Plaatsnummers op Camping de L'Arche in Anduze (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Richard Vrieling
, Datum:
21.08.2016 01:34
@Domaine: eens. Dit was onze 1e keer en enorm genoten, maar volgend jaar waarschijnlijk ook weer wat anders.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
23.08.2016 10:49
@Corrie, @diado1964
Héééél lang geleden zijn we een paar jaar achter elkaar in het hoogseizoen op deze camping geweest, er was toen nog geen zwembad.
Wel een grote speeltuin, iets wat je (toen) zelden zag op een camping. Soms zag je op een camping één tot drie speeltoestellen, die zelfs wel eens niet veilig waren ivm achterstallig onderhoud.
Onze kinderen waren overdag niet bij de rivier weg te slaan, bleven maar bommetjes doen van de rotsen, dammetjes bouwen etc en springen op het springkussen bij de rivier. 's Avonds lagen ze gesloopt te slapen ;-)
Het springen van de rotsen kon van verschillende hoogtes, zwemmen/poedelen op ondiepe of diepere gedeeltes in de rivier.
Wat betreft privacy; ons woonhuis in zeer afgelegen omgeving, geen school, geen buurkinderen, geen speeltuin, alleen maar weilanden, koeien en sloten.
Voor onze kinderen was deze camping een (kinder)paradijs, voor ons als ouders gewoon een camping aan een rivier met een groot strand.
Geplaatst door: ® M
, Datum:
23.08.2016 11:31
@daido1964,
Heb jij,toen je de camping bezocht,ook het strandje en de rivier met de rotsen bekeken? Zo ontzettend leuk voor groot en klein!
Geplaatst door: assie
, Datum:
14.10.2016 21:10
kan iemand mij zeggen waar plek 82 is, ik kan hem niet zo goed vinden.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
14.10.2016 22:36
Plaats 82 ligt aan het veld. Het is een grote plaats, bijna de hele dag in de zon.
Hier is een 360 graden foto van de plaats: https://goo.gl/maps/1qzsTNFu5Vo
De statlietfoto van camping de l’arche is van mei/juni dit jaar. https://goo.gl/maps/edNwarucAsT2
Als je rechts onder op het streetview poppetje met ingedrukte linkermuisknop naar het midden sleept, dan zie je allemaal blauwe bolletjes in beeld komen.
Laat het poppetje los op een bolletje en je krijgt een 360 graden foto in beeld. Je kunt vrijwel alle plaatsen op die manier bekijken
In combinatie met de plattegrond kun je zien welke plaats het is: http://www.camping-arche.fr/nl/voorzieningen/plattegrond/ (zoom eventueel in om de nummers beter in beeld te krijgen)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
14.10.2016 22:43
Geplaatst door: assie
, Datum:
15.10.2016 15:16
Bedankt voor jullie reactie ik heb vandaag geboekt voor de zomer van 2017.
Geplaatst door: ® Daan
, Datum:
07.11.2016 16:11
Kunnen jullie mij vertellen of plek 28a ruim is?
Wij hebben namelijk een grote caravan en brede.
Hoop dat iemand mij kan helpen
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
07.11.2016 16:51
Daan, ik heb je een mail gestuurd.
Geplaatst door: ® Rewo
, Datum:
07.11.2016 20:28
Hallo allemaal,
Wij gaan in zomer van 2017 voor het eerst naar deze camping.
Onze kampeerplek is 209, zijn er personen die wat kunnen vertellen over deze plek of eventueel foto's hebben.
Alvast bedankt, wij zien er naar uit.
Met vr.grt. Rewo
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.11.2016 00:01
Rewo,
ik heb je een mail gestuurd.
Geplaatst door: annet
, Datum:
15.11.2016 17:00
Hallo Tineke,
wij willen voor de tweede keer naar camping l arche , nu kunnen we kiezen uit plek 92,54,174b,225 en 189. nou is mijn vraag heb jij foto"s van deze plekken ?
Alvast bedankt
, Datum:
16.11.2016 11:41
Annet,
ik heb je een email gestuurd.
Wil je even laten weten of je die ontvangen hebt?
Geplaatst door: van Zaane
, Datum:
16.11.2016 16:45
Hoi Tineke,
Ook wij willen hier boeken. Kan je mij ook een mail sturen met foto's van de plekken? Alvast heel erg bedankt
, Datum:
16.11.2016 18:28
van Zaane,
heb je al contact met de camping gehad om te vragen welke plekken ze beschikbaar hebben voor jullie?
Geplaatst door: van Zaane
, Datum:
21.11.2016 11:06
, Datum:
21.11.2016 11:17
Stuur eerst een email naar de camping met de vraag of ze nog vrije plaatsen hebben in de periode dat je wilt reserveren.
Meestal sturen zij dan een aantal plaatsnummers toe, waaruit je een keuze kunt maken.
Als je dat weet, kan je hier op het forum vragen of er foto's zijn van de plaatsen, die de camping je heeft toegestuurd.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
21.11.2016 12:32
Je kunt vrijwel alle plaatsen in beeld krijgen met Google Streetview.
Klik op onderstaande link en verplaats met indedrukte linkermuisknop het streetview poppetje (rechts onder). Je krijgt dan allemaal blauwe balletjes te zien. Plaats het streetview poppetje op zo'n balletje en je krijgt een 360 graden foto van de plek te zien. Met behulp van de plattegrond van de camping kun je de plaats bepalen.
https://goo.gl/maps/RiNteVTxKoA2
Er zijn ook veel gewone foto's van de plaatsen beschilkbaar.
Geplaatst door: LOU
, Datum:
21.11.2016 16:25
Hallo, wij zijn twee gezinnen en hebben geïnformeerd naar verhuur accommodatie op camping L'Arche. Echter vragen wij ons af of er meer gezinnen met tieners zijn (5 kinderen in de leeftijd van 13 t/m 18 jaar) die in de laatste twee weken van de zomervakantie (19 augustus tot en met 2 september) op deze camping zullen verblijven. We zijn nl. bang dat er in die periode niet veel tieners meer zullen zijn. En omdat de animatie dan meestal ook al op een lager pitje draait zou het leuk voor ze zijn als er meerdere tieners aanwezig zijn om te sporten en 's avonds bij de rivier te hangen. We horen het graag van jullie.
Geplaatst door: Marieke
, Datum:
21.11.2016 17:19
@ Lou, de eerste week zal nog druk zijn (genoeg Nederlanders), aangezien Zuid dan ook nog vakantie heeft. De tweede week zal een stuk rustiger zijn...maar misschien juist ook wel fijn? Mocht je het een probleem vinden dat de laatste week rustiger is zou ik persoonlijk een weekje eerder gaan. Op de camping komen genoeg Nederlanders en is er veel jeugd/pubers.