@Jan v z, niet netjes? Ik ben wel eens gaan douchen met een tas was mee, zelfde ruimte, wasmachine was nog niet leeggehaald. 20 minuten later toen ik helemaal klaar was, nog niemand. Dat is juist niet netjes. Je weet dat iemand anders ook wil wassen. Heb het er toen ook boven op gelegd en mijn was erin gestopt. Timer of geen timer, zorg dat je ruim op tijd bent om de was eruit te halen. 5 minuten wachten vind ik netjes genoeg.
Tav de wasmachine: dochter had er 1, in haar douche ruimte bij een container woning tijdelijk. Vond het vreselijk. Zwaar, veel gedoe, met water erin en eruit en spoelde niet jofel. Wij hebben wel eens de was in een vuilniszak gedaan in de zon . Water en zeep erbij, af en toe schudden, heel schoon en goed warm. Verder doen we soms 1 handwasje, en 1 machinewas. Genoeg spullen mee blijft makkelijker dan wassen.
Ooit meegemaakt dat je bij de receptie de sleutel moest halen voor de wasruimte (meerdere machines aanwezig) die moest je dan ook weer afsluiten en sleutel inleveren zodat een ander er ook naar toe kon. Je raad het al. Ik heb dat braaf gedaan, andere gebruikers hielden die sleutel lekker zelf tot het klaar was. Hele dag heen en weer gelopen naar de receptie maar helaas geen sleutels. Pas na een uur of 6 was er weer eentje beschikbaar. En mijn was? Die lag toen al lang ergens op 1 van de machines gepropt en was intussen muf. Geen fijne ervaring