Acsi 2023 nieuwe prijzen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
21.07.2022 13:56
De nieuwe prijs van uw abonnement wordt € 20,94 (exclusief verzendkosten).
In 2023 zijn de tarieven € 13, € 15, € 17, € 19, € 21 en € 23.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
21.07.2022 14:13
Geplaatst door: Henny
, Datum:
21.07.2022 16:19
Heel raar dan die verschillen ..want dit kregen wij als bericht....:
De nieuwe prijs van uw abonnement wordt € 21,94 (exclusief verzendkosten).
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
21.07.2022 16:41
Best lastig zoeken op de ACSI/campincard-site.
Het verschil qua prijs zit 'm in wél/géén;
Club ID leden// app//camperplaatsen-toevoeging, voor zover ik het goed lees.
Geplaatst door: ® LMaas
, Datum:
21.07.2022 16:59
Nav de in mijn ogen toch wel forse prijsverhoging heb ik een reactie naar ACSI gestuurd als volgt :
"
In plaats van de forse prijsverhoging lijkt het mij meer in de rede, ook gelet op de huidige digitale mogelijkheden, dat u de mogelijkheid biedt voor een abonnement zonder gids maar wel met de app of alleen met gids.
Volgens mij bereikt u hiermee een forse kostenbesparing. Daar is het u immers om te doen?
Ik vind het zeer klantonvriendelijk van u dat u zomaar met de forse prijsverhoging komt.
De meeste mensen gebruiken alleen de app en de gids verdwijnt in de krantenbak. Echt zonde van het geld.
Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat u de optie voor alleen de app niet aanbiedt. Scheelt bovendien ook nog eens verzendkosten.
"
Reactie ACSI :
"
Achter de schermen wordt al lange tijd gewerkt aan een nieuw abonnementsvorm, zonder gidsen. Dit was echter nog niet mogelijk voor dit jaar maar wellicht voor de nabije toekomst wel.
"
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
21.07.2022 23:14
Waar hebben we het over. Over een heel jaar betaal je nog geen 25 euro en krijg je korting in voor en naseizoen.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
22.07.2022 05:51
Als je op deze manier redeneert kan acsi de gids ook 30 euro maken of nog hoger.
Bovendien verdient acsi miljoenen met de buitensporige tarieven die campings betalen aan acsi om in de gids te komen. Acsi heeft bijna een monopoliepositie in de markt.
Voor grote, bekende campings zijn die tarieven geen probleem, maar voor kleinere campings zijn die tarieven bijna niet op te hoesten.
De consument heeft er profijt van, maar wel ten koste van de kleinere campings die bijna wel verplicht zijn om ook in de campingcardgids te komen, omdat ze anders helemaal geen klanten meer krijgen in het voor en na seizoen.
Geplaatst door: ® freekvo
, Datum:
22.07.2022 07:42
Hoezo "acsi verdient miljoenen"..........
Wat een complete onzinopmerking die totaal nergens op slaat.
En laten we wel zijn: de ACSI bestaat bij de gratie van ons, kampeerders, die zo graag goedkoop in het voor- en naseizoen willen kamperen!
Geplaatst door: Peter V
, Datum:
22.07.2022 09:09
Naast de campings in de gids zijn er nog tig campings die gelijkaardige (lage) prijzen vragen. Maar ja de ACSI gids maakt dat je niet zelf moet zoeken. De keuze is dus duidelijk aan jezelf. Vind je de gids te duur, koop hem dan niet. Simpel toch?
, Datum:
22.07.2022 09:34
De zakelijke kant tussen acsi en de campinghouder
Interesseert mij als betalende gast niet zo veel
Echter ik zou af, en toe echt wel eens naar een niet in de gids vermelde camping willen gaan
Echter zie ik dan en met name bij NL campings de reguliere prijzen van deze
En mn in voor laag seizoen , dan bedank ik feestelijk
En vind het niet raar dat de campinhouders klagen dat er bij hun niemand staat
Meestal is het zo dat de deelnemende campings of het huisdier tarief laten vallen
Of het elecctrotarief , of zelfs de combi van beide
Als ik elk jaar tussen de 150 of 180 dagen dagen op pad ben , maak ik graag gebruik
Van de bij de acsi CC vermelde campings
Laatste reis deed ik dat 1 x op een overnachtings camping naar huis niet
En dat koste mij € 25,- , op een simpele municipal met nauwelijks voorzieningen
Eigen schuld , maar had niet nodig geweest , voor € 14 , had het een half uur eerder ook gegaan
Met de acsi Kortings card
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
22.07.2022 10:45
Zoals hierboven al staat, acsi maakt het voor en naseizoen betaalbaar. Veel campings, lang niet alle, vragen in het voorseizoen dezelfde prijs als in het hoogseizoen. Terwijl de voorzieningen vaak minder zijn. Dit jaar op een overnachtingscamping gestaan kostte ons 27 euro. Er was wel een koud zwembad moet ik zeggen. Maar de dichtstbijzijnde acsi camping was veel goedkoper, dat doe ik dus ook niet meer. Als campings die niet meedoen redelijke prijzen hanteren hoef ik niet perse op die acsi campings.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
22.07.2022 11:16
Als de nieuwe ASCI Campingcard gids uit is worden het bestand van deze site bijgewerkt, met een link naar de betreffende pagina van de ACSI en kun je in het filter ook aangeven dat je een camping wilt die de Campingcard accepteert. Op die manier heb je meer filtermogelijkheden dan de ACSI Campingcard site heeft.
, Datum:
22.07.2022 14:06
Voor de camping eigenaar
Sta je niet in de acsi cc gids
Word je door de voor en na seizoener niet gevonden
Gelukkig zijn er campingeigenaars die hun tarieven wel in de zelfde prijs klasse plaatsen
En ook xtra korting geven ,zo dat ze in de buurt van een kortings tarief komen
En dit ook op hun site vermelden,, zouden er meer moeten doen
Voorbeeld
https://www.campinglabedure.com/nl/tarieven-reserveren/
Nu nog de hond gratis
Geplaatst door: Johann
, Datum:
22.07.2022 14:49
De prijs wordt bij mij € 17,95 excl. verzendkosten
Is alleen met de gidsen.
, Datum:
22.07.2022 19:45
'Hoezo "acsi verdient miljoenen"..........
Wat een complete onzinopmerking die totaal nergens op slaat.'
Nou Freek 3000 campings x 800 euro= 2,4 miljoen.
Voor kleine campings zijn die tarieven bijna niet op te hoesten en worden kapot gemaakt omdat ze niet in de gids staan. Sommige mensen interesseert dat niet en die willen alleen voordelig staan (en dat mag, we leven in een vrij land), maar ik vind het belangrijk dat er veel variatie blijft bestaan van campings
Er zijn ook campings die niet meer mee doen met de campingcard, bv https://www.la-chauderie.com/tarieven-2016/
Camping-frankrijk.nlSVR Camping La Chauderie in La Tour D'AuvergneAlles wat u wilt weten over deze camping in Puy de Dôme maar wel een campingcardtarief berekenen.
Wij staan meestal op campings tussen de 12 en 17 euro (met hond en elektriciteit). Vaak zijn die campings in het hoog seizoen even duur of maar een paar euro meer.
, Datum:
22.07.2022 19:58
En naast de inkomsten van de campings, komt ook nog de verdiensten op de gidsen en de app erbij voor asci.
, Datum:
22.07.2022 19:59
En omdat ze niet meer mee doen
Worden ze on route niet gevonden
Ook al hanteren ze een aangename prijs
En dus komen er minder kampeerders ,
Dus een jaar later melden ze zich weer aan en krijgen ook nog de stempel,,nieuw,, in de gids
, Datum:
22.07.2022 22:07
La chauderie staan al jaren niet meer de de campcardgids. Le Peyroche ook niet (je bataalt wel 5 euro voor je hond).
La madeleine is ook weggegaan vanwege de hoge tarieven (hanteert geen campingcardtarieven). En zo zijn er meer.
, Datum:
22.07.2022 23:50
Dus missen ze in voor en naseizoen een hoop gasten
Wat ze dan weer oplossen door pas half of eind mei open tegaan
En reeds begin september te sluiten
En campings die teveel vragen voor een huisdier/hond
Kunnen beter zeggen dat ze je niet willen hebben,met je dier
Geplaatst door: Mootje
, Datum:
08.11.2022 13:10
Wat een prijsverhoging ! 9 euro meer ivm de druk kosten van de gidsen. Bel jaarlijks dat ik geen gids wil. Verdwijnen in de prullenbak. Ik weiger te betalen voor zo een belachelijk niet duurzame actie.