Mobiel internet Frankrijk (tip) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
22.04.2015 00:12
Op het moment van je automatische update, dat anders binnen de genoemde periode je abonnementsgeld afgeschreven zou worden, vervalt dus je abonnement.
Geplaatst door: bert
, Datum:
22.04.2015 07:58
Dus als ik 13 mei de cockpit aanzet, kan ik joemobile tot 15 juni gebruiken? Dat zou mooi zijn want dat valt precies in mijn vakantieperiode.
Geplaatst door: Lisa
, Datum:
23.04.2015 14:42
Ik heb bij Vodafone prepaid internet in het buitenland kost 2 euro per dag. Heel handig.
, Datum:
23.04.2015 16:38
Als je niet veel internet is het een mogelijkheid.
Vodafone
Zorgeloos je prepaid smartphone in het buitenland gebruiken? Met Alles-in-1 op Reis kun je 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden, 20 sms'jes sturen en krijg je 35 MB data voor € 2 per dag in de Voordeellanden.
, Datum:
23.04.2015 17:36
Wow! Wel 35 mb voor 2 euro... Ik zoek wat anders.
Geplaatst door: ® Paul T.
, Datum:
24.04.2015 09:03
Inderdaad Peter wow, dat zei ik ook tegen mijn vrouw nadat we het een jaar op deze manier 1 jaar hebben gedaan. Ongemerkt toch elke dag even op het internet, dus aan het eind van onze maand vakantie €60 extra bovenop je abonnement.
Dus gaan we maar op zoek naar een alternatief en zal het wel een prepaid worden in het land waar we op dat moment zijn.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
24.04.2015 09:48
Ik heb al twee jaar op rij meegemaakt dat er veel meer dan € 2,00 per dag werd afgeschreven bij Vodafone 'Alles op reis', terwijl ik toch ver binnen de limiet bleef. Gelukkig hebben we dit jaar Wifi op de camping. En aangezien je nu via Whatsapp gratis kunt bellen ... ideaal.
Geplaatst door: Lisa
, Datum:
24.04.2015 10:49
Dat kan niet, het is echt 2 euro per dag en je kunt dan best lang op twitter en op internet. Waar ik ben is er helaas geem wifi.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
24.04.2015 13:13
En toch is het gebeurd Lisa. Na mailcontact met een Vodafone-medewerker werd het teveel afgeschreven tegoed een dag later weer bijgeschreven. Dat is twee vakanties lang zo gegaan. Ze wisten niet hoe het kon, maar er waren meer abonnees waar dit bij gebeurde, aldus de medewerker van Vodafone.
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
24.04.2015 19:02
Ik beschreef eerder over choozze als mogelijkheid. Gisteren zijn ze met nieuwe voorwaarden gekomen en die zijn niet echt aantrekkelijk. Choozze komt naar mijn idee niet als betrouwbaar bedrijf over, omdat ze de voorwaarden plots veranderen. Ook hebben vele gebruikers gemeld dat de datateller op hol slaat. Choozze telt meer data dan de telefoon aangeeft. Dus geen aanrader.
Geplaatst door: MAB
, Datum:
24.04.2015 20:02
Natuurlijk blijft de optie om gewoon in /Frankrijk wat te halen maar voor mij blijft dan denk ik lefrenchmobile toch een optie. Dan heb je het alvast thuis en €20 voor de simkaart inclusief 1 GB is ook niet verkeerd. Bovendien moet je ook nog via internet op kunnen waarderen.
, Datum:
25.04.2015 08:06
Mundo spanje. Simkaart is verkrijgbaar in spanje en op ebay. Schijnt te werken in heel de EU, op te waarderen per creditcard en de simkaart moet je 1x per opwaarderen. Kosten zijn 100 mb 1euro per dag.
http://prepaid-data-sim-card.wikia.com/wiki/Euro1
Geplaatst door: ® bert
, Datum:
25.04.2015 08:40
Geplaatst door: Jurgen
, Datum:
25.04.2015 14:56
Jammer dat Joe er mee ophoudt, dat werkte wel erg makkelijk. Wij gaan proberen in Frankrijk een SFR prepaid simmetje aan te schaffen. Dat is jammer genoeg niet online te regelen (de site accepteert mijn adres niet). SFR bied 4 GB mobiel internet aan voor €35,-, ik kan alleen niet vinden hoe lang die dan geldig is. We hebben zo'n Mifi modem van huawei, ben benieuwt of dat gaat functioneren. SFR heeft mijn voorkeur omdat ze veruit de beste dekking hebben in Frankrijk.
Geplaatst door: rkjansen
, Datum:
28.04.2015 19:36
Dat ze stoppen is inderdaad jammer. Nog 1x met de meivakantie genieten. :-)
Voor de zomervakantie gaan we voor Lebara.fr
Bieden 3gb voor 15 euro prepaid (maand geldig) aan. Helaas geen 4g en roming zoals Joemobile.
Je kan wel opwaarderen via PayPal of vouchers in alle supermarkten te koop
Hebben 2 simkaarten via Ebay voor weinig besteld (anders kan je ook nog bij simup.nl bestellen als je zoiets liever niet doet), simkaartjes ook al kunnen activeren via fake adres gegevens en kon ook al via PayPal opwaarderen. Dit maar nog even niet gedaan.
Dus niet zo mooi en makkelijk als joemobile, maar volgens mij het beste alternatief tot nu toe (vergeleken met de andere Franse providers).
We gaan het zien vd zomer...
Geplaatst door: Dennis
, Datum:
28.04.2015 20:33
Heb ook een Lebara prepaid sim besteld. Gewoon via Lebara.fr, binnen een week gratis in huis.
Geplaatst door: Dennis
, Datum:
28.04.2015 20:54
Op Lebara.fr staat trouwens 19,99 voor 3 GB - 30 dagen geldig
, Datum:
28.04.2015 21:13
In nederland knijpt lebara de snelheid. Hoe zit dat in frankrijk en welk netwerk zitten ze?
, Datum:
28.04.2015 21:54
Ze zitten op Bouygues.
Kan op hun Franse site niets over snelheden vinden.
, Datum:
28.04.2015 22:19
ok bedankt! Ik heb inmiddels ook een simkaart bij lebara. fr en Lycamobile(weet het netwerk niet) . fr besteld. Bij lycamobile krijg je 3 gb voor 15euro. Bij postcode heb ik 99135 van Les Pays-Bas gezet. Adres en plaats heb ik bij adres gezet. Werkte ook bij joemobile. Nu even afwachten.