Reizen naar Frankrijk 1 juni 2021 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
21.05.2021 22:11
Geplaatst door: Wima
, Datum:
21.05.2021 22:16
Maar hebben vanuit Nederland nog altijd code oranje.
Geplaatst door: marian
, Datum:
21.05.2021 22:28
@ Wima precies!!! Fijn iemand die zo denkt
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
21.05.2021 22:31
Als de huidige trend in Frankrijk doorzet dan verwacht ik dat Nederland code geel voor de meeste regio's in Frankrijk zal afgeven binnen een paar weken. Ondertussen kun je jezelf afvragen waar de kans op besmetting hoger is, in bijvoorbeeld de Dordogne of regio Rotterdam-Rijnmond waar het aantal positieve tests ruim 5x hoger is.
Geplaatst door: J
, Datum:
21.05.2021 22:42
Dat kun je jezelf wel afvragen maar dat is totaal niet relevant.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
21.05.2021 22:48
@ marian: Hoewel ik uw bedoelingen meen te begrijpen, bereikt u met uw (agressieve) houding en taal bij mij precies het tegenovergestelde en ik vermoed bij menig persoon. Allereerst is uw gehele redenatie, net als die van de voor- en tegen-corona wappies, volledig ongefundeerd, uit de lucht gegrepen en vol met aannames (als-dan, als-dan, et cetera). Daarnaast beticht u anderen van egoïsme, terwijl u u sterkt maakt voor uw eigen standpunt en de overtuiging uit dat anderen zich daarmee dienen te meten. Iets over egoïsme...?
Laten we gewoon eerlijk zijn. De stand van zaken is nu zoals deze is, morgen is er verandering met alle kansen die komen en achteraf kijken we een koe in de kont. Het is nu 21 mei en bijna elk Europees land staat op oranje. Vanuit het buitenland staat Nederland vooralsnog veelal op rood. Ieder land hanteert momenteel eigen regels en coderingen en dat kan morgen zo weer anders zijn. Een vergelijk met vorig jaar is ook niet realistisch, we weten nu weer wat meer. Maar... nog lang niet alles. Het is nog ruim een week naar 1 juni, ruim 6 weken naar 1 juli en ruim 11 weken naar 1 augustus. Wacht gewoon af op wat er komen gaat, stop met aannames en schrijf elkaar niet gek. #doeslief
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
21.05.2021 23:21
Laatste noot: Het schermen met het opvolgen van de door de overheid opgestelde adviezen en regels is mijn inziens trouwens een volledig scheef advies. Als er één onderdeel van de Nederlandse samenleving is die het afgelopen jaar heeft bewezen dat de regels (kennelijk) niet voor hen gelden...