Tour de France 2020 dichtbij camping (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Teunis
, Datum:
21.10.2019 00:17
@Jurgen
Het is mij al vaker opgevallen dat u redelijk tot heel erg vaak kritiek spuit door op de man te spelen.
Zelden met steekhoudende of te verifiëren argumenten.
Misschien zit uw broek wat strak, of probeert u via fora een "grote" man te zijn.
Het kan ook zijn dat u een beetje ergens over weet, en tracht anderen te overbluffen, in de hoop gelijk te krijgen.
Weet u, u hebt hélemaal gelijk. Ik weet nergens van en verkondig klinkare wartaal.
Zo TEVREDEN?
En nu weer lief gaan spelen, hoor.
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
21.10.2019 10:11
Wij stonden dit jaar aan het Lac de Serre-Poncon. En hadden geluk met de finish in Gap en de start een dag later in Embrun. We hebben op het laatste klimmetje voor Gap gestaan. Onze pubers en wij hebben ons 5 uur uitstekend vermaakt in de berm van de weg. Parasol mee, gevulde koelbox mee. Leuk tussen de Fransen. Er gebeurt van alles. Toen de renners kwamen hadden we geluk, het was behoorlijk uiteengevallen. We hebben een half uur renners voorbij zien trekken. Ik heb er heel wat herkend.
De volgende dag is mijn man op de wielrenfiets naar de start gegaan. Wij hebben vanaf de camping alles aan de overkant voorbij zien trekken, maar hadden er geen behoefte aan nog een keer te kijken. Hij is uiteindelijk via een andere route nog een stukje de bergen ingefietst en heeft ze daar nog weer voorbij zien komen.
We hadden het er niet op uitgezocht, maar vonden het leuk om weer een keertje mee te maken.
Geplaatst door: kea
, Datum:
21.10.2019 17:23
Als we in de buurt van de TdF zijn (maximaal een uur rijden) gaan we altijd kijken. Zo hebben we bergetappes, startplaatsen, finish plaatsen kleine dorpjes, grote steden etc. bezocht. Het is een spektakel en bijna altijd leuk om mee te maken. Eerst veel auto's van de pers ed daarna de reclame caravaan en tot slotte de renners. Picknick mand mee en je wordt een paar uur beziggehouden.