Man geen zin in vakantie... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Armeman
, Datum:
06.07.2012 21:01
I heb ook nooit zin in vakantie.............
Maar ik moet toch mee................
Altijd erst die zooi inpakken,stress over vergeten dingen,je bent het dorp nog niet uit of je moet alweer terug,want het koffiezetapparaat staat nog aan,het gas is niet afgesloten,paspoorten vergeten en de voordeur is niet op slot.
Krijg al een hartverzakking van de stress bij vertrek........
Dan onderweg,allemaal files,airco valt uit,dus bloedheet in de auto,tank bijna leeg en over het hoofd gezien dat het volgende tankstation 100 km verderop is en tot overmaat van ramp is de electrische koelbox onderweg uitgevallen.
Vervolgens zijn we 600 km onderweg richting Lyon,zegt mijn vrouw"gaan we niet verkeerd?",ik heb in Bretagne geboekt,kun je weer terugrijden.
En als je dan eenmaal aangekomen bent is het te warm of het komt met bakken uit de lucht vallen,de kinderen en vrouwlief chagrijnig,alles onder de blubber.
En dan moet je weer terug,zelfde slepende verhaal.
Je bent blij als je weer mag gaan werken........
Geplaatst door: Armeman
, Datum:
06.07.2012 21:04
Ach bijna vergeten;je ziet je vrouw de tent van de buren in gaan,waar een rode vlag aan de scheerlijn hangt.
Ze komt terug en je vraagt;"wat was je aan het doen?"en ze zegt "animatie,schat,animatie",heb daar nog steeds mijn bedenkingen bij............
Geplaatst door: frank 
, Datum:
06.07.2012 22:00
Oh shit, nou moet ik een vinger afhakken...
Mijn opmerking was gericht aan de moderator en niet aan jou Marie.
Geplaatst door: claudia
, Datum:
06.07.2012 22:41
hahhaahahhaha je bent echt een arme man ja !!! wat een geweldige humor !!
Geplaatst door: ® marie 
, Datum:
07.07.2012 02:07
Maar ik ben 1 van die vele bezoekers Frank, wat jij neerzet, kan ik lezen.
Geplaatst door: loes
, Datum:
07.07.2012 02:15
Sara, maar hoe zit het nou met die 5 kinderen want daar ga je niet op in. Was dat een bewuste keuze ook van hem? Want dat is wel het punt he?
Geplaatst door: Kaa
, Datum:
07.07.2012 10:26
Sara,
Niet op een forum bespreken lijkt mij maar met je man rond de tafel gaan zitten tot jullie er uit zijn.
Niemand kent jullie dus wat voor zinnigs kun je hier nou over zeggen!
Succes met de gesprekken en ik hoop voor jullie allen op een vooral ontspannen vakantie, hoe en waar dan ook.
Kaa
Geplaatst door: Jen
, Datum:
07.07.2012 10:36
Eens Kaa, als haar man en sommige andere mannen dit allemaal lezen kunnen ze vast hun advocaat bellen.
, Datum:
07.07.2012 11:42
Geplaatst door: de Cock
, Datum:
07.07.2012 12:30
Jen heeft nog een mond ook. Daar kan ze het toetsenbord met hulpmiddel[len] ook mee bedienen. Vingers afhakken lost dus niks op.
Geplaatst door: frank 
, Datum:
07.07.2012 21:36
Ik begrijp jou niet Marie.
Iedereen die suggereert dat dit topic hier niet thuis hoort wordt achtervolgt door commentaar van jouw kant.
Kennelijk wordt jij geraakt door dit onderwerp of vind je het een probleem waar je graag commentaar op wil leveren. Op zich helemaal je goed recht en moet je ook zeker doen. Ik vel ook geen enkel waardeoordeel over jouw of andere bijdragen in deze.
Maar misschien dat je toch enig begrip op kan brengen voor mensen, zoals ik, die zich niet zo zeer storen aan dit topic als wel zich afvragen of de plaatser niet tegen zich zelf in bescherming moet worden genomen door de moderator. Ik realiseer me dat dit standpunt mogelijk niet al te duidelijk uit mijn reacties te destilleren valt, maar meer zit er niet achter.
Ik kom sinds een jaar of 6 a 7 op dit forum maar heb eigenlijk nog niet eerder meegemaakt dat iemand zo persoonlijk wordt naar mensen met een afwijkende mening als jij, je noemt zelfs mij naam en voegt daar mijns inziens een niet al te leuk commentaar aan toe. Om eerlijk te zijn vind ik dat niet prettig want ik reageer nergens persoonlijk naar jou.
Geplaatst door: F.
, Datum:
07.07.2012 22:07
@frank, dit is wellicht de meest zinnige opmerking t.a.v. deze item
, Datum:
07.07.2012 22:26
Ik vind jouw reactie anders nogal persoonlijk, Frank.
Maar het stoort me niet hoor.
Wat ik niet begrijp is dat mensen keer op keer terug komen naar een topic dat ze om welke reden dan ook, niet aanstaat, en het van negatief commentaar voorzien. Ik zou wel eens willen weten welke behoefte dáár mee gevoed wordt.
Geplaatst door: tentkampeerder
, Datum:
07.07.2012 22:47
Spijker op de kop Marie...
Geplaatst door: Jack
, Datum:
08.07.2012 02:53
Ik denk dat de man van Sara hele andere dingen aangeeft naar zijn echtgenote.
En ik denk verder dat Sara dit zelf ook wel weet,toch Sara?
Geplaatst door: joop
, Datum:
08.07.2012 04:53
Dit heeft puur te maken met relatie problemen. Dit betekent echt niet dat je nu gelijk moet gaan scheiden, maar werk aan je relatie. Je man heeft het niet alleen voor 't zeggen, jij mag ook doen wat je wilt. Ik hoop dat jullie nog een fijne vakante hebben en dat het uiteindelijk vast wel goed zou komen.
Geplaatst door: Esther 
, Datum:
10.07.2012 14:08
Ik herken je probleem Sara!
mijn man wil zelfs nooit op vakantie en met tegenzin alleen als alles inclusief is en airco heeft (ja, dat kunnen we dus niet elk jaar betalen) nu heb ik maar 2 kinderen (6 en 1 jaar) Maar ik neem ze mee voor een korte vakantie van 1 week. Dan kan hij thuis in alle rust doen waar hij zin in heeft en wij vieren toch vakantie.
Aangezien jij 3 grotere kinderen hebt, zou dat een optie kunnen zijn? Je zal zien dat de kinderen jou helpen waar ze kunnen omdat ze de noodzaak ervan inzien en dat werkt erg goed en geeft ze ook nog voldoening en een plezierige vakantie. :-)
Geplaatst door: jeanne
, Datum:
10.07.2012 15:09
Sara is het geen oplossing je man en natuurlijk ook jijzelf om eerst een paar dagen alleen op pad, dan met het gezin, daarna de volgende alleen op pad. hebben jullie beiden een paar dagen helemaal voor jezelf en kun je doen en laten wat je wilt.hoop dat jullie toch een fijne vakantie zullen hebben.