Optie plaats Camping Les Rivages - Millau (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Pascal H
, Datum:
01.02.2021 22:26
Wij hebben zojuist geboekt van 08-08 tot 23-08. Het is uiteindelijk plek F32 geworden (moet nog bevestigd worden door de camping). F17 had mijn voorkeur in verband met de ligging ten opzichte van de diverse voorzieningen, maar we hebben iets te lang getwijfeld dus was deze plek niet meer vrij. F32 lijkt op de plattegrond ook een hele grote plaats te zijn. Heeft iemand hier een foto van of meer info over wellicht?
Daarnaast de vraag over het straatje: Zijn de caravans, tenten, etc. die aan de rivier liggen (sectie L) over het algemeen naar de rivier gedraaid? Kan ik me wel voorstellen in verband met het uitzicht, maar lijkt me beetje ongezellig aanzicht voor ons als we er tegenover liggen.
Zijn er nog andere mensen die in dezelfde periode gaan. Ik hoop dat ondanks alle coronaperikelen alles gewoon door kan gaan. De voorpret is in ieder geval al begonnen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Geplaatst door: Inge
, Datum:
05.02.2021 21:01
Wij hopen 16 juli tot 3 augustus te gaan.
We staan op plaats L9. We hebben een tent verwacht idd de tent wel met de voorkant naar de rivier te plaatsen. Of overdwars. Erg afhankelijk van de situatie ter plaatse.
We hopen zo te kunnen gaan!🍀
Geplaatst door: Jjmls
, Datum:
28.02.2021 21:39
Hallo, wij zijn van plan aankomende zomer naar les rivages te gaan. Nu lees ik veel over tieners. Wij zijn een gezin met jongere kids (4,6,9) is de camping ook leuk voor hen? Of zullen ze hier weinig vriendjes treffen? Mvg Janneke
, Datum:
28.02.2021 21:53
Wij hopen ook te gaan. Onze kids zijn dan 5 en 7.
Geplaatst door: Jjmls
, Datum:
01.03.2021 19:20
Yes, we hebben geboekt. Het wordt plek E13 van 9 tot 23 augustus. Hopelijk kan het doorgaan! Iemand toevallig een foto van plek E13? Mvg Janneke
Geplaatst door: wendy
, Datum:
24.03.2021 15:00
Zo wat hebben wij een geluk,toch nog een plekje kunnen krijgen op les rivages.Nu hopen dat de caravan er past,plek T5 hebben we opgekregen,was groot genoeg voor caravan van 7,30m en 2 kleine tentjes werd gezegd in de mail.wij zijn er van 25 juli tot 14 augustus met 2 meiden van 11 en 15 jaar.iemand misschien fotos van die plek?En wie zijn er ook?Voor mij jeugdsentiment want ben er zelf 30 jaar geleden 2 jaar achter elkaar met mijn ouders geweest en heb top weken gehad daar.
Geplaatst door: Ilja
, Datum:
24.03.2021 20:05
Leuk Wendy. Wij hebben gereserveerd van 31 juli en dan 2 weken. Onze oudste zoon is 16, dochter van 13 en zoon van 12. Zin in, hopelijk kan het lekker doorgaan. Wij gaan met de tent en hebben een plek aan de rivier.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.03.2021 22:43
, Datum:
25.03.2021 21:40
Doen we zeker Tineke!
Hopelijk kunnen we gaan!
Geplaatst door: Mariska
, Datum:
10.05.2021 14:24
Hallo allemaal,
Ook wij willen graag naar deze camping met onze kinderen van 16 en 13 jaar. Nu hebben we de keuze uit de volgende plekken: A24 en T31. Als ik de reviews zo lees is optie A24 de beste i.v.m. geluidsoverlast van de hangplek achter de T plekken. Maar er is ook iemand die aangeeft dat de T plekken heel goed zijn bevallen. Vandaar mijn twijfel, omdat A24 weer dichterbij het sanitair ligt. Iemand ervaring met deze plekken, zodat die ons hierover kan adviseren? Wellicht goed om te weten dat we in een tent kamperen. Bedankt alvast voor jullie reacties!
, Datum:
24.05.2021 22:45
Het is hierboven ook al eens gevraagd, maar weinig reacties...
Komen er ook wel veel gezinnen met jongere kinderen?
En ik lees nu in diverse recensies toch ook veel last van lawaai, jeugd buiten de camping.
Is dit ook nog te horen als je aan de rivier staat?
@Tineke hoe heb jij dit ervaren? Of waren jullie niet in het hoogseizoen?
Het lijkt er toch op dat we kunnen gaan dit jaar!! heel fijn!!
, Datum:
25.05.2021 08:35
Geplaatst door: mir1
, Datum:
25.05.2021 16:13
@Mariska,
Waarschijnlijk ben ik diegene die het T-gedeelte zou kiezen. Zou dat nu nog steeds doen. Mooie, ruime en open plekken. Wij hebben toen totaal geen last gehad van rumoer van buiten de camping. Vanaf plek T31 kun je ook het sanitair zien liggen. Qua loopafstand waarschijnlijk dichterbij dan de A plek
Geplaatst door: A
, Datum:
26.05.2021 12:17
Hoi ik zit me ook suf te zoeken naar leuke plekken en lees nu dat er hier al veel geboekt is en veel jeugd komt.
Maar mijn jeugd is net wat ouder 16 - 18 - 20. Is daar ook nog iets voor te beleven. Of meer in het stadje ook geen probleem. Is de afstand naar het stadje bijv te lopen. En komen daar dan meer jongeren die bijv bij elkaar kunnen zitten (corona proef ja ja ik weet het)
Maar het zou leuk zijn als ik dat ook kan melden... Voordat ik ze iets beloof wat er niet is.
En natuurlijk zijn wij zelf ook erg gezellig....
, Datum:
26.05.2021 12:37
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
26.05.2021 12:44
@A, het kan best zijn dat er dit jaar minder jongeren zijn dan normaal. Zolang een certificaat van een negatieve covid-19 test die niet ouder is dan 72 uur nog noodzakelijk is zal dat best voor veel (ouders van) jongeren een drempel zijn. Daar zitten vooralsnog best extra kosten aan vast.
Geplaatst door: a
, Datum:
26.05.2021 16:43
@Johan.. Ja die pech lijk ik elk jaar wel te hebben. Dan lees ik ergens dat er veel jongeren komen. En als wij er dan zijn dan zijn die er niet.
Of we komen ergens waar dan zón kliek vorming al is dat je er ook niet tussen komt. Dat maakt ook dat de kinderen bijna niet meer mee willen. (en stiekem toch weer wel) Maar ik snap als je geen aanspraak hebt het wel saai is.... Het is best een gepuzzel steeds.
Konden we maar alle ouders bij elkaar trommelen en 1 camping zoeken waar we ons gezellig met elkaar kunnen vermaken. maar ja ieder heeft weer een andere keuze...
En de keuze is reuze :)
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
26.05.2021 18:42
, Datum:
27.05.2021 07:58
Geplaatst door: FamRei
, Datum:
27.05.2021 16:50
Wij gaan ook naar deze camping van 11-7 tot 28-7 met onze kids van 5 en 8. Hebben geen plek als voorkeur gekozen, we zien het wel. Zeer benieuwd naar de camping zelf!