Pass Sanitaire verplicht op campings (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: John67
, Datum:
28.07.2021 17:53
@Rob: ik begrijp dat wanneer we terug reizen we in Frankrijk 48 uur voor aankonst thuis een trst moeten doen, zo heel handig is dat niet met inpakken van grote tent gezien de schaarse testlocaties en afstanden aldaar.
Geplaatst door: ® kleinvrouwtje
, Datum:
28.07.2021 21:54
Als ik de Franse krant goed heb begrepen gaat de pass sanitaire voor horeca nu pas in op 9 augustus ipv 1 augustus. Zou dat ook kunnen betekenen dat deze verplichting op campings zonder zwembad maar met alleen een bar dan ook pas in gaat op 9 augustus? Weet iemand dit?
Het zou ons een keer testen schelen bij een camping wissel, dus ik hoop het wel.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
28.07.2021 22:43
De Fransen houden kennelijk van verandering.
Een camping kan zelf kiezen of ze éénmalig willen controleren of iedere keer wanneer iemand naar het restaurant gaat.
Als de controle voor restaurants pas op 9 augustus ingaat, dan hoeft een camping met alleen een restaurant dus pas vanaf 9 augustus te controleren. Of dat eenmalig is bij de toegang tot de camping, of iedere kaar dat je naar het restaurant gaat is aan de camping.
Geplaatst door: Roald
, Datum:
29.07.2021 19:40
Zijn er ook al mensen met kids onder de 18 op campings aangekomen?
Mochten die er zo op zonder bewijs?
Mvg.
, Datum:
29.07.2021 21:32
@Roald
Kinderen jonger dan 18 jaar hoeven geen pass sanitaire te hebben om toegang tot de camping te verkrijgen
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
29.07.2021 21:39
@Roald ja wij, gister aangekomen op onze tweede camping en er werd alleen naar de pass sanitaire van ons als volwassenen gevraagd (kinderen zijn 13 en 15).
Geplaatst door: ® kleinvrouwtje
, Datum:
30.07.2021 20:07
@Johan, de camping waar wij maandag naartoe vertrekken ( met alleen restaurant) geeft helaas aan dat de pass sanitaire verplicht is vanaf 1 augustus. In de Franse krant las ik wat anders....
Het lijkt wel of de Fransen het zelf ook niet weten.
, Datum:
30.07.2021 20:26