Liefde in een tentje 2 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Seth
, Datum:
27.05.2013 18:11
Tip voor Wim , koop een wipkip .
Geplaatst door: marian
, Datum:
27.05.2013 19:12
Ik loop in badjas over de camping. Niet een lange dikke, maar korte dunne badstof tot net boven de knie met zakken. Reuze handig, scheelt heel veel natte kleding in de soms kleine doucheruimtes.
Niks om je voor te schamen, zoals sommigen voor de tent zitten is beschamender, en dan heb ik het niet alleen over de vrouwen :-)
Geplaatst door: Lilian1 
, Datum:
28.05.2013 23:15
Mee eens Marianne!
Sinds vorig jaar doe ik dat ook en het bevalt meer dan prima.
Dat gewurm in zo'n hokje in en uit je kleren. Echt, een badjasje is ideaal.
Geplaatst door: ® Wim 
, Datum:
28.05.2013 23:46
jullie zijn niet de enige hoor dames,
mijn vrouw doet precies het zelfde
Geplaatst door: sandra v
, Datum:
29.05.2013 08:15
Is het echt al 9 jaar geleden??? neen toch :-)
ik vond dit zo een heerlijke topic he. Moest iedere keer terug denken aan mijn vakanties met mijn jeugdliefde (nu al jaren mijn geweldige echtgenoot )
Geplaatst door: mar
, Datum:
29.05.2013 08:31
ik heb nooit anders gedaan dan in badjas gaan douchen. niks mis mee toch ?
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
29.05.2013 08:33
Ik trek mijn badjas eerst uit voor ik ga douchen ;-)
, Datum:
29.05.2013 08:43
Geplaatst door: marian
, Datum:
29.05.2013 11:27
Nou ene familie oskam zei: wie durft er in badjas over de camping te lopen?
Ik vind dat ook heel normaal, praktisch en vond de vraag raar.
Daarom reageerde ik, hiephoi, nooit meer gehannes in een hokje.
Geplaatst door: Liz
, Datum:
29.05.2013 11:35
Nee , ik ga echt niet met badjas over de camping lopen om me te gaan douchen .
Dan liever een beetje "gehannes "in het badhokje .
Moet er wel bij zeggen dat ik slank ben , als je volslank bent heb je denk ik wel beetje ruimtegebrek in de hokjes .
Geplaatst door: annelies
, Datum:
29.05.2013 11:45
@Liz, Waarom zou je niet in een badjas over de camping lopen dan? Wat is daar in vredesnaam mis mee, hier ontgaat mij e.e.a. Ik doe dit al sinds we kamperen en zie zovelen met mij dit doen. Handig hoor, niks geen gedoe in een hokje. Probeer maar eens ;-)
, Datum:
29.05.2013 11:52
Moet toch ff reageren op de opmerking slank/volslank.
Ben zelf ook slank, maar vindt het toch gewurm om met name na het douchen alles aan te trekken in dat hokje.
Ik sta een beetje te wiebelen op 1 been (heeft zeker ook te maken met mijn nekoperatie 2 jaar geleden) bij omkleden, dus daarom ook een badjas.
Geplaatst door: Liz
, Datum:
29.05.2013 11:55
Ik voel me daar niet prettig bij om met badjas over de camping te lopen . Ik trek wel geen ondergoed aan ,dus schiet zo in mijn broek en shirtje en ga gelijk als ik wakker ben douchen , neem wel mee voor als ik klaar ben met douchen .
En ik vind het zelf geen probleem om me in een hokje om en aan te kleden .
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
29.05.2013 12:33
Deze jongeman gaat meestal in zwembroek of korte broek naar de douche.
Soms als het prettiger is daarbij alleen een t-shirtje. En uiteraard de onvolprezen plastiek tas waar de spullen in kunnen. Zo blijft alles lekker droog en heb ik geen natte broekspijpen. Maar op naturistische campings helemaal niets van dat alles. Daar alleen een handdoek met de pastiek tas voor de spulletjes. Meestal is het ook mooi weer en dan draag ik toch al een korte broek. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik meestal laat in de middag douche en dan schoon en opgefrist van de zomeravond kan genieten.
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
29.05.2013 17:33
Ik heb speciaal een tricot jurkje in de caravan hangen om in te gaan douchen. Een een ochtendjas. Naar gelang de temperatuur trek ik een van de twee aan, verder niets eronder. Aankleden doe ik na het douchen lekker royaal in de caravan. Ik ben zo ook lekker vlug uit de douche, dan kan de volgende aansluiten.
Geplaatst door: gerd@
, Datum:
29.05.2013 17:38
Grappig Irene1, zo doe ik het ook,precies hetzelfde!
Geplaatst door: claudia
, Datum:
29.05.2013 23:47
ahhahahah alleen een badjas aan en niks eronder ??? stel dat je onderweg struikelt ??? ben je mooi de sjaak. oh vind het een geweldig topic. daarom gaan wij maar in een caravan, stap zo onder de douche . en de vraag van iemand waarom je geen sex mag/ kunt hebben op vakantie omdat de kinderen erbij zijn?? die liggen toch niet bij je in bed?? relaxen en niet zo wild doen als thuis kan ook heel gezellig zijn ;)
Geplaatst door: connie
, Datum:
29.05.2013 23:59
Gewoon naturistencampings dan heb je nergens last of schaamte over...
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
30.05.2013 00:13
Waarom zou ik struikelen? Ik maak me daarover geen zorgen hoor, en wat er onder mijn jurkje/badjas zit, kijkt men er echt niet af;-)
Geplaatst door: Cora
, Datum:
30.05.2013 00:15
Haha, ik ga ook gewoon in badjas met niets eronder, en als ik zou struikelen is er niets te zien wat andere mensen nog nooit gezien hebben.