse editie met CampingCard ACSI-app (campings) loopt nog door tot 31-12-2023. Daarna gaat uw abonnement over naar een CampingCard ACSI Digitaal. U ontvangt vanaf volgend jaar geen gidsen meer.
Alles over het gebruik van de digitale CampingCard ACSI, kunt u hier teruglezen.
Uw nieuwe abonnement
Artikel Aantal Prijs Totaal
CampingCard ACSI Digitaal
1 € 17.95 € 17.95
Subtotaal € 17.95
Verzending € 0.00
Eindtotaal € 17.95
Incl. € 3.12 btw
Geplaatst door: ® daphne
, Datum:
10.07.2023 18:36
Oké dank, dan wacht ik het nog even af of wij de mail ook krijgen.
Overigens zijn wij net terug van 4 weken rondtrekken door Italië en Oostenrijk en hebben de CampingCard meer gebruikt om die campings te mijden omdat deze overvol zaten, of we namen een duurdere grotere plek, want de kortingsplekken waren vaak hutje mutje.
Zag hier ergens een opmerking dat de CampingCard vol Nederlanders zitten. Dat hebben wij niet zo gezien, het zijn meer de Duitsers die gebruik maken van deze kaart.