Optie plaats Camping Les Rivages - Millau (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mariska
, Datum:
27.05.2021 17:14
@Mir1
Bedankt voor je advies. Inmiddels hebben we al geboekt en de keus gemaakt voor A24. Hopelijk is dat ook een fijne plek. En nu duimen dat we heen kunnen, want na ruim een jaar thuiswerken hebben we heel veel zin in om even weg te gaan.
Geplaatst door: Inge
, Datum:
27.05.2021 22:32
Bedankt Tineke voor het lijstje met tips! Ik kende hem, ik ben benieuwd.
Famrei dan staan we er deels dezelfde periode, onze kids hebben dezelfde leeftijd. Tot in frankrijk!
Geplaatst door: wendy
, Datum:
02.06.2021 10:45
wij hebben plek T5 gereserveerd van zondag 25 juli tot 14 augustus met 2 dochters van 1 en 15.
Geplaatst door: ® Hans82
, Datum:
12.01.2022 19:23
Hallo Allen,
Willen graag camping boeken voor juli/aug. '22
Vanuit camping een vijftal opties gekregen.
A15, A25 en A 26, allen tegenover sanitair. Misschien een druk punt en overlast?
Daarnaast F10 en F18, liggen centraal en toch rustig, ook redelijk dicht bij rivier. Wel vinden we een zonnige plek belangrijk en beetje ruimte is altijd fijn. Welk van de twee komen dan het best naar voren?
Hoor graag jullie antwoord.
Geplaatst door: Johan
, Datum:
14.01.2022 16:23
Beste Hans,
Vorige jaar stonden wij op E16. Dit was een mega plek waar onze caravan met voortent wel vier keer op kon.
Als ik je mag adviseren zou ik afraden om voor A25 te gaan. Aan die kant zit de ingang en aan de buitenzijde de afwasplekken incl chemisch toilet.
Ik zou gaan voor A26 of F18. Succes!
Geplaatst door: ® Hans82
, Datum:
14.01.2022 21:30
Bedankt Johan,
Alle grote plaatsen zijn nu al volgeboekt voor de periode wanneer we gaan. Alleen is er nog veel keuze bij N & P.
Na overleg met camping gaan we voor F10, nog even getwijfeld tussen F18, maar die lijkt nog iets meer omsingeld te zijn....
Geplaatst door: elke van male
, Datum:
02.02.2022 17:18
Wij hebben net geboekt op les rivages en hebben twee plekken toegewezen gekregen, omdat wij graag grote plek wilden en deze was pas een paar dagen later beschikbaar dan dat wij graag wilden aankomen. We hebben nu T11 en F02 toegewezen gekregen. Mij lijkt het na het lezen van alle reacties wel twee mooie plekken, maar wilde toch even checken of er mensen ervaring hebben op deze twee plekken. Hoor het graag.
groetjes Elke