(kaart)spelletjes voor op camping - ideetjes gezocht!! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Juultje
, Datum:
29.06.2021 22:37
Clever (dobbelspel)
Uno (cars versie, want heeft vlaggenkaart en dat brengt net een extra baalmoment als je je laatste kaart denkt te spelen)
Skipbo
Regenwormen
Weerwolven
Geplaatst door: ® susan3
, Datum:
01.07.2021 08:13
Leuk, dit topic. Ik vind al heel veel om onze voorraad mee aan te vullen.
Zelf nemen we vlotte geesten, qwixx, 1000 bommen en granaten, uno, catan reiseditie en moddervarkens mee.
Moddervarkens spelen we met name met de kinderen (10 en 12) dus daar zijn jullie pubers waarschijnlijk te oud voor
Geplaatst door: ® T@mara
, Datum:
01.07.2021 13:28
Wij spelen onder andere:
Clever
Qwixx
Regenwormen + de uitbreiding
Regenwormen junior (met de jongste)
Skipbo (junior en de normale versie)
Sushi Go
Wizard
Kolonisten van Catan
Dweebies
Moddervarkens
Ticket to Ride
Het is elke keer weer kiezen welke spelletjes er mee mogen, er zijn zoveel leuke spellen.
Tip, ik weet niet waar je woont maar in Breda zit een Spellenwinkel met een enthousiaste eigenaresse die heel veel weet.
Geplaatst door: roelm
, Datum:
01.07.2021 16:26
LAMA (Leg Alle Minpunten Af) heb ik nog niet voorbij zien komen.
Ook een snel kaartspel, niet moeilijk en voor iedereen speelbaar die kaarten kan vasthouden ;-)
Staat ook op bol.com
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
01.07.2021 18:13
Ehh...de vraag die gesteld wordt gaat over leuke spelletjes die je met z'n TWEEËN kunt doen als de kinderen op stap zijn!
Weerwolven met z'n tweeën lijkt me een flinke uitdaging! 🤣
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
01.07.2021 20:00
Dobbbelspellen:
Keer keer en keer op keer 2
Qwixx ofzoiets
Clever en dobbel zo clever
Regenwormen + uitbreiding
Geharrewar in de sushibar
Catan dobbelspel
Kaarten:
Ticket to ride kaartspel
Catan kaartspel
Zeus en hera
Machiavelli
Ook leuk:
Patchwork
Geplaatst door: Wendy1406
, Datum:
01.07.2021 20:12
Nav dit topic de spellen keer op keer en take 5 besteld, zijn nu bij bol in de aanbieding. Vandaag gekregen en natuurlijk direct uitgeprobeerd, zijn beide echt leuke spellen voor de vakantie…..dus bedankt voor de tips😀
Geplaatst door: ® Alice3
, Datum:
01.07.2021 23:33
Leuk topic! Veel van bovengenoemde spelletjes hebben wij ook en nemen we wel eens mee. Ook speelden we met onze tieners Jungle Speed. Leuk reactie spel. Beetje in de trant van Halli Galli. De keuze is reuze, maar moeilijk kiezen, want niet alles hoeft en kan mee natuurlijk.
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
02.07.2021 10:22
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties (het ging vooral om spelletjes met zijn 2-en; pubers zullen er veel vandoor zijn denk ik).
Ik ga kijken welke spelletjes we nog aan zullen schaffen/welke er mee zullen gaan...
Bedankt!!!!