Nieuwe regels per 21 juli (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: cin
, Datum:
14.07.2021 15:03
Johan
Nou ik laat dit niet zien. De camping laat ons dit zien.
En dat het nog vaag is geeft de camping ook aan en ook de link.
Het zwembad is voor ons belangrijker dan het restaurant.
Geplaatst door: Patriess
, Datum:
15.07.2021 07:11
Mijn camping onderweg als de camping waar we naar toe gaan zeggen beide dat je gewoon daar kunt eten.
Hebben 1 puber van 19 met 1 vaccinatie mee.
Mits we niet welkom zijn, gaan we gewoon.
Hoef niet elke dag in restaurant en museum en drukke plekken negeren we toch al.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
15.07.2021 16:08
En helemaal niets in de media over de Franse protesten tegen de pas sanitaire. Gisteren duizenden Fransen op straat maar niets hierover op NOS. Bijzonder... Een enkele krant doet er melding van.
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
15.07.2021 16:17
Ik heb gisteravond een korte mededeling hierover gezien op tv.
Er werd gesproken over “enkele tientallen” die zich verzameld hadden om te protesteren in Parijs.
Op de foto echter waren het er duidelijk meer.
Bij zulke zaken moet ik altijd terugdenken aan de inauguratie van Trump.
Hij zag namelijk veel meer belangstellenden dan dat het er in werkelijkheid waren.
Geplaatst door: Astrid
, Datum:
15.07.2021 16:36
Dat is typisch voor de media tegenwoordig. Onlangs was in Londen een massa-demonstratie tegen de coronamaatregelen, maar daar is ook niks van terug te zien bij de reguliere media, maar goed dat is een andere discussie ;)
Geplaatst door: ® Wouter
, Datum:
15.07.2021 16:36
Google maar op "mind control grandjean" Een vooraanstaand arts van het MST. Je kunt een interview bekijken via verschillende kanalen of het interview in Tubantia lezen.
Ontopic: weet iemand al wanneer Castex zijn bespiegelingen gaat verwoorden?
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
15.07.2021 16:55
Geplaatst door: ® Wouter
, Datum:
15.07.2021 16:58
Nou, Martwout, dat hoeft de media ook niet. Maar dat doen ze normaal gesproken wel hoor. De Gele-hesjes hebben weken de media hier beheerst.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
15.07.2021 17:36
Bizar, en ook wel een beetje eng!
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
15.07.2021 22:37
Tegenwoordig staan ze voor elke scheet en een zucht te protesteren. Het gevolg is dat het dan geen nieuws meer is als er echt nieuws te melden is, zoals wat er in Limburg, Oost België en Duitsland gebeurt of met Peter R. de Vries.
Persoonlijk vallen mij sowieso al die blerrende droeftoeters al niet eens meer op en krijg ik al helemaal niet meer mee wat er nu weer tegen hun zin is.
Geplaatst door: ® Frankrijk19
, Datum:
16.07.2021 11:49
Heeft iemand toevallig al duidelijkheid van zijn of haar camping gekregen? Wat de maatregels daar zijn vanaf 1 augustus als je niet of niet volledig gevaccineerd bent?
Geplaatst door: Cin
, Datum:
16.07.2021 12:00
Op de camping hun website staat nu dit(vertaald)
Maar ze hebben het al 3 veranderd
Na de aankondigingen van de president van de republiek op 12 juli 2021, wachten we op verduidelijking van de wet die wordt gepubliceerd om te weten of de gezondheidspas verplicht wordt op onze campings in Frankrijk.
Om u geen zorgen te maken, raden we u ten zeerste aan om voor aankomsten vanaf 24 juli 2021 uw regelingen te treffen om minder dan 72 uur voor uw vertrek een PCR- of antigeentest uit te voeren.
Als u 1 week na uw 2e dosis vaccins bent, of als u minder dan 6 maanden geleden bent geïnfecteerd, hoeft u niet te testen. Het enige wat u hoeft te doen is ons een bewijs van uw vaccinatie of positieve test te bezorgen!
Kinderen en jongeren onder de 18 jaar hebben in ieder geval geen last van deze maatregelen!
Ik heb ook een mail gekregen van ze en daar stond in :
Hello,
It is almost confirmed that you will not need a PCR test or vaccinations to enter the campsite or the swimming pools.
Here's a press article that shows this -> Covid-19. Will a health pass be required at campsites? We answer you
No. However, it will probably be necessary for the campsite restaurant.
But it will still be a takeaway.
All this is still very vague and we are waiting for clarification from the government.
We are confident. The campsite is an open-air accommodation where the spread of the virus is limited.
But, if you want, you can cancel your booking and use this money for next holidays with a CAPFUN camping.
Have a nice day
Geplaatst door: Daido
, Datum:
16.07.2021 12:28
"Het enige wat u hoeft te doen is ons een bewijs van uw vaccinatie of positieve test te bezorgen!"
Dat lijkt mij moeilijk en niet wenselijk om een positieve test te bezorgen.😀
, Datum:
16.07.2021 12:48
, Datum:
16.07.2021 13:04
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
16.07.2021 13:31
Deze decreten over het mondkapje gelden tot 2-8...
, Datum:
16.07.2021 14:10
Oh? Heb je daar ook een link van of staat dat tussen het artikel?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
16.07.2021 14:22
@Cin, doe niet zo mal!
Op rustige plaatsen buiten hoef je echt geen mondkapje te dragen. Nu niet en in de toekomst ook niet! Er zijn gebieden die het dragen van een mondkapje kunnen verplichten op markten en drukke binnensteden, waar afstand houden heel lastig wordt!
, Datum:
16.07.2021 14:31
Johan leer Frans zou ik zeggen.... Want het wordt gewoon aangegeven in de Franse media
, Datum:
16.07.2021 14:33
Un arrêté rendant obligatoire le port du masque sur l’espace public dans toutes les communes du département. Cette mesure ne s’applique pas sur la plage et dans les grands espaces naturels".
"Un arrêté interdisant la consommation de boissons alcoolisées sur la voie publique et les espaces publics, hors des terrasses de restaurants et des bars".