wat waren jullie kwijt deze vakantie??SCHRIK!! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Carolien@1
, Datum:
16.01.2013 09:01
Ja Herma, als je er nog ééntje weet dan hou ik me aanbevolen! Die camping...voor tieners/pubers bedoel ik!
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
16.01.2013 17:02
Nou campingfreak, wij krijgen ook echt geen 3000 euro hoor. Zelfs geen 800 euro, maar ik werk dan ook niet fulltime. En de vakantie hoeft niet veel te kosten om ervan te genieten!
Geplaatst door: ® Gerard en Erna
, Datum:
16.01.2013 19:00
wij waren met 10 personen waarvan wij met 2 volwassenen en 5 kinderen in de auto met caravan erachter(totaal 4700 kg en 12.5 mtr lang) en onze dochter plus vriend en kleinzoon in hun eigen auto en aanhanger.
Wij waren ( 7 personen) inclusief tol,camping eten drinken 2keer uiteten brandstof ongeveer € 2800,- kwijt (waarvan ongeveer €1250,- aan brandstof LPG)voor 16 dagen hoogseizoen
Wij waren ook voor het eerst in Frankrijk de Ardeche camping Les Charmilles en ook wij hebben het hele jaar hard gespaard voor de vakantie.Wel hebben we een budget gemaakt van wat we uit wilde geven en behoorlijk hoog gaan zitten.Wij vonden het wel meevallen alleen het vlees vonden wij duur,thuis geven we ongeveer €300 uit aan boodschappen.
Groetjes Gerard en Erna