Data Sim zonder abonnement (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
28.03.2019 11:59
Filmpjes, (grote) foto's en kaarten (Google Maps) en Streetview gebruiken flink wat Mb's. Let ook op dat je geen online archivering hebt aan staan zodat gemaakte foto's niet automatisch geüpload worden. Voor je het weet vliegen de Gbytes er doorheen.
Geplaatst door: Snake300
, Datum:
08.05.2019 20:00
SFR heeft een mifi sim. Betaal je 3 euro per dag dat je hem gebruikt. Onbeperkte data op 4G. In een router kan het hele gezin op internet. Tv streamen kan ook.
Geplaatst door: Case
, Datum:
24.05.2019 22:56
@snake300 waar kan je deze SFR mifi simkaart kopen In Frankrijk?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
24.05.2019 23:20
Je kunt beter een Vodafone You prepaid SIM kaart nemen
Bestel de gratis SIM kaart https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/
Je kunt ook een Prepaid SIM kopen bij de Vodafone winkel, maar dat is bepaald niet gratis.
Nadat je de SIM kaart hebt ontvangen registreren en opwaarderen met bijvoorbeeld Euro 29.-
Daarna bijvoorbeeld de 10 Gb maandbundel voor Euro 29.- aanzetten. Zorg dat je roaming hebt ingesteld.
Deze bundel kun je ook in Frankrijk gebruiken.
Prepaid Internetten bij Franse providers SFR en Orange is een stuk duurder en Vodafone maakt gebruik van het beste netwerk dat ter plaatse beschikbaar is.
, Datum:
24.05.2019 23:26
, Datum:
24.05.2019 23:51
, Datum:
25.05.2019 09:28
De SFR aanbieding van onbeperkt Internetten voor Euro 3.- per dag is een abonnement zonder verplichtingen. Je kunt dat abonnement na een maand weer opzeggen.
https://www.sfr.fr/box-internet/internet-partout.html#sfrintid=FS_Internet-illimite_PAR
Volgens mij moet je nog steeds een Franse bankrekening hebben om een abonnement bij SFR te kunnen afsluiten. In het verleden heb ik dat wel eens geprobeerd met mijn Visa kaart, maar dat werd niet geaccepteerd.
Geplaatst door: Yvonne
, Datum:
29.05.2019 11:59
Je kunt via internet een Lebara sim bestellen, werkt prima en is goedkoop. Ook om in de laptop te doen. Dan heb je wel een dongel nodig.
bv 4,5 GB kost 15 euro. 7 GB kost 20 euro.
Geplaatst door: Freek
, Datum:
29.05.2019 13:28
Yvonne, de datasnelheid van Lebara in het buitenland is beperkt to 3G
Geplaatst door: Yvonne
, Datum:
03.06.2019 14:04
Ja maar daar merk je niets van. Het is gewoon goed internet. Behalve als je misschien echt streaming wilt kijken of gaat downloaden.
Geplaatst door: Jurgen
, Datum:
06.07.2019 14:47
@Johan, Kan je de vodafone bundel activeren op het moment dat je zelf wil? Ik bedoel daarmee dat je de sim kunt bestellen voor je vakantie maar de bundel in laten gaan als je vertrekt om te voorkomen dat deze halverwege je vakantie stopt.
Als je door de bundel heen bent, kan je dan vanuit Frankrijk opwaarderen?
Geplaatst door: ® jan52
, Datum:
06.07.2019 15:45
Ik ben geen Johan maar heb sinds eergisteren een vodafone prepaid zonder internet.
Voor de vakantie neem ik een internet bundel erbij van 2 Gig. voor 9€.
Deze is een kalendermaand geldig.
Als er voldoende beltegoed op je kaart staat dan komt er na die maand automatisch weer een verlenging.
, Datum:
06.07.2019 17:50
Jurgen,
Je kunt je Internet bundel bij Vodafone You op ieder moment aanzetten. Je moet wel voldoende tegoed hebben. Dus eerst een tegoed aanmaken en daarna je bundel activeren. Je kunt dit het beste doen door verbinding met Vodafone.nl te maken of de Vodafone App te gebruiken middels een andere Internet verbinding. Want als je een tegoed hebt en een bundel wilt aanzetten, dan wordt dit Internet gebruik bekostigd uit je tegoed, waardoor je mogelijk onvoldoende tegoed hebt om je bundel aan te zetten. Zorg ook dat je niet een te groot tegoed aanmaakt want mogelijk wil je niet automatisch na een maand verlengen.
Als je bundel op is, kun je een nieuwe bundel aanzetten, maar dan moet je wel voldoende tegoed hebben.
Als je problemen hebt met Vodafone, dat gaat communicatie via de chat best redelijk.
Let op, ze hebben ook een dagbundel van 10 Gb voor 3 Euro, maar in het buitenland krijg je maar 1,1 Gb (En dat zetten ze er niet bij!)
, Datum:
07.07.2019 13:59
Er staat in de voorwaarden van Vodafone dat er een “fair use policy” geldt voor gebruik in de EU voor maximaal 1 GB per dag.
Geplaatst door: ® bemk
, Datum:
07.07.2019 21:50
daido;
Even een vraag vanwege het bericht over nederlandse providers;
Wat is er 'mis' met Tele2 ? Wij hebben daar vorig jaar geen slechte ervaringen mee gehad. Ik hoor graag wat je ermee bedoeld.
Geplaatst door: ® daido
, Datum:
08.07.2019 07:32
, Datum:
08.07.2019 09:00
Wij zijn overgestapt van Tele 2 naar Vodafone omdat we in het buitenland en dan met name Portugal een slechte tot zeer slechte internetverbinding hadden. Soms ook helemaal niet. En dan koop je een buitenlandbundel..tja..
Navraag bij T2 leerde dat dit te maken had met de aanbieders waar T2 zaken mee deed en die waren daar dun gezaaid..
En dat willen we niet weer mee maken.
, Datum:
08.07.2019 09:21
, Datum:
08.07.2019 09:58
Ik kreeg de indruk dat het TS ging over de (ouderwetse) prepaid die je met een buitenland internetbundel per maand kunt aanvullen.
, Datum:
08.07.2019 10:46