Rustige camping aan rivier met grote plaatsen in Zuid-Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Sonja77
, Datum:
11.06.2018 17:19
Het is camping Domaine d'Anglas in Brissac geworden. Het nieuwe natuurzwembad gaf de doorslag :-). Volgens mij is het echter niet op loopafstand van een dorpje (Brissac in dit geval). Weet iemand dat op dit forum toevallig? Waarschijnlijk niet, want ik lees het nergens terug op de site of bij reviews.
Super bedankt voor alle tips. Er staan er zeker een aantal bij die we voor volgend jaar kunnen toevoegen aan ons lijstjes van mogelijke campings. Fijne zomervakantie!!
Geplaatst door: Liz
, Datum:
11.06.2018 18:09
Als je op deze site even kijkt bij de camping, zie 'route', vul in 'brissac' en je ziet dat het met de auto 2,1 km is naar Brissac en dat je daar 3 minuten over rijdt, mocht je te voet gaan dan is er een klein blokje om: 2,7 km en dat je er in ruim een half uurtje naar toe loopt. De omgeving kennende is het beter met de auto te gaan vanwege smalle, drukke weg.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
11.06.2018 20:37
Geplaatst door: ® boudewijn
, Datum:
12.06.2018 09:34
Goed keuze, wij zijn 6 jaar geleden op Domaine D'Angles geweest en hebben er erg genoten.
Ik reed iedere ochtend naar het dorpje Brissac om brood te halen bij de bakker samen met de kinderen. In het dorpje heb je een hele leuke speeltuin, heerlijk om daar s'ochtends even te zitten terwijl de kinderen aan het spelen zijn. Genieten van de omgeving en de rust.
Geplaatst door: Anne
, Datum:
12.06.2018 09:58
Sonja leuk dat de keus Camping Domaine d'Anglas is geworden. Wij gaan er deze zomer ook voor het eerst heen. We komen 24 juli aan. Brissac is niet heel bijzonder, maar andere plaatsen in de buurt des te meer. Omgeving is prachtig.