Rustige tieners (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
07.09.2019 21:33
@Viola, wat een rare opmerking. @ndrea vraagt om een bepaald soort camping. Daar is dit forum voor bedoeld.
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
07.09.2019 21:42
Geplaatst door: Rob
, Datum:
08.09.2019 12:43
Precies. Ik zou me voor die ene nacht absoluut geen zorgen maken om wat opbreekgeluiden. Sterker nog, dan ben je zelf ook eerder weg.
Je hebt wel een punt als je ergens langer wilt staan, want dan wil je die "levendigheid" niet naast je tent. Gelukkig hebben de meeste campings wel specifieke delen voor de blijvers.
Ja, zelfs een camping zoals Brabois in Nancy ...
Geplaatst door: Viola
, Datum:
08.09.2019 20:43
@Carolien1 en Andre@: ik bedoelde niks raars met mijn opmerking. Je zoekt een camping waar niemand opbreekt om 7 uur 's morgens, terwijl je op bijna elke camping om die tijd mag vertrekken. Hoe kan iemand nu al weten, dat er niemand zal vertrekken op jouw datum? Onmogelijk, toch? Opbreekgeluiden horen nu één keer bij kamperen.
Geplaatst door: Daido
, Datum:
08.09.2019 21:49
Ik ben het helemaal eens met Viola. Misschien is kamperen niet helemaal je ding, als je dat soort wensen hebt.
, Datum:
09.09.2019 15:01
Ach ik kampeer dan ook nog maar een krappe 30 jaar...
We gaan eind juli 2020 op vakantie. Dat betekent dat ik ruim 10 maanden de tijd heb om de voor ons ideale campings uit te zoeken. Iets wat ik ook nog eens heel leuk vind om te doen!
De heen- en terugreis zijn ook onderdeel van onze vakantie en ook daarvoor vind ik het leuk om de best passende campings te zoeken. Wat niet betekent dat onze hele vakantie verpest is als het een keer niet zo uitpakt als we van tevoren gehoopt hadden. Maar het is wel extra leuk als mijn zoekwerk en bijbehorende conclusies inderdaad blijken te kloppen.
Jullie schijnen te denken dat wij compleet in de stress schieten als er toch opbrekers naast ons blijken te staan. Wees gerust, we weten dat die mogelijkheid er in zit, dat overleven we!
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
09.09.2019 16:20
#doeslief
Sinds wanneer moet je jezelf verantwoorden hier of je wel een echte kampeerder bent? Dat hoeft echt niet hoor. Laten we het gewoon gezellig houden. Helemaal niet nodig om elkaar de maat te nemen. Kampeerders heb je in alle soorten en maten. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, dat zou me toch een drukke boel worden dan op die ene perfecte camping voor ons allemaal.
Ps overigens vertrekken wij vanaf Bedoin wel rond 7u met de tent (we slapen de laatste nacht altijd in pop up tentjes, de auto al helemaal ingepakt, zodat we snel kunnen vertrekken de volgende dag). ;-)
, Datum:
09.09.2019 17:13
@ndrea, als je via Lyon terug rijdt is deze camping misschien een optie.
Aire naturelle de Chanterelle in Relevant. Helaas krijg ik de link niet gekopieerd.
Stond op ons lijstje. Zelf nog niet geweest maar onze zoon wel. Heel rustig, klein zwembadje. Verder weinig te beleven maar voor een overnachting of een paar dagen wel relaxed. Reserveren niet nodig.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.09.2019 17:28
, Datum:
09.09.2019 17:37
, Datum:
10.09.2019 08:42
Die ziet er ook erg goed uit, bedankt Carolien en Tineke! Hij gaat op het lijstje.