Camping op maximaal 6 uur vanaf Oost Nederland (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Theo
, Datum:
17.02.2020 19:51
Ik kan het voor en de tegens wel begrijpen al hebben wij kleinkinderen die bij wijze van spreken beter weten hoe een Ipad werkt als opa en oma
Al gruwel ik en dat is puur persoonlijk van het woord kids ...jakkes maar het is niet anders en ieder zijn mening en wij gingen met een dochter van 4 jaar en een van 7 maanden tent kamperen maar ook hier ieder zijn ding (Onze dochter die ook tentkampeerder is gaat dit jaar ook in een mobilehome omdat hun zoon te jong is )
Bedoel ieder zijn ding en wil ook zeker niemand beledigen maar de vraag is duidelijk en daar gaat het om
Wij gingen heel vaak(en nog ) met de dames/dochters vanuit Twente naar Wihr au Val en we zijn een keer bij onze vrienden op bezoek geweest en ze waren op een camping van Clair vacances of zoiets en die camping is echt op kleine kinderen gericht .Heb geprobeerd de camping te vinden(ook in de buurt van Colmar ) maar kon het niet vinden dus wie weet kan Tineke en of Johan jullie helpen ...het is wel lang geleden ...een fijne avond
Geplaatst door: Dave
, Datum:
17.02.2020 19:59
Als je i.p.v.onze eisen onze wensen had geschreven dan had je heel andere reacties gekregen.
Dit wekt irritatie en wrevel op .
Geplaatst door: Nika
, Datum:
17.02.2020 20:09
Wij stonden vorig jaar op oa op camping du nord. Je bent er zo! Het weer was prachtig, leuke plekken aan de rivier met kleine strandjes, heeft je kind geen zwembad nodig. Leuke speeltuin en zeer centraal voor diverse leuke uitstapjes met de kinderen, van met de trein naar Luxemburg, tot het bezoeken van grotten en kastelen.
Succes
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
17.02.2020 21:03
Geplaatst door: ® Mermaidje
, Datum:
17.02.2020 21:08
Op ieder forum gaat t weleens zo, laat gaan. Ik begrijp wel dat je met je kroost eens een keer niet zo ver wilt reizen. Is het niet wat om in de Ardennen of Luxemburg iets te zoeken? In de Eiffel in Duitsland zit trouwens ook iets heel leuks, de strotzbuscher muhle. https://www.xn--strotzbschermhle-pzbg.de/language/nl/
Je kan er tenten huren, nja, lees zelf maar, ik zou er zelf dolgraag heen willen,maar mijn pubers niet. Dus nog een paar jaar en je vind me er zeker een keer.
In Frankrijk zou ik niet echt iets weten wat niet te ver weg is. Veel succes met zoeken. Trouwens... Ik bedenk me.. Osebos in zuid Limburg is ook echt heeeel erg leuk. Voor kindertjes, super leuke animatie voor alle leeftijden, leuke speeltuin en een schitterend uitzicht en ook mooie omgeving!! Veel voorpret gewenst!
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
17.02.2020 22:27
In Mersch in Luxemburg camping Krounebierg.
Zwembadje en speeltuin. Er is ook nog een overdekt gemeente zwembad naast.
https://www.campingkrounebierg.lu/
Een grotere camping (niet uit eigen ervaring familie wel)
Camping Birkelt in Larochette
Geplaatst door: ® Sjan
, Datum:
19.02.2020 10:45
Auw (reacties). Wij hebben via dit forum gezocht en de volgende campings in ons lijstje opgeslagen: Le Lac d'Orient, Mesnil Saint Pere Aube en La Ferme des Tuileries, Rhinau Bas Rhin (pont naar Duitsland gratis voor bezoek attractiepark). Wij hebben weliswaar gezocht op senioren, bij dorp en fietsen maar wellicht kun je eens bekijken of deze ook aan jullie wensen voldoen?
Geplaatst door: Theo
, Datum:
19.02.2020 19:42
Hallo Tineke ..inderdaad dat is de camping die ik bedoel ..das destijds veel voor kleine kindjes al is het al lang geleden..succes met het zoeken naar een geschikte camping
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
19.02.2020 19:45
Landal camping Warsberg is ook erg leuk! Hebben wij 2x gestaan met onze vouwagen.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
19.02.2020 20:33
@Mermaidje, wat een leuke camping! En bij ons vandaan maar 275 kilometer! Hier geen pubers meer dus zeker een optie om eens te bezoeken. Ook nog het hele jaar open....
Als je ook nog zoiets in Frankrijk weet hou ik me aanbevolen!