Optie plaats Camping Les Rivages - Millau (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
09.11.2020 22:47
Je hebt gelijk, Inge,
Ik was in de war met plaats F23
G23 ligt inderdaad op de hoek tegenover het pad naar de rivier.
Geplaatst door: Ilja
, Datum:
02.12.2020 14:37
Leuk! Wij gaan ook maar Les Rivages, kinderen zijn dan 16, 13 en 12.
Zouden afgelopen zomer al gaan maar hebben toen geannuleerd.
Ik lees hier over Bords du Tarn, daar zijn we een aantal jaar geleden geweest. Met pubers is denk ik Les Rivages leuker, maar goed dan spreek ik niet uit ervaring nog. Maar ik moet wel zeggen, we hebben nooit zo’n mooie plek gehad aan de rivier als op les Bords du Tarn. Succes met de keuze!
Geplaatst door: Bolar
, Datum:
22.12.2020 18:15
Wij hebben ook interesse in deze camping. Wij hebben de volgende opties qua plek doorgekregen A21, E02, E06 en F01.
Onze voorkeur heeft een rustige, ruime plek met schaduw. Heeft iemand misschien advies, of foto’s?
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
26.12.2020 15:16
@Bolar,
Bedoel je plaatsen op Les Rivages?
Mijn eerste ingeving zou zijn; F01, dat is een ruime plaats. Niet een megadrukke plaats volgens mij al zit je wel langs het straatje waar ook auto's langsrijden, maar ja... dat is bijna overal.
Ik denk dat E1 direct naast toiletgebouw lawaaieriger is.... E6 misshien ook nog wel een optie , maar ook weer wat drukker denk ik vlakbij parking (Die was er vorig jaar nog niet, toen waren daar nog paar kampeerplaatsen.... maar alle kampeerplaatsen in D zijn vervangen door sta-caravans/verhuur... dus de paar plaatsen daar op de hoek zijn ook weg..... (ben ik mijn stiekem-doorloop-paadje kwijt naar het toiletgebouw als er niemand stond hihi hihi) A21 was volgens mij ook grote plaats......
Geplaatst door: Stefanie
, Datum:
28.12.2020 23:02
De volgende opties gekregen:
A20
A24
F05
G32
Iemand ervaring met deze plekken? Ik ben vooral op zoek naar plek met voldoende schaduw. Onze kinderen zijn 7 en 9 dus liefst ook niet een plek naast een hangplek.
Geplaatst door: mir1
, Datum:
29.12.2020 10:46
Stefanie, als het nog kan ga voor plek F05. hier hebben wij ook een jaar gestaan. Fijn e plek met ruimte, zon en schaduw. wij waren er wel vroeg in het seizoen (begin juli)
Geplaatst door: mir1
, Datum:
29.12.2020 10:47
Op F05 hebben wij het eerste jaar gestaan. Mijn voorkeur zou nu uitgaan voor het T-gedeelte, waar we het 2e jaar gestaan hebben
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
29.12.2020 11:08
, Datum:
30.12.2020 12:36
@Stefanie...
Als ik de keuze zou hebben tussen deze 4 nummers dan zou ik denk ik gaan voor F05. Evt. G32 (al zie ik dat die op de "nieuwe" plattegrond" wel tussen de verhuurmogelijkheden ligt. Wel tenten, dus misscien maakt dat nog verschil voor jullie; volgens mij zijn er een paar extra tenten bijgekomen waardoor deze plaats er precies een beetje tussenligt; maar misschien was dat van te voren ook al hoor; dat durf ik niet te zeggen).
A20 en A24 liggen (wel met heg ertussen) tegen het fietspad aan. Dat lijkt mij een stukje drukker. Ook 's avonds/'s nachts met jeugd dat terug komt lopen van de chill plek naast de camping.
, Datum:
30.12.2020 13:37
Geplaatst door: Stefanie
, Datum:
30.12.2020 15:16
Bedankt voor de reacties! Ook nog even contact met de camping gehad en het is F05 geworden.
Geplaatst door: Lin
, Datum:
15.01.2021 08:57
Hallo! Op de huidige plattegrond, is plek K12 gunstig?
Of zit dat dicht op doorloop/ vlak bij een weg?
Lees her en der over overlast in de avond?
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
15.01.2021 11:09
, Datum:
15.01.2021 14:05
@Lin
Ik heb even gekeken maar K12 is inderdaad een huurlocatie.
Wij zijn vorig jaar niet in op deze hoek van de camping geweest.... Lijkt geen drukke plek te zijn, geen doorgaande weg o.i.d. Vanuit het fietspad lijkt het pad wel langs die plaats te lopen naar de rivier toe, maar..... weet niet zeker of dat een vrij toegankelijk pad is of niet?
misschien iemand anders nog bekend met deze hoek van de camping?
Geplaatst door: Lin
, Datum:
15.01.2021 17:19
Bedankt voor de snelle reacties!
Ja onze bedoeling is inderdaad ook een huur locatie.
Ik denk met behulp van Google satelliet dat het niet echt dicht bij het fietspad loopt, maar mocht iemand het echt weten, graag!
Ik werd verleid door een aanbieding van Yelloh Village dat je als je voor 31/1 boekt je 2 dagen voor vertrek nog kunt annuleren zonder opgaaf van reden.
Helaas geldt dat niet voor deze camping..
Geplaatst door: ® Pascal
, Datum:
26.01.2021 14:57
Wij hebben zojuist een aantal opties doorgekregen van de camping voor komende zomer. Heeft iemand wellicht foto's of info (schaduw, rust) over de volgende plekken?
F17
F32
E18 (heb je overlast van achtergelegen toiletgebouw?
A21
Wij hebben 2 kinderen van 3 en 7 en willen graag een ruime plek met wat schaduw aan een liefst niet te "drukke weg".
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
gr. Pascal
, Datum:
30.01.2021 11:31
@Pascal
F17 is een mooie grote plaats.... geen druk weggetje e.d. en niet al te ver van sanitair en de voorzieningen...... (recht achter de plaats die wij hebben geboekt ;-).. mag ik vragen wanneer jullie er zijn??? Er zit nog wel een kleinere plaats tussenin, maar die was vorig jaar maar heel even bezet. Weet niet hoe dat in normale zomers is..... vorig jaar was natuurlijk ook anders ivm Corona.
F32 is ook een mooie grote plaats.. ik denk qua weggetje ietsje drukker als het weggetje bij F17 omdat mensen die de camping op komen rijden en er weer vanaf willen rijden (en een beetje de richtingen volgen daar wat meer langsrijden).... Langs F17 is een "binnendoorweggetje" .... maar het is zeker niet zo dat er TIG auto's langs F32 komen (in ieder geval vorig jaar toen wij op F23 stonden niet)
E18 zou ik persoonlijk niet doen. Beetje ingebouwde plaats vind ik dat... maar dat is en blijft persoonlijk.
A21 kan ook prima denk ik..... weggetje wat achter A19-A20 zit is een fietspad.... je hebt daar wel wat meer "geluid" van de mensen die over het pad fietsen/wandelen en 's avonds misschien wat meer de pubers die terug komen lopen, maar.......
, Datum:
30.01.2021 12:27
Op de plattegrond kan je goed zien waar de door jou genoemde plaatsen liggen.
De nummers, die jij doorgaf, zijn op de plattegrond de roze omcirkelde plaatsen, die een oppervlak hebben van 130 - 150 m²
Je kunt de plattegrond vergroten door erop te klikken en vervolgens in te zoomen:
https://photos.app.goo.gl/dy444dKUNrac4AoA7
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
30.01.2021 13:39
Dag allemaal, Dit jaar gekozen voor "Les Rivages" omdat het voor de kinderen die nog mee gaan (13 en 15jr) wel heel belangrijk is dat er veel leeftijdgenoten zijn. Veel zin in en nu maar hopen dat het allemaal door kan gaan. We hebben nog nooit een plaats direct aan een rivier gehad en die hier kunnen reserveren. We kregen door dat het om plaats L14 gaat. Er is in dit draadje al eerder over L14 gesproken. Er staat een flinke boom op die plek!? We hopen te komen met een tent van c.a. 6.5x3.5 meter en twee kleine bijzet tentjes (Quechua Fresh and Black) en dan hebben we natuurlijk nog de auto en bagagewagen. Is er iemand die een beeld kan geven over plaats L14 t.o.v. alles wat wij er neer denken te zetten? De rivierplaatsen zijn niet al te groot daar. En L14 ligt precies op de hoek bij de toegang naar de rivier. Is het dan een heel drukke plaats?
Geplaatst door: Inge
, Datum:
30.01.2021 21:06
@Wilma,
Volgens mij heb ik uw man foto's gestuurd van deze plaats. Al geeft het ook niet een heel helder beeld....
Wij hebben een tent met nagenoeg dezelfde afmetingen en kregen het advies van de camping voor een andere plek te kiezen.
We hebben nu L9 gereserveerd. Al had ik liever op L14 gestaan.
je kunt de gok nemen, en het ter plekke zien....