Camping aux rives du soleil (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: monique9
, Datum:
12.07.2019 22:43
Ik lees op zover dat hier een nieuwe eigenaar is zijn er mensen die de afgelopen weken hier al gestopt zijn voor 1 overnachting en hoe zijn jullie ervaringen? Ik lees nl dat het erg slecht is qua velden gras zwembad?
Geplaatst door: ® daido
, Datum:
12.07.2019 22:53
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
12.07.2019 23:00
Dat is gek als je op zover kijkt zijn de recensies echt SLECHT,
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
13.07.2019 22:36
Wij zijn meerdere keren naar tevredenheid geweest. Wij gaan 25 juli nu 4 dagen, omdat het meer dan tussenstop verdiend... fijne sfeer, leuke animatie en veel te doen in omgeving. Echt leuk voor onze kleine meiden ook, maar ik heb wel mijn bedenkingen, nu Parcival vertrekt. Slecht onderhoud, zwembad niet open etc... hopelijk trekt t snel bij. Vorig jaar ook geen top onderhoud beetje Franse slag maar superfijne sfeer... we gaan t zien!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
13.07.2019 23:48
Op zoover 2 wat mindere reacties, maar niet super slecht.
Vaak kunnen ‘vaste’ gasten minder tegen een wisseling van eigenaren en beoordelen dan een camping gauw al slechter. Vaak valt het mee, gewoon zelf ervaren!
Geplaatst door: Campanula
, Datum:
14.07.2019 14:01
Rij voor alle zekerheid een paar km door en neem de camping in Pont de Vaux, ...Champ d'Ete.
Heerlijke camping,goed bereikbaar, aardige eigenaars en goed onderhouden.Je mag gratis gebruik maken van het mooie zwembad naast de camping.
Geplaatst door: Monique9
, Datum:
14.07.2019 15:09
Hebben vorig jaar overnacht op champ d’ete in een Coco sweet zijn idd van plan om ook dit jaar daar maar weer te overnachten even kijken of we dat in onze eigen vouwwagen doen of weer in cocosweet idd erg aardige eigenaars.
Geplaatst door: ® daphne
, Datum:
14.07.2019 20:59
Wij hebben 2 weken geleden op Aux Rives du soleil overnacht. Prima camping hoor en het grasveld (trekkersveld) was heerlijk na 2 weken op rotsachtige grond te hebben gestaan.
, Datum:
19.07.2019 15:15
Vandaag weer twee enorme slechte reviews op zoover. En wij komen volgende week donderdag aan met ons gezin voor 4 dagen.. maar als faciliteiten gesloten zijn en geen bezetting twijfel ik sterk... ook al zijn we dan ons geld maar kwijt. Heb een mail naar de camping gestuurd met vragen over sluiting van faciliteiten... iemand nog recente ervaringen? Wij zijn geen vaste gasten en helemaal niet kritisch maar als er geen onderhoud is en faciliteiten gesloten zijn is t mijn inziens niet een goed begin van onze reis...
Geplaatst door: ® LMaas
, Datum:
19.07.2019 15:53
Jammer dat het kennelijk niet zo goed meer is met aux rives du soleil. Wij gaan op 11 augustus die kant op. Lijkt nu beter om naar camping Champ d'eté te gaan. Daarover op dit forum en op zoover goede berichten gezien.
, Datum:
19.07.2019 18:13
Net mail van de camping terug, Parcival is beheerder nog dit jaar met 2 managers, zwembad en restaurants zijn open (behalve op donderdagavond) ook zwembad geopend en onderhoud is reeds gedaan er. Net als complete animatie! We gaan het gewoon proberen volgende week, hopelijk net als volgend jaar genieten!
, Datum:
28.07.2019 14:55
@Kingeilings : Wij willen 11 augustus naar deze camping gaan. Daarom zijn we benieuwd naar de ervaringen?
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
28.07.2019 20:53
Ik ben er even gaan kijken en direct weer weg gegaan. Andere mensen zullen het geweldig vinden, ik vind het vreselijk, het is mijn ding niet.
, Datum:
30.07.2019 09:03
Wij hadden geboekt voor drie nachten op doorreis maar zijn doorgegaan na 1 nacht. Snackbar/pizzeria was dicht, sommige animatie geannuleerd en luchtkussen niet omhoog, zwembad gebruik van gemaakt maar niet onderhouden, was troosteloos... door het vrijwel lege terrein in hoogseizoen. Vorig jaar helemaal vol bijna. Jammer, voor ons laatste keer. Voor doorreis prima, op speciaal veld maar langer niet. Kies Chateau Eperviere dan zou ik zeggen...
, Datum:
30.07.2019 09:46
@Kimgeilings : Bedankt voor je reactie. Mede door de melding van Mascha hebben wij inmiddels besloten om naar camping Champ d'Été te gaan.
, Datum:
30.07.2019 12:32
Lijkt mij een goede keuze! De omgeving van Pont-de-Vaux is zeker de moeite waard!