Nieuwe tolbadge (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Berry1
, Datum:
16.08.2018 09:33
Helaas was de topeurop badge niet op tijd binnen. Maar geen ramp.
Hij lag in de brievenbus toen we thuis kwamen van vakantie.
Ik heb een retourenveloppe voor mijn andere AREA badge gehad.
Weet iemand of ik daar een Tolbadge Aftersales formulier bij moet voegen? Of alleen de badge retourneren?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Op het formulier (wat in mijn online account te downloaden is) kan ik aankruisen dat ik Bevestig dat ik vanaf vandaag mijn tolbadge contract wil opzeggen. Zo'n formulier moet per badge ingevuld en verstuurd worden.
Ik ben bang dat ik "per ongeluk" mijn hele account hiermee opzeg (inclusief mijn nieuwe badge).
Geplaatst door: Ria
, Datum:
16.08.2018 10:29
Wat is het toch makkelijk allemaal met die badge
, Datum:
16.08.2018 10:55
Is zeker makkelijk, Ria. Ik heb hem gemist dit jaar!
En zoals met alles wat nieuw is of administratie met zich meebrengt: niets werkt perfect of is altijd even duidelijk in het leven.
Geplaatst door: Peter
, Datum:
12.12.2018 20:13
Hallo,
Weet iemand hoe ik taal wijzig op het Area account?
verg
Peter
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
12.12.2018 21:53
Onderaan de pagina staan een Frans, een Nederlands en een Duits vlaggetje. Kies maar wat je het makkelijkst vindt (of de taal die je wilt oefenen...)
Geplaatst door: ® jan52
, Datum:
01.04.2019 11:12
Ik heb nog een Area tolbadge voor Frankrijk via de anwb, maar heb nu de badge voor Frankrijk, Spanje en Portugal besteld.
Rechtstreeks bij Area is toch voordeliger want de anwb moet er ook aan verdienen.
Nu afwachten totdat de nieuwe badge afgeleverd wordt en dan zal ik de oude (5jr) badge netjes retourneren met het formulier.
En dan is mijn contract met Area via de anwb dus opgezegd, ik kan tenminste niets anders vinden in de kleine lettertjes..
Ik begrijp dat ik nu dus ook een nieuwe klant ben, maar hou ik dan wel mijn eigen account?
Of moet ik die nog apart achteraf aanmaken?
Geplaatst door: Keesenjos
, Datum:
27.05.2019 18:16
Op je "eigen" site van Area staat aan de rechtse zijde een link bij Aftersales form, downloaden, aangeven wat je wilt doen.
, Datum:
27.05.2019 21:32
Achteraf is het allemaal mee gevallen.
De oude badge heb ik ingeleverd bij de anwb en die hebben het verder afgewikkeld.
Mijn account is gebleven maar met het nieuwe nummer.
, Datum:
20.07.2019 11:36
In mijn account van Area staat bij status van mijn nieuwe topeurop tolbadge: En Cours.
Betekent dit dat hij actief is?
, Datum:
20.07.2019 16:27
Yep, de tolbadge is in werking hoeft dus niet aangemeld te worden.
Is dus klaar voor gebruik.
, Datum:
20.07.2019 17:20
Dank voor je reactie, Jan. Geeft toch een geruster gevoel :-)