Camping Vendee met glijbanen, voetbalveld en Nederlandse pubers (of andere streek max 900 km) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
06.10.2019 16:22
Wij hebben vorig jaar op camping Fayolan gestaan met 3 puber jongens van 15-13-10 jaar.
We hebben een prachtige vakantie gehad, erg mooi weer.
Het voetbalveld en de disco waren een groot succes waardoor de 2 oudste veel aansluiting hadden met andere pubers.
Sanitair was oud maar schoon. 2 jaar terug op camping la plaine tonique gestaan was ook erg mooi qua weer en animatie voor pubers,
Het meer en zwembad prima alleen er was geen voetbalveld en dat was een groot gemis voor de jongens.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
06.10.2019 16:32
, Datum:
06.10.2019 16:33
herstel ;) jongens waren afgelopen zomer 16-14-11 jaar oud
Geplaatst door: Zonnestraal
, Datum:
06.10.2019 17:09
Erg jammer dat Le Fayolan verouderd sanitair heeft en maar een krappe 7 scoort op Zoover. De andere twee campings scoren 8.3 - 8.5. De afstand is wel een groot pluspunt! Maar ik ben (nog) niet erg overtuigd van deze camping.
Geplaatst door: LauraT.
, Datum:
09.10.2019 13:26
@Zonnestraal Wij zaten afgelopen jaar op Les Mas Lavandes in Valras Plage. Ik vond het klimaat daar heerlijk! Zo rond de 30 graden, windje. Ardeche vonden we ook super leuk. Vooral de puber dus. Maar nu voor gekozen niet zo ver te rijden. Al begin ik steeds meer te bedenken om de grens toch maar wat op te schuiven.
La Guyonaire en Fayolan staan bij ons ook nog steeds hoog. Bij zoals de puber zelf zegt: het het heel slecht weer is kan ik ook niet met alle kids spelen en chillen. Dusssssss.......
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.10.2019 14:25
, Datum:
09.10.2019 19:45
Wij twijfelen ook tussen la Gyonniere of Iris parc le ty Nadan. Is er iemand die ervaring heeft met laatstgenoemde camping en pubers?
Wij zoeken een camping vlakbij het strand, met een zwembad , voetbalveld en waar tieners komen. Ongeveer 1000 km