Camping alpen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
05.01.2020 21:19
, Datum:
06.01.2020 10:17
Geplaatst door: Alfred Slomp
, Datum:
06.01.2020 10:27
Ja. l'Amandier. Zie ook mijn review op Zoover:
zoover.nl/frankrijk/provence-alpes-cote-dazur/gigors/lamandier/camping
, Datum:
06.01.2020 11:13
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
06.01.2020 11:52
Zou l'Amandier ook geschikt zijn voor 2 jonge tienermeisjes? Zijn er veel kinderen om te spelen?
Geplaatst door: paulv
, Datum:
06.01.2020 12:34
Bij ons is het zwembad op de camping wel erg belangrijk, hoeft geen heel zwemparadijs te zijn maar iets meer dan alleen maar een recht zwembad, in combinatie met een meer of leuke rivier zou helemaal mooi zijn maar is geen pre
, Datum:
06.01.2020 12:36
3 of 4 sterren camping is voor meer dan genoeg.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
06.01.2020 13:01
misschien deze camping:
Camping-frankrijk.nlCamping de Martinière in Saint Pierre de ChartreuseAlles wat u wilt weten over deze camping in Isère
Heeft een zwembad, altijd veel nederlandse kinderen, er is een riviertje op loopafstand van de camping, er is animatie ( internationaal).
De Chatreuse is een prachtig wandelgebied. Charmant Som is super om met kinderen te lopen. Waterval ( picknic area) bij Cirque St.Meme, ook mooi is het klooster en museum van de grand Chatreuse, wandelen omgeving Dent des Crolles.. De eigenaar Brice kan je ook heel veel info geven.
KLein restaurantje aanwezig, broodservice. Voor een supermarkt moet je zon 20 minuten rijden. Er is nog een soort van outdoorpark en skatebaan in LaDiat (10min)
succes.
Geplaatst door: koen
, Datum:
06.01.2020 13:28
Paul, je hebt al heel veel goede tips gehad. Zou misschien goed zijn om te laten weten of een van de tips al niet voldoet aan jullie wensen.
, Datum:
06.01.2020 13:47
Hoi koen
Ik check alle tips en er zitten wel opties bij om verder na te kijken.
Alle tips blijven welkom
, Datum:
07.01.2020 06:24
Omdat we het toch heel moeilijk vinden om met onze twee bakvissen iets leuks te vinden, hebben we ons zoekgebied iets uitgebreid naar de noordelijke alpen. Maar het viel ook op dat de tarieven daar ook meteen enorm stijgen. En ook dat het of/of is. Pretparkcamping: weinig privacy en altijd herrie (tot heel laat in de avond)
Rustige camping (zwembad, eenvoudige animatie evt) is snel saai voor onze jongste pubers.
Les 3 lacs lijkt ons qua opzet dus wel een leuke camping, lees er goede reviews over, maar ik maak me wat zorgen of het voor mijn kids nog wel interessant is en of ze er wel wat aansluiting kunnen vinden.
Wie kan daar eventueel wat over vertellen?
Of heeft misschien een betere tip?
, Datum:
07.01.2020 10:52
Mermaid je hebt gelijk of het zijn inderdaad grote camping waar de prijzen niet normaal hoog zijn of inderdaad klein en stil. Iets er tussen in wat ook nog redelijk betaalbaar is is lastiger te vinden. De camping die je noemt heb ik ook naar gekeken ziet er inderdaad leuk uit
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
07.01.2020 12:26
, Datum:
07.01.2020 12:33
Inderdaad ook mooie camping mamamia maar €3000 voor 2 weken is mij te gortig
, Datum:
07.01.2020 13:11
Iemand ook ervaringen met het gebied isere?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
07.01.2020 13:25
, Datum:
07.01.2020 13:44
, Datum:
07.01.2020 22:02
We gaan eerst om tafel met de kinderen, komend weekend. Wie wilt wat, misschien blijft de oudste thuis of gaat iets anders doen...
Daarna verder zoeken. Ik vind het niet meevallen iig. Jura is voor ons gezin wat saai of te duur (als we zonder kids waren, was Zeewolde al gauw goed, hahaha!) hoewel ik de Jura prachtig vind!!
Veel succes met zoeken, Peter! En ik blijf zeker meelezen hier! Hoop jullie snel de keuze bekend te maken.