Mening plaatsen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: DirkV
, Datum:
13.08.2021 07:15
Ik hoop dat iedereen die een camping bezoekt daarover ook een review plaatst. Kleine moeite en waardevol voor andere potentiële bezoekers. Naast alle positieve ervaringen en tips over uitstapjes etc. lees ik graag ook wat mensen minder vonden aan de camping. Je kan dan als lezer zelf beoordelen of dat punt voor jou ook relevant is of misschien wel helemaal niet. Gewoon doen dus, want daar helpen we elkaar mee. En campingeigenaren? Die zijn wel wat gewend hoor. Zolang je fatsoenlijk blijft in je tekst en feitelijk beschrijft wat er mis was, zie ik het probleem niet. Sterker nog, dergelijke input kan de camping ook helpen bij het maken van beleidskeuzes.
Tot slot nog even off topic. Vakanties en campings lijken in toenemende mate onderwerp te zijn van een cultuur waarin alles maar perfect en planbaar moet zijn. Dat zie je ook aan allerlei vragen vooraf. In mijn ervaring is de werkelijkheid vaak anders. Het weer kan tegenvallen, net als je gezondheid. Of je pubers hebben besloten om al je goedbedoelde initiatieven te boycotten. De camping is uiteraard belangrijk, maar vakantieplezier moet je toch vooral zelf maken.
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
13.08.2021 07:38
DirkV daar heb je helemaal gelijk in. Daardoor kan een tweede keer de camping waar je de eerste keer een fantastische vakantie hebt gehad toch tegenvallen.
Een terechte mening kan inderdaad verhelderend zijn. Zo liggen we met de boot al jaren in de zelfde haven zelf was het me nooit opgevallen maar iemand schreef in een mening dat de plankjes bij de wastafels erg smal waren. Toen dacht ik ja dat is wel zo. Er zijn nieuwe bredere schapjes opgehangen en inderdaad is dit handiger.
Dus een goede mening met feiten kan wel degelijk nut hebben.
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
13.08.2021 07:56
Die cultuur waarin alles perfect moet zijn geldt niet alleen voor vakanties. Mensen zoeken een camping of wat dan ook dat bij hun eisen aansluit.
Zelf zoeken wij campings nog andersom. We kijken altijd naar het aanbod en vragen ons af of we ons daar dan een paar dagen kunnen vermaken.
Veel groot leed kan natuurlijk vaak ook gewoon voorkomen worden als mensen hun huiswerk doen. Er is maar weinig dat Google je niet kan vertellen.
Het wel of niet aanwezig zijn van een zwembad of de dichtsbijzijnde supermarkt op 2 of 20 minuten rijden zijn allemaal dingen die je van te voren uit kunt zoeken. Dat vind ik echt gek als ik dat in meningen lees als klacht.
Geplaatst door: ® Tineke (webmaster)
, Datum:
16.08.2021 10:31
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
16.08.2021 13:24
Ik vind een supermarkt op redelijke afstand belangrijk en zal dit ook vermelden,, maar niet als klacht maar als feit.