Liefde in een tentje 2 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Wim 
, Datum:
30.05.2013 00:17
wat een valse schaamte van sommige, er zijn maar twee verschillende soorten en die hebben we allemaal wel een keertje gezien dus totaal geen verrassing
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
30.05.2013 09:49
Ik ben 's-morgens meestal erg vroeg op, en schiet gewoon in pyama naar de douche .....
Zo'n ding met korte mouwen, en een tricot legging.
En wie het niet om aan te zien vindt ?? Nou ... die kijkt de andere kant dan maar op.
Geplaatst door: me75
, Datum:
30.05.2013 22:02
We drijven wel een beetje af; van liefde in een tentje tot een discussie over badjas of niet.
Wat maakt het uit, iedereen moet maar doen waar hij of zij zich het prettigst bij voelt!
On-topic; @Anneleen, ik heb je oude topic met een big smile zitten lezen; geweldig!
Geplaatst door: Tec
, Datum:
30.05.2013 23:20
Net, samen met mijn man, het oude topic gelezen.
We hebben echt gegierd van het lachen!
Geplaatst door: Lottw
, Datum:
31.05.2013 13:25
Leuk Anneleen, dat je weer een update hebt geplaatst! Ik vind/vond het een geweldig topic om te lezen, inclusief alle hilarische tips! De ervaring van liefde in een tentje heb ik ook nog wel uit 1997 zo'n beetje. Inmiddels bivakkeren we met vier kids liever in een stacaravan, maar die zomerse liefde is er altijd!! :-) Heerlijk toch, kan niet wachten..
Geplaatst door: Peter
, Datum:
02.06.2013 18:21
Waar kan je die originele topic vinden ? Lijkt grappig te zijn.
Geplaatst door: Anneke
, Datum:
02.06.2013 18:24
Ben ik nu de enige die het niet grappig vind? Ik vind het persoonlijk een beetje te om dit te bespreken op een forum van camping-frankrijk.nl. Of ben ik te oud aan het worden, haha.
Geplaatst door: connie
, Datum:
02.06.2013 18:30
Geplaatst door: tineke (webmaster) 
, Datum:
02.06.2013 19:08
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
02.06.2013 22:37
struikelen met je badjas aan en dat iemand iets ziet... hoe verzin je het... Ook vast geen saunabezoeker dan...
Struikel liever met badjas dan gekleed met pan soep..
Overigens geen badjas bij: geen ruimte voor. Heb gewoon jurkje aan.
Geplaatst door: jan v z
, Datum:
03.06.2013 16:13
Vind ik ook Mar.
Wanneer je net zweetvrij bent ben je met een badjas weer bezweet als je bij de tent bent.
Mijn partner hult zich in een jurkje en ik doe een shortje met hempje aan(loop nl. nooit zonder hemd of T shirt over de camping).
En in de tent kleden wij ons om.
Ik maak me er niet zo druk om wanneer de buren onverhoopt een glimp opvangen.
Dat kan op een camping gebeuren en helemaal in een tent.
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
03.06.2013 18:40
Ik ben opgelucht over deze 2 laatste reacties! Ochtendjas is met frisse ochtenden fijn, anders inderdaad ook een jurkje.