grote camper les rivages millau (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: familiedoorzon
, Datum:
19.03.2022 09:50
Vraagje voor mensen die eerder bij les rivages zijn geweest....
is de camping begaanbaar met een grote camper ? (8 mtr)
is dan de plekken bij de rivier ook te doen of zijn die dan te klein ?
alvast bedankt.
Geplaatst door: conny
, Datum:
21.03.2022 10:40
Ik zou het mijn buren niet aan willen doen ...
Informeer even bij de camping; volgens mij is er geen apart campergedeelte.
Geplaatst door: familiedoorzon
, Datum:
21.03.2022 16:10
bedankt voor uw antwoord er zijn inderdaad geen camperplaatsen daarom mijn vraag.
Ik heb inmiddels vriendelijk contact gehad met de camping, wij zijn welkom.
ik heb navraag voor u gedaan er zijn geen apart veldjes voor kinnesinneponem met sanitair voor azijnpissers.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
21.03.2022 17:10
Ah, een grote camper, maar een kort lontje !
Geplaatst door: marian
, Datum:
21.03.2022 17:38
@conny, ik begrijp dat wel :-)
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
21.03.2022 18:29
Geplaatst door: Wima
, Datum:
21.03.2022 21:21
Ik leer hier iedere keer weer wat bij...
Kinnesinneponem.... die moest ik echt even opzoeken...
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
21.03.2022 23:33
Mag ik even heel verdrietig worden van deze discussie? Als je op een camping gaat staan, weet je dat je een stukje grond van ruwweg 10 bij 10 meter huurt, en dat de campingbaas er geen boodschap aan heeft of jij je buren niet te groot, te lelijk, te dronken vindt. Misschien zijn die mensen van die grote camper trouwens wel veel aardiger dan die van dat trekkerstentje. Heb het meegemaakt dat mensen met zo'n tentje met open deurflap een nummertje lagen te maken, voor het oog van jong en oud. Maar om daar nu alle mensen met kleine tentjes op af te rekenen... Overigens, campervolk is meestal met een paar dagen weer weg. Mensen met kefhondjes staan vier weken lang naast je.
Dus ja, ik snap wel dat TS met een scheldwoord reageert. Alleen zijn lelijke woorden nooit een oplossing, in tegendeel. Dus volgende keer graag toch een wat tactischer woordkeuze.
Geplaatst door: daido
, Datum:
22.03.2022 07:25
Hoelang is een combinatie van een auto en een caravan of een grote tunneltent?
Zelf zou ik mij ongemakkelijk voelen omdat mensen allemaal een oordeel hebben over een grote campers, maar dat komt ook dat ik misschien niet de beste chaufeur ben met een grote wagen.
Ik vind zelf grote campers wel interesant en ik zou graag een kijkje binnen willen kijken hoe die is in gericht.
Mensen die erotisch bezig zijn in een tentje boeit mij niet zo, ook hebben ze hun tentje open staan, als ze maar geen geluidsoverlast produceren.
Azijnpissers plassen vaak op de campingplaats zelf en hebben geen appart sanitair nodig.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
22.03.2022 21:17
De reactie van familiedoorzon doet mij vermoeden dat er sprake is van enige overcompensatie die moet worden verdedigd... Mensen kunnen een grote camper (naast hen) toch gewoon lelijk/vervelend/storend vinden. Dat is een mening, dat mag en die mag ook geventileerd worden (zonder kwetsend te zijn). Dat heeft dus helemaal niets met haat, nijd of jaloezie te maken en het betreft dus ook geen azijn zeiken. Waarom überhaupt kamperen als je je al stoort aan de mening van een ander?
Geplaatst door: Daido
, Datum:
23.03.2022 07:18
De familie Doorzon heeft een vraag over een camping met betrekking tot de lengte van hun camper, niet naar een mening over de lengte van de camper.
Ik geef toe dat ik er zelf ook aan mee doe.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.03.2022 08:53
Geplaatst door: ® cato
, Datum:
24.03.2022 13:55
Ik vind het ookniet fijn, zo'n groot bakbeest naast ons!!
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
24.03.2022 15:25
Wij stonden een keer op een camping waar onze zoon met een tentje zijn eigen plaatsje had. Kwamen er in de loop van de dag 2 stellen Noren aan met ieder een camper waarvan 1 een formaat touringcar en 1 iets kleinere. Ze gingen samen op de plaats naast onze zoon staan. Weet je wat voor een uitzicht hij kreeg? Dus een tentje van nog geen meter hoog naast een camper van ruim 3,5 meter hoog!
Wat mij betreft mogen ze zo'n grote campers op een veld bij elkaar zetten en niet midden tussen de tenten en vouwwagens.
, Datum:
24.03.2022 17:20
Prima voorstel!! Apartheid óf camperplaats in de buurt!!
, Datum:
24.03.2022 17:36
Apartheid moet zijn apart veld....