Plaatsnummers op Camping de L'Arche in Anduze (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Loek
, Datum:
22.07.2016 14:16
Inderdaad laten we hopen dat het volgende weken ook nog mooi weer is. Wij vertrekken zondag 07-08 om maandag 08-08 aan te komen op deze camping. Wij hebben er ontzettend veel zin in.
Geplaatst door: ® Richard Vrieling
, Datum:
22.07.2016 21:03
Heb je op de l'Arche trouwens water tappunt en of rioolaansluiting op de plek? Of eindje lopen?? Scheelt weer in spullen meenemen...
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
22.07.2016 21:50
Water-aansluiting:
slang met slangaansluiting type Gardena (mannetje)
Aansluiting op riool via (eigen) vuilwaterslang.
Geplaatst door: ® RichardVrieling
, Datum:
23.07.2016 00:06
Dank Johan, neem ik de waterslang mee.
Geplaatst door: ® Ester de Bruin
, Datum:
26.07.2016 15:41
Vrijdag 5 augustus zullen wij in de loop van de middag arriveren als alles goed gaat. We hopen op lekker weer. Zelf hoop ik dat onze kinderen snel aansluiting vinden bij wat leeftijdsgenoten (zoon van 10 en dochter van 6). Vooral de oudste heeft wat moeite met contact maken, hij is slechthorend maar draagt op vakantie zijn gehoorapparaatjes minder (ivm veel zwemmen, zweten en vuil/stof). Hij moet dus meer moeite doen om alles goed mee te krijgen en dat is wel eens lastig. De jongste blijft daarom ook vaak bij de tent hangen, terwijl ik (van vroeger) nog weet hoe leuk het is om allerlei nieuwe vriendjes te leren kennen!
Geplaatst door: thea
, Datum:
26.07.2016 15:49
Hang ballonnen aan je tent of caravan en zet limonade en snoep op tafel. Succes verzekerd!
Geplaatst door: ® domaine
, Datum:
26.07.2016 16:15
Gisteren avond thuis gekomen na 7 dagen op de camping.
heerlijke tijd gehad 1 ste 2 dagen flink warm..
Daarna wat kalmere dagen op de dag 21 ste cascade de la vis bezocht er mooi daar.
helaas ook wel onweer gehad in de nacht 21 juli en vrijdag ochtend ook nog maar in de middag klaarde het op .
Zijn met de stoomtrein naar st jan du gard gegaan erg leuk.
zaterdag knapte het op en zondag prima weer.
helaas toen wij vertrokken op maandag ochtend en de thuislocatie invoerden op thuisadres vergaten wij te controleren of het de juiste route was naar de route soleil . er kwamen er te laat achter dat de navigatie de snelste route via mende naar clermont ferrand vond dus gingen wij dwars door de cevennen heen bergen rijden met caravan geen probleem mijn man rijd het maar het schiet niet op in 2 uur 100 km niet fijn om vervolgens dan rond 17 uur in parijs te arriveren dat koste ons 2 uur . kortom rond 23 waren wij thuis.
ik heb het fijn gehad op de camping maar volgende jaar iets nieuws is ook leuk .
Geplaatst door: ® RichardVrieling
, Datum:
29.07.2016 08:04
Zijn er nog leuke dingen die je 's avonds in de omgeving van Anduze kan doen?
Geplaatst door: ® kraantje
, Datum:
13.08.2016 22:34
Wij willen in de zomer van 2017 voor de eerste keer naar deze camping gaan. Ik heb al jullie berichten en foto's gezien, maar kan iemand mij vertellen en misschien een foto sturen wat een mooie plek is voor een caravan van 6 meter en waar ook nog eens 2 wat grotere bijzettentje bij kunnen. Dus het moet echt wel een grote plek zijn. Ik hoop dat iemand een reactie kan geven.
, Datum:
13.08.2016 23:11
Geplaatst door: kraantje
, Datum:
14.08.2016 23:08
wie heeft er een foto van plek nummer 85, bedankt alvast
, Datum:
15.08.2016 10:26
Geplaatst door: ® Kraantje
, Datum:
15.08.2016 12:00
Super bedankt, ik had zelf al gekeken maar twijfelde een beetje of ik het juist had. Nu weet ik het zeker.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
16.08.2016 00:52
Er is weinig schaduw op die plekken, dus een grote parasol, tarp of partytent zou niet verkeerd zijn.
Geplaatst door: rob
, Datum:
18.08.2016 14:54
Wow, ik volg dit topic even en zie daar reacties langs komen waarvan ik denk: moet je dit echt van te voren weten als je daar heen gaat ?
Zoals met die water aansluiting.
Gezien de drukte van dit topic over een enkele camping verdient deze camping wellicht een eigen plaatsje op deze site.
Ik ben er nog nooit geweest, maar wordt wel nieuwsgierig naar de magie van deze camping ...
Geplaatst door: Corrie
, Datum:
18.08.2016 16:08
Ik heb thuis meer privacy !
Voor gezinnen met kinderen zal het wel een goede camping zijn, kan er geen oordeel over geven.
Maar ik denk weleens :wonen al die mensen in flatjes midden in een stad omdat ze op een camping zo dicht op elkaar staan. Juist dan wil je toch de ruimte voor je gezin!
Geplaatst door: ® daido1964
, Datum:
18.08.2016 17:44
Ik ben uit nieuwsgierig eens wezen kijken op deze camping. Het is gewoon een hype. Zo verschrikkelijk byzonder is het nu ook weer niet. Het zwembad ziet er leuk uit.
Op dit forum staan meer dan 10000 campings en je kan mij niet vertellen dat er niet meer gelijkwaardige of betere,mooiere campings zijn dan l'arche.
Dus mensen kijk eens verder dan je neus lang is.
Geplaatst door: ® Richard Vrieling
, Datum:
20.08.2016 10:01
@rob bedankt voor je reactie. Ik merk dat er verschillende aansluitingen zijn en ik heb meermaals vergeefs dingen daarvoor meegenomen. Gezien er veel over deze camping bekend was wilde ik het gewoon ff weten. Maar ook nu moest ik alsnog weer een verloopje aanschaffen.
Verder zijn de plekken inderdaad niet overal ruim of schaduwrijk, maar de sfeer en vooral de ligging met zwembad en rivier is perfect. Het zwemgedeelte in de rivier is idd bijna magisch. Ik ben niet iemand die 2x naar een camping gaat, maar ga hier nog wel eens naar toe.
Dat er mensen 30 jaar staan zegt wel iets.
Geplaatst door: ® domaine
, Datum:
20.08.2016 17:09
ik heb genoten van alles rivier springrotsen ritje stoomtrein maar om nu nog een keer terug te gaan nee, heb het gezien en verken graag een nieuwe omgeving.
Dat is mijn keuze respect als iemand anders meerdere keren wil terug komen.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
20.08.2016 18:47
Ik ken deze camping niet, maar het lijkt af en toe wel of dit 1 van de 10 campings in Frankrijk is waar mensen op dit forum naar toe gaan.