Mobiel internet Frankrijk (tip) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Geert
, Datum:
16.07.2014 18:18
Joe mobile heeft in 1400 plaatsen 4g dekking. Wie weet welke. Ik kan niets vinden op de site?
Geplaatst door: bert
, Datum:
16.07.2014 20:16
, Datum:
18.07.2014 00:40
@bert. Is daar dan geen lijst van? 1400 grote steden zijn er niet dus moeten er ook wat kleinere bij zitten. Maar welke?
Geplaatst door: Stefan
, Datum:
18.07.2014 11:21
Geplaatst door: Stefan
, Datum:
18.07.2014 11:29
Geplaatst door: Niels
, Datum:
20.07.2014 13:07
Wie weet waar ik op korte termijn simkaartjes van joe mobile kan krijgen?
Wij gaan woensdag met vakantie uit Nederland!
Geplaatst door: Ewout
, Datum:
20.07.2014 14:38
Niels kijk op marktplaats daar zijn verschillende aanbieders van kaartjes die tegen een kleine vergoeding kaartjes toesturen. Je moet kijken onder "telecommunicatie" en dan "prepaidkaarten en simkaarten" (zoeken op joe mobile / sfr). Ikzelf zit nu te internetten in Frankrijk met een simkaartje van Geert. Snelle levering en een prima handleiding. Succes moet je zoektocht.
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
21.07.2014 11:33
Kaartje gekocht via Geert, ben blij met de afhandeling en de handleiding! Heeft me erg veel tijd bespaard bij het activeren en instellen.
Heb nu een prepaid tegoed gekocht met 2gb data voor 15 euro. Ben nog wel benieuwd hoe het upgraden gaat wanneer ik door de 2Gb heen ben.
, Datum:
21.07.2014 11:46
@martijn, je kunt gewoon bijkopen als je door je tegoed heen dreigt te raken.
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
22.07.2014 10:39
@Geert, dank!
@Bert, weet dat ik er graag een paar euro voor over heb om via Marktplaats zo'n simkaartje te regelen. Ik had ze anders niet meer op tijd kunnen krijgen. Daarbij vind ik het best lastig om op een franstalige site alles op een juiste manier in te vullen. Helemaal omdat ik ook mijn creditcard gegevens moet invullen en ik achteraf liever niet geconfronteerd wordt met hoge rekeningen. Dat ik hiervoor een paar euro moet betalen aan iemand die de simkaarten kosteloos heeft gekregen maar wel de moeite neemt om ze aan te bieden op Marktplaats en er een handleiding voor heeft gemaakt kan ik alleen maar waarderen.
Ik zal in elk geval na mijn vakantie mijn bevindingen over mijn Joe Mobile kaart in dit forum plaatsen.
Geplaatst door: bolke
, Datum:
22.07.2014 11:02
misschien een blonde vraag van mijn kant, maar kan je de simmetjes van Joe alleen via internet bestellen of kan je zo ook bij een supermarkt of zo kopen?
Geplaatst door: Freek
, Datum:
22.07.2014 11:49
Een Joe Mobile SIM kaart kun je alleen via Internet kopen en opwaarderen. Prepaid SIM kaarten van Orange en SFR kun je in Orange en SFR winkels kopen (legitimatie meenemen) voor Euro 9.90
Internet tegoed kun je ook in deze winkels kopen, maar ook op veel andere plaatsen, zoals Tabac Journaux.
Geplaatst door: bolke
, Datum:
22.07.2014 14:37
dankjewel voor je reactie Freek.
Mocht de wifi slecht zijn op onze bestemming dan kan ik altijd nog ter plaatse een sim kopen.
Geplaatst door: micar
, Datum:
23.07.2014 22:05
Weet iemand of joe mobile bereik heeft in poullan sur mer (bij doarnenez in bretagne)
Ik hoef niks te downloaden, enkel dagelijks even mailen met thuisblijver
Geplaatst door: john
, Datum:
23.07.2014 22:14
Heb ook mijn Simmetje via Geert gekocht met handleiding werkt perfect hiervoor nog mijn dank, zit dus nu vanaf mijn vakantieadres in Frankrijk dit mailtje te schrijven,willen degene met al hun negatieve commentaren nu eens een ander forum gaan zoeken, ipv mensen die wel met serieuze bedoelingen op dit forum zitten de grond in te boren, zeker niets anders te doen door de crisis
Geplaatst door: jerxjac
, Datum:
24.07.2014 16:41
Ik heb een probleempje met Joe Mobile (waarschijnlijk doe ik iets verkeerd)
Het SIM kaartje is geactiveerd een paar dagen geleden en nu wild ik het internet even testen.
Roaming aangevinkt en naar de browser gegaan. Maar gek genoeg word alles wat ik invoer omgezet in de mobile site van Joe Mobile? Ik kom niet op Google of Nu.nl
Wat doe ik fout en hoe los ik dit op??
Geplaatst door: john
, Datum:
24.07.2014 17:53
Was bij mij ook in Nederland, zit nu in Frankrijk mijn mifirouter gerest en werkt perfect in Nederland lukte het mij ook niet en kreeg ik hetzelfde
Geplaatst door: bert
, Datum:
24.07.2014 18:53
www.gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1367022/lastBericht
Bericht van deze site
voor alle Joe Mobile gebruikers:
Sinds vanmorgen is er een storing op het corenetwerk van SFR waardoor alle MVNO's op dit netwerk getroffen zijn. SFR en Joe Mobile werken samen hard aan het oplossen hiervan en bieden via Twitter en het Joe forum hun excuses aan. Mijn eigen sim komt net weer online, maar als je dus al de hele ochtend alle instellingen aan het nalopen bent: Het werkt vanzelf weer!
Geplaatst door: jerxjac
, Datum:
24.07.2014 19:01
OK, dank jullie voor je reactie! ik zal het morgen nogmaals proberen.
Geplaatst door: Jerxjac
, Datum:
24.07.2014 19:02
Ik lees dat verschillende mensen hier 5 sim kaartjes opgestuurd krijgen van JOE, Hoe bekom je deze? (5)