Kleine camping Jura - Ain - Isère - Savoie - Haute Savoie (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.07.2019 12:32
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
09.07.2019 16:39
, Datum:
09.07.2019 17:03
Laura en Thomas zoeken een kleine camping met zwembad en maximaal 50 plaatsen.
Bovengenoemde camping des Lacs heeft 100 plaatsen en geen zwembad.
Wij hebben zelf op deze camping gekampeerd en er de volgende foto's gemaakt:
https://photos.app.goo.gl/vB3x5bCCDODqNquC2
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
09.07.2019 17:06
Camping Combe D' Oyans in Rochefort Samson.
Erg fijne kleinschalige camping met mooi verwarmd zwembad. Ligt tegen de westkant van het natuurpark de Vercors.
Onze favoriet.
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
09.07.2019 18:54
@Tineke, het is zo'n mooi meertje, je mist het zwembad niet...……
Je hebt gelijk hoor. Ik snap met zo'n meertje de wens van een zwembad ook niet altijd zo, vandaar mijn reactie ;-) en de camping voelde voor ons toen aan als behoorlijk klein.
, Datum:
09.07.2019 19:33
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
09.07.2019 20:50
Gezellige (en qua omvang wat biedende) dorpjes zijn in sommige van de hier genoemde gebieden heel dun gezaaid. Vooral de Jura vinden wij qua plaatsjes een wat ongezellig deel van Frankrijk.
De natuur is hier wel heel erg mooi! Dus als je hier op zoek naar bent (ik lees liefst loopafstand van een leuk plaatsje), kijk dan wel goed of het plaatsje wat voorstelt.
In Frankrijk hangt de gezelligheid van plaatsjes (en hoe pittoresk ze er uit zien) heel erg af van het gebied. Gebieden die hoog scoren als het gaat om veel mooie plaatsjes (niet uitputtend): Dordogne, Vaucluse, Loire-gebied (tussen Angers en Orleans). Het zijn maar enkele voorbeelden!
Geplaatst door: Freek
, Datum:
09.07.2019 21:29