Eerder vertrekken ivm mogelijke quantaineplicht/inreisbeperkingen? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Noa
, Datum:
09.07.2021 17:14
Misschien Cin, al denk ik dat dat wel meevalt. Wij doen het wel en gaan niet tegen wil en dank naar Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië etc. waar het ook allemaal helemaal niet goed gaat qua Corona. Maar dat wil niemand horen want we moeten op vakantie en wel nu.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
09.07.2021 17:41
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
09.07.2021 19:51
@Karina hoop gelul, dat gaat helemaal niet gebeuren. Zij kunnen helemaal niet op eigen houtje bestaande verzekeringen eenzijdig aanpassen. Dus corona gerelateerd in oranje of rood zal niet gedekt zijn. En voor de rest blijft het gewoon hetzelfde bovendien geloof ik er geen reet van dat jij bij een grote verzekeringsmaatschappij werkt. Want zo stom zal je dan niet geweest zijn om hier te melden wat voor bedrijfsgevoelige info besproken is....
Geplaatst door: ® RonnyS
, Datum:
09.07.2021 20:20
Voorlopig geldt nog steeds voor inwoners binnen de EU ofwel een volledige vaccinatie, ofwel een negatieve PCR test van maximaal 72u oud.
Al de rest catalogeer ik als eigen interpretatie.
Groeten,
Ronny
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
09.07.2021 20:34
Nou @martijnseverin, jij bent geloof ik hard aan vakantie toe! Jeetje wat een agressie!
Geplaatst door: onyx666
, Datum:
09.07.2021 21:29
Geplaatst door: KarinA
, Datum:
09.07.2021 21:55
Niemand hoeft mij te geloven hoor. Zplang ik zelf maar wet waar ik werk en wat er aan ons uitgelegd is.
Maandag zal er meer bekend gemaakt worden over het besluit wat genomen wordt.
Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten, geen kwaad of lelijk woord van mij over hen die wel gaan genieten in Frankrijk.
Geniet er van, ik ben best een beetje jaloers maar moet nog even geduld hebben. Wij gaan in september en vinden het voor nu nog te vroeg om te beslissen waarheen. Voorpret is ook genieten.
Geplaatst door: Inge
, Datum:
09.07.2021 22:22
Het land waar je dan naartoe gaat is niet rood. Frankrijk is gewoon groen.
Dus dan zijn de verzekeringen toch gewoon geldig?
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
10.07.2021 08:22
Geplaatst door: Cin
, Datum:
10.07.2021 11:06
@noa
Wat een onzin in Spanje is er niet meer aan de hand dan in Nederland. De besmettingen lopen op maar ziekenhuis opnames blijven stabiel.
Doe dan niet zo hypocriet en blijf dan thuis en ga ook niet in Nederland op vakantie.
Want als je zo bang bent voor je veiligheid kan je je beter thuis opsluiten.
Geplaatst door: ® Nick
, Datum:
10.07.2021 11:13
Ik krijg de indruk, dat Noa helemaal niet naar een camping gaat, ook niet in Nederland
, Datum:
10.07.2021 12:00
Dan heb je de verkeerde indruk Nick. Je kan mijn beoordelingen van 2 Nederlandse campings nalezen op deze site. Er komen na onze vakantie 2 beoordelingen bij.
Geplaatst door: Cin
, Datum:
10.07.2021 12:12
Geplaatst door: ® Riedel
, Datum:
10.07.2021 13:17
Maar Noa, dan ga jij in feite onveiliger op vakantie dan de Frankrijk bezoekers :-)
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
10.07.2021 13:37
Noa probeert volgens mij, in dit topic en andere topics, vooral haarzelf te overtuigen van de goede daad die zij vindt te doen. Het doet mij in ieder geval overkomen alsof ze eigenlijk spijt heeft dat ze enkele maanden geleden in de paniek een vakantie in NL heeft geboekt en eigenlijk toch liever nog even gewacht had en dan alsnog naar het buitenland had kunnen gaan... Tja, keuzes en consequenties. Waar je ook zit de komende periode, alles valt en staat met gedrag en de keuzes die je daarin neemt. De afgelopen twee weken zijn daar een zeer duidelijk voorbeeld van...
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
10.07.2021 15:19
@noa, wij hebben ook getwijfeld, maar hebben een paar weken geleden onze vakantie van Nederland naar Frankrijk omgezet. Vorig jaar zijn we in Nederland gebleven en hebben we mi meer risico gelopen dan dat we naar Frankrijk waren geweest. Zo verschrikkelijk druk....massatoerisme in Zeeland. Met voornamelijk Duitse toeristen.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
10.07.2021 15:34
@Slimpie...
Zeg tegen Nederlanders dat Frankrijk weer toeristen toelaat en de " oudjes" gaan maar wat graag de grens over( inclusief mijzelf)die kunnen ook niet wachten..is dat veilig?
Wie weet hoeveel volwassenen de delta variant uit Frankrijk hebben meegenomen.
Dus zeg niets over de jeugd!
Moeten ze nu weer van alles laten om zoals je gisteren in de persconferentie kon horen " om de kwetsbare" te beschermen?
Dan blijven die kwetsbare maar lekker thuis!
Of laat je enten...
En verder moet iedereen lekker doen waar hij zich goed bij voelt, buitenland of Nederland!
Laat iedereen een keer in zijn waarde!!
, Datum:
10.07.2021 16:02
Nee hoor Slimpie, absoluut geen spijt! Wel een mening. Misschien dat de buitenlandgangers straks reden hebben voor spijt, maar dat risico hoort er dan bij. En inderdaad, ieder moet doen waar hij /zij zich goed bij voelt. Fijne vakantie allemaal
Geplaatst door: Wima
, Datum:
11.07.2021 08:57
Het risico wat je loopt is het directe gevolg van je eigen keuzes en gedrag. Of dat nou in Nederland is of in het buitenland. Niet heel Frankrijk is rustig en niet heel Nederland is druk....
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
11.07.2021 09:35
Sluit me aan bij Wilma.
En Lia de nieuwe besmettingen komen voor 95% voor bij 20-30. Zie ook https://twitter.com/rcsmit/status/1413898758421626882/photo/1 En gestart bij de terugkerende feestvakantievierders. Daarna gingen ze naar de clubs met valse bewijzen die niet goed werden gecontroleerd. Eigenlijk zijn het dus meerdere oorzaken: de overheid die veel te snel alles losliet plus iedereen een dag na de prik liet feestvieren, jongeren die moedwillig over de grens naar delta-plekken gingen en daar in de drukte ging, jongeren die moedwillig QR-bewijzen gingen ronddelen om binnen te komen en clubs die niet controleerden (naast dat het testbedrijf bij de storing maar iedereen een negatieve uitslag gaf). Daar heb je de oorzaken van de explosie. Niet van ouderen die terugkwamen. En als je iedereen die nog niet klaar is met prikken (onder 65 moeten nog veel mensen 2e prik krijgen) en kwetsbaar is maar moet opsluiten, kan je half Nederland thuis opsluiten. De overheid had nooit die laatste versoepelingen moeten doorvoeren. En de jongeren van 20-30 hadden en moeten hun verstand moeten gebruiken. Of willen ze straks in september weer achter de laptop zitten?