Nu in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
26.06.2021 18:52
Geplaatst door: ® 72grande
, Datum:
27.06.2021 07:44
@ Nanka, maar dat schreef ik al een week geleden over de heenreis op zaterdag 19 juni. Alles kan, maar dan waren die mensen er wel vroeg bij ;-)
Gisteren (zaterdag 26 juni) overigens weer teruggereden naar Nederland en ook nu was er veel verkeer naar Bretagne, wat dan deels weer wel met de Tour verband kan houden. Terugreis over Parijs en ook weer niets bijzonders gezien ...
Geplaatst door: Jack
, Datum:
02.07.2021 11:52
Zijn er nog mensen met recente ervaringen met een auto reis naar Frankrijk?
Geplaatst door: ® Cor1956
, Datum:
02.07.2021 14:59
Ja, die zijn er. Gisteren thuisgekomen na 2,5 week met de auto (en caravan) door Frankrijk.
Afgezien van een vandaag ontvangen bekeuring wegens overtreding snelheid geen bijzonderheden.
Met betrekking tot corona geen enkele vorm van controle gezien.
Geplaatst door: ® AvDijk
, Datum:
02.07.2021 15:44
Wij nu twee weken in Frankrijk. Waren in Beaune in het oude Hospital. Bij een van de. Ruimtes werd mijn man aangehouden door een beveiliger en die vroeg ‘ vaccin”. Ik dacht nou gaan we het krijgen…. Bleek het een vaccinatiepost voor de Fransen te zijn. We moesten wel lachen. Verder geen enkele controle gezien.
Geplaatst door: ® RonnyS
, Datum:
02.07.2021 16:03
Woensdag 30/05/21 terug gekomen van 18 dagen Frankrijk.
We hebben met onze caravan op camping Domaine Le Massereau in Sommieres gestaan. (Review volgt nog)
Camping was gedurende ons verblijf voor nog geen 15% bezet. In het weekend iets meer, door de lokale bevolking, maar zeker minder dan wij gewend zijn in deze periode.
Wij zijn Belgen en verschoten van het weinige aantal Nederlanders, Duitsers en Engelsen. Ik had zelfs de indruk dat wij Belgen de meerderheid vormden.
Corona en de Brexit zullen er zeker voor iets tussen zitten.
Het was even wennen maar de rust welke je hierdoor terug krijgt is immens. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Zowel op de snelweg als in de supermarkt, de markten, het strand,... het was werkelijk heerlijk en nergens moeten aanschuiven.
Voor vertrek hebben wij zoals verplicht een PCR test laten afnemen en de verklaring op eer ingevuld.
Groot was onze verbazing dat wij deze nergens hebben moeten laten zien. Ik heb er een dubbel gevoel bij...
De maatregelen zijn zoals bij ons, nl... overal waar je binnen gaat een mondmasker aan en voor de rest handen ontsmetten en afstand houden.
Groeten, en voor diegenen die nog moeten of willen gaan? Ik kan deze camping zeker aanbevelen.
, Datum:
02.07.2021 18:00
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
02.07.2021 22:53
, Datum:
02.07.2021 23:22
Geplaatst door: Lia
, Datum:
03.07.2021 10:26