Ik zoek sinds een aantal dagen al flink wat rond op het forum, maar heb nog niet datgene gevonden wat wij zoeken. Daarom tóch maar even berichtje, wellicht dat het iets oplevert.
We zoeken een kleine camping in een niet al te druk gebied, maar waar tóch genoeg te doen/zien is (natuur/cultuur, korte wandelingen kan ook!). Het liefst in een relatief bergachtig gebied (het oog wil ook wat) en overdag mag het best lekker warm zijn. Uiteraard genoeg speelvoorzieningen op de camping zelf voor als je een dagje niet weg wil.
Wie oh wie komt met de gouden tip?
Eigen tent of huuraccomodatie maakt ons niet zoveel uit, zolang ik maar geen nier hoef te verkopen.. ;)
Voor kinderen van die leeftijd maakt het nog helemaal niets uit waar je heen gaat (tenzij ze slecht tegen lange ritten kunnen). Als je natuur en cultuur wilt met iets bergachtigs en warms, zou ik richjting Cevennen of Provence kijken
Als jullie iets zoeken voor het hoogseizoen dan is er echt al heel erg veel vol. Veel van de al genoemde campings hebben geen plaats meer na 19-7. Wij hebben 2 weken geleden geboekt bij les genets d'Or en daar waren toen nog een paar plekjes vrij. Misschien is dat wat voor jullie? Zwembad (geen glijbaan), aan riviertje, genoeg te doen en zien in de omgeving (Denk ik). Succes met zoeken!
(kleine) kinderen hebben nog niet zoveel (toeters en bellen) nodig.
Hoe eenvoudiger, hoe meer kans, dat er plek is in het hoogseizoen.
Kijk ook eens bij de "klein en fijn" campings van Acsi.
Deze misschien: Ardèche: Camping de Riviera in Sampzon ?
Succes met zoeken en veel plezier !
Wij vobden camping domaine saint Madeleine leuk. Bij sospel regioMenton en mercantour (Bergachtig en dicht bij Cote d Azur. Maar niet heel druk.
Geen animatie.
In de Vercors camping goufre de la croix.
Geen zwembad. Wel speelplekken en genoeg te zien en doen in omgeving .
Bergachtig (lager)
Geen animatie
Camping lou Passavous
Voor stadjes zijn Barcelonette en Digne les bains leuk. Verder niet echt die typische franse dorpjes. Maar genoeg te zien en doen in omgeving. Heerlijk speelveld.. en klein zwembadje.
En bergen.
Knutselclubje
Wat ook heel leuk was. Was camping le Bocage bij Valgaudemar. Wel weer niet die leuke plaatsjes. Maar verder heerlijk.
Mooie bergen.
Geen animatie. Wel zwembadje en speelgelegenheid en modelspoorbaan.