zo, de vakantie is geboekt! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
02.05.2020 14:39
Het punt van digi-oma voor wat betreft de hygiënemaatregelen t.a.v. het legen van het chemisch sanitair baart mij ook zorg. Ditzelfde geldt ook voor de waterrecreanten nu veel havens voor de pleziervaart gesloten zijn. Ik hou m’n hart vast.... Wanneer er geen open toegang is tot de vuilwaterstort, hoop ik dat dit soort campings gesloten blijft. Ik mag toch hopen dat hierop controle wordt uitgevoerd.
Geplaatst door: Renee
, Datum:
02.05.2020 15:05
Bij een heel aantal campings zit de stortplek voor chemische toiletten aan de buitenkant en kan gewoon gebruikt worden. Mag niet overal idd.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
02.05.2020 16:00
Tineke, wij hebben geboekt bij camping Het Wieskamp en bij camping Vreehorst, allebei in Winterswijk en alle twee met privé-sanitair.
Misschien is er tegen die tijd wel meer mogelijk, maar de omgeving is mooi en landelijk. Als echte Frankrijk liefhebbers hopen we daar later nog naar toe te kunnen gaan en anders volgend jaar. Gezond blijven is nu belangrijker.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
02.05.2020 16:38
, Datum:
02.05.2020 16:47
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
02.05.2020 17:03
Als wij terug zijn Tineke (eind juni), zullen we een mening plaatsen.
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
03.05.2020 14:35
Hier ook vanmorgen geboekt ! In Nederland in Balkbrug ( kop van Overijssel ), een camping met privé sanitair voor 6 nachten in de laatste week van Mei.
Was een hele opgave om nog iets te vinden , al helemaal in Juni , werkelijk alles volgeboekt !
We wilden heel graag een weekje er tussenuit want we hebben net afgelopen februari een nieuwe ( occasion ) caravan gekocht en toen kwam corona …..
Eigenlijk was het plan om in de meivakantie 2 weken naar zuid Frankrijk te gaan , maar ja dat ging dus niet door :-(
Dus nu dit geboekt en we hebben er veel zin in om ons nieuwe huisje op wielen uit te proberen !!
En hopelijk in de zomer (of anders september ) naar Frankrijk of waar dan ook .
Geplaatst door: Philip
, Datum:
03.05.2020 14:49
Bij ons hetzelfde verhaal. Na jarenlang met een vouwwagen op stap te zijn geweest dit jaar een caravan gekocht. De bedoeling was in juni 4 weken Frankrijk. Maar nu toch de knoop doorgehakt. Zoals het er nu uitziet is er geen mogelijkheid voor vakantie in het buitenland in juni. Dus nu in Nederland geboekt. Kost inderdaad wat moeite om nog een plekje te vinden, vrijwel alles in het voorseizoen volgeboekt.
, Datum:
03.05.2020 15:18
, Datum:
03.05.2020 17:09
Geplaatst door: marian
, Datum:
03.05.2020 18:26
Ik vind het ook een slecht idee dat mensen douche zakken etc kopen, en dan op de plek gaan douchen. Ronduit smerig ( shampoo en douche schuim) voor ieder die erna komt. En dat doe je dan ook met je water van de afwas, of emmer wasgoed??? Mag hopen dat campingeigenaren dat niet gaan toestaan. Dan ga ik liever maar een jaartje niet kamperen.
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
03.05.2020 18:58
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
03.05.2020 19:19
Ik verwacht toch wel dat ze de sanitair gebouwen in de zomer los gaan gooien met alle toestroom van kampeerders als we niet richting het buitenland kunnen/mogen...
, Datum:
03.05.2020 19:27
Dankjewel Tineke ! Ik zal zeker een mening plaatsen als we terug zijn .
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
07.05.2020 18:57
Verder niemand meer in NL geboekt nu bekend is dat sanitairgebouwen per 1 juli open zijn??
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
07.05.2020 19:03
Ik las vandaag dat nog steeds 5 miljoen Nederlanders van plan zijn naar het buitenland te gaan, dus die zullen in ieder geval niet een Nederlandse camping reserveren. Blijven er nog een paar miljoen over ...
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
07.05.2020 19:41
@Mar3tent, ik heb wel geboekt in Nederland en dat terwijl ik in Frankrijk nóóit boek. Daarom hou ik zo van dat land! En omdat de campings leuker zijn....Wij gaan naar Texel, óók een grote liefde voor weekends, Meivakantie en Kerstvakantie. Helaas pas in Augustus. Juli al helemaal vol geboekt.
Geplaatst door: Daido
, Datum:
07.05.2020 19:54
Er komen in Nederland waarschijnlijk nog extra plekken bij van buitenlandse toeristen die geboekt hebben en uiteindelijk niet komen.
, Datum:
07.05.2020 22:00
@mar3tent , we stellen de beslissing om te boeken zolang mogelijk uit ! We vinden het heel lastig om nu al te besluiten om in NL op vakantie te gaan in juli, dus wachten we maar af tot half juni en als dan blijkt dat bv Frankrijk of Oostenrijk niet gaat lukken … tja dan zullen we toch iets boeken in NL .
Hopelijk hebben ze nog wel ergens een plekje voor ons 2en ! Niet veel eisen hoor , alleen schoon sanitair en ( eventueel ) zwembadje
vind ik altijd heel prettig :-)
Geplaatst door: ® anita vergauwen
, Datum:
07.05.2020 22:59
Hier juist zien passeren dat de grens voor toeristen in Frankrijk gesloten blijft tot 15 juni zeker.