Reis/camping wasmachine (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Kea
, Datum:
11.04.2021 22:42
Ik gebruik ook altijd de wasmachines bij de grote supermarkten . Er gaat veel in en ze wassen goed en zijn niet zo duur. Je kunt ook vaak je mobiele telefoon nummer invoeren en dan krijg je bericht als de machine klaar is.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
11.04.2021 22:47
Bij veel campings die wij hebben aangedaan, staat op het bord met de instructies, ook de tijdsduur aangegeven. Ik heb ook de was van een ander er weleens uitgehaald als er na lang wachten nog niemand was. Als je niet weet hoe lang het duurt, ga je zo nu en dan eens ff kijken lijkt me. Dat doet ik tenminste wel altijd. De meeste machines doen er tussen een half uur en 1 uur over. En meestal laat diegene de tas bovenop de machine staan, dus dan kun je de was daar netjes in doen. Geen probleem dus.
Geplaatst door: Josee R.
, Datum:
12.04.2021 00:25
Ze zijn ideaal voor kleine wasjes als je met een gezin bent. Verwacht er geen wonderen van, maar vooral met kinderen heb je wel eens iets wat snel gewassen moet worden. Kleding wordt er niet mooier op en je moet vaak meerdere keren de wasmachine vullen om te spoelen.
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
12.04.2021 08:58
@JanvZ blijft dat muntje liggen als je dat doet? Ik zet altijd mijn was-tas bij de machine als die bezet is en er is geen reserveringslijst, heb nog nooit een muntje zien liggen en zou die hint ook niet snappen eerlijk gezegd... zou eerder denken dat iemand hem vergeten is.
Geplaatst door: Jan v z
, Datum:
13.04.2021 13:17
@ndrea, heb nog nooit meegemaakt dat het muntje wordt gestolen maar wassen wij ook niet veel.
Maar idd. je wastas parkeren bij de machine is ook een idee.
Wij wassen alleen wanneerer onze kinderen die eerst zelf op vakantie zijn geweest dan direct doorvliegen naar Spanje en bik aankomst ons trakteren op een koffer met vuile uitgaanskleding.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
14.04.2021 21:58
@Jan v Z
Wasmachines in Frankrijk op de camping zijn hooguit 40 min in gebruik per wasbeurt. Er komt meteen warm water in en niet zoals in NL koud water.
Dus degene die 120min (115) meent te wachten op schone was, vindt zijn was op de machine of in de tas/mand.
Ik wacht keurig 5 min. en niet op tijd komen, dat vind ik niet netjes.
Die persoon kan het ook vergeten en dan moeten anderen daar op wachten, dacht het niet.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
15.04.2021 12:36
Dit eindigt in een wissewasje 😉.Las ooit op een ander forum dat men over het algemeen van mening is dat 5 min. wachten wel zo netjes is; echter één persoon reageerde dat hij(!) standaard te laat kwam om de was op te halen en vond het wel zo handig dat dan de was al uit de machine gehaald was. Kortom, niet iets om je druk over te maken. Zelf hou ik van op tijd komen.
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
17.04.2021 14:04
@janvz Wij hebben meer dan een half uur gewacht bij een wasmachine die klaar was. Dit heeft niets meer te maken met een display of sms naar je mobiel dat de was klaar is. Inmiddels heb ik een schone vuilniszak mee en daar kan desnoods andermans was in. Het is evengoed een kwestie van fatsoen om op tijd terug te zijn bij je was.
Deze post is niet persoonlijk bedoeld ;-)
Geplaatst door: Henny
, Datum:
17.04.2021 14:46
Als ik een was doe op de camping en die duurt bv 40 min dan zet ik meteen bij terugkomst caravan, de eierwekker ( altijd handig zo'n ding!!) op 30 min en ga rustig koffie drinken en krant lezen. Eierwekker gaat af, je bent dan ruim op tijd bij de wasmachine om je was eruit te halen.
Telefoon gebruiken wij zo weinig mogelijk op vakantie , moet hem zelfs ooit zoeken, eierwekker altijd op vaste plaats en geeft een duidelijk geluid !!
Geplaatst door: ® JohnsonbUaY
, Datum:
22.03.2022 09:00
De Jung Seub Lee "Shaking Washer", een miniatuurwasmachine in de vorm van een thermosfles, is sinds kort te koop. Zelfs voor kampeerders die ver van de bewoonde wereld zijn, is het de perfecte oplossing. Hoewel hij snoerloos is, kunt u toch een T-shirt of andere volumineuze spullen wassen, zelfs zonder sap, door het eenvoudige proces van schudden (wat u zeker een reden geeft om uw armen te strekken).
Geplaatst door: Daido
, Datum:
22.03.2022 11:49
Met kleding aan gaan douchen en kleding met shampoo inwrijven.
Om de kleding sneller droog te krijgen moet je op zoek gaan naar zo n oude wringer met rollen.
Geplaatst door: ® NicolaLawrence
, Datum:
23.03.2022 13:21
ionomo draagbare opvouwbare wasmachine Deze draagbare wasmachine kan worden opgevouwen tot zo'n compact formaat dat hij in een reiskoffer past. Hij is ideaal bij plaatsgebrek: ziekenhuisopname, gezinnen met kleine kinderen, jeugdherbergen, mensen die zich geen grote badkamer kunnen veroorloven. De wasmachine heeft een ozon sterilisatie functie!
Geplaatst door: ® NicolaLawrence
, Datum:
24.03.2022 15:44
Een tip die ik nog niet heb gezien is je was een nachtje laten weken in de Biotex, dat helpt ook. Bij dit spul hoef je niet tussendoor te roeren of iets, gewoon in laten trekken en dan uitspoelen. Ik vind het heerlijk om op pad te gaan met de caravan, maar ik moet toch bekennen dat ik de was doen een vervelend klusje blijf vinden. Thuis doe ik het zo in de wasmachine en dan in de droger, maar op vakantie is dat toch even anders. Wij hebben net een nieuw wasmachine op de kop getikt nadat we een goede aanbieding voor een wasmachine ( https://www.populairproduct.nl/witgoed/products/category/1/wasmachines/ ) zagen. Heerlijk blijft het toch hoe goed zo’n apparaat de was schoonmaakt. Vooral als je kleine kinderen hebt die nogal eens een ongelukje hebben of door het gras rollen.
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
24.03.2022 16:30
Oei mischien ben ik wel alleen ,maar nog nooit een probleem gehad met de was doen of drogen op de camping .Ik laat ook mijn wastas boven op de machine staan voor als ik een paar minuutjes te laat moest zijn .
Geplaatst door: Nika
, Datum:
24.03.2022 22:11
Haha Daido, ik zie t al helemaal voor me hoe je dan uit een douchehokje komt ;))
Geplaatst door: daido
, Datum:
25.03.2022 07:22
Er zijn drie mogelijkheden: In adamskostuum, met een zwembroek aan of je tweede setje reserve kleding.
Naar een nudistencamping gaan. Daar hoef je als het niet al te koud is ook niet te wassen. Wel de hele vakantie op de camping blijven.
Geplaatst door: ® Hans
, Datum:
25.03.2022 10:13
Geplaatst door: ® cato
, Datum:
01.04.2022 11:35
Ik heb een campingwasmachine gehad en vond het helemaal niks. Kan heel weinig in. Teveell was: hij staat te wiebelen en draait amper. Je moet toch nog gaan spoelen bij de wasplaats. Kortom: het schiet echt niet op. Na 2 jr weggedaan....
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
01.04.2022 12:33
Toen de kinderen klein waren wasten we dagelijks, of stuurden ze de zee in met kleding, nog ff zoute water eruit spoelen enn klaar. Nu wassen we soms iets met de hand, maar meestal met de wasmachine,, is gewoon deel vann ons budget dan maar wat minder ijsjes
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
19.05.2022 17:04
Wat doe je jezelf aan.. gewoon die zak meenemen en bij de supermarkt in de machine.