De goedkoopste campings in Frankrijk gezocht!! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
06.01.2013 22:56
, Datum:
06.01.2013 23:00
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
06.01.2013 23:03
, Datum:
06.01.2013 23:04
Geplaatst door: Roos
, Datum:
13.02.2013 13:51
Dit vind ik nu een leuke topic. Zo gaat het toch steeds meer kriebelen om toch aankomende zomer richting Frankrijk te trekken. Wat mij wel verbaasd is dat ik dacht dat campings in Nederland altijd veel duurder waren. Maar daar twijfel ik nu aan. Heb een aanbieding van een camping in Nederland waar ik komende zomer misschien naar toe wilde gaan. Dit betreft een *****camping, kwam voor ons uit op 28.05 euro per overnachting incl. reserveringskosten, toeristenbelasting. Nu heb ik een camping op het oog in Bourgondië, een **camping en die komt voor ons op 24.67 euro, niet heel veel verschil qua prijs, maar wel qua faciliteiten. Nu moet ik zeggen dat ik liever naar de **camping ga dan naar de *****camping, maar het viel me wel op. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee. En dan maar gelijk de vraag of jullie ook tips hebben voor goedkopere campings (dus onder die 24.67, dit ter compensatie voor tol en extra benzine) die wat meer in het mooi weer gebied liggen en ook leuk zijn voor pubers. Vind dat vaak ook moeilijk op te maken uit de meningen die ik ook altijd eerst lees. Heb al een paar tips gekregen in mijn topic over de auto + dakkoffer, maar een lijstje met campings is nooit weg, zeker wanneer we besluiten om lekker op de bonnefooi weg te gaan.
, Datum:
13.02.2013 14:17
Vergeet te vermelden dat de aanbieding van de Nederlandse camping geldt voor de laatste 2 weken van augustus. Mocht ik naar Frankrijk willen vertrekken dan zou dat zijn vanaf ong. 15 augustus.
Geplaatst door: Ralph
, Datum:
13.02.2013 14:33
Tips ? Dit topic gaat over de goedkoopste campings in frankrijk.
Misschien moet je hier maar eerst eens tussen kijken .
, Datum:
13.02.2013 14:57
Ik bedoel tips voor campings die zuidelijker liggen (bijv. Aveyron)en geschikt voor pubers. Heb de lijst doorgelezen en ook tips er uit gehaald, maar de meeste (niet allemaal) liggen toch een beetje meer Midden-Frankrijk. Sorry voor het geval ik er misschien een paar over het hoofd heb gezien, die wel zuidelijker liggen.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
13.02.2013 15:01
Roos ik zou ook eerst dit topic van 6 pagina's doorspitten voordat je specifiek een tip vraagt van een camping die onder de 26,47 euro blijft (??)
Ik begrijp ook niet zo goed wat je precies bedoelt/waar je heen wilt met de opmerking van een 4 sterren camping die bijna net zo duur is als de 2 sterren camping, maar die wel meer faciliteiten heeft, maar waarvan je wellicht geen gebruik van wilt maken want je gaat liever naar de 2 sterren...??
Er zullen in NL ook vast heel goedkope campings zijn. Net zoals in Frankrijk (zie dit topic!!)
Succes met zoeken in dit topic. Je zult er vast veel leuke campings tegenkomen die voldoen voor je lijstje "bonnefooi"
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
13.02.2013 15:10
Houd er wel rekening mee dat de aan het begin van dit topic genoemde prijzen dateren van juni 2011, dus DRIE jaar geleden.
Inderdaad Tineke, Sous le Moulin, daar komen we nog ieder jaar; hetzij op de heen- hetzij op de terugweg.
Geplaatst door: Renee
, Datum:
13.02.2013 15:16
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
13.02.2013 15:18
@digi-oma,juni 2011, das toch nog maar anderhalf jaar geleden?
Geplaatst door: tineke (webmaster) 
, Datum:
13.02.2013 15:25
Geplaatst door: tineke 
, Datum:
13.02.2013 15:35
Roos, nog één die misschien aan jullie vraag voldoet.
Camping Le Glandasse in Die.
Tot 24 aug. betaal je voor een plaats incl. electr. voor 2 volw.
28,50 € en voor een kind > 7 jaar 5,50 €
na 24 aug. voor 2 volw. 21,00 €, voor een kind > 7 jaar 4,50 €
Hou er rekening mee, dat na half augustus het aantal pubers ook afneemt op veel campings !
, Datum:
13.02.2013 15:36
Ik dacht dat ik toch behoorlijk duidelijk mijn bericht had geschreven, maar dat blijkt van niet. Wat ik bedoelde met het camping vergelijk is dat ik dacht dat Campings in Nederland altijd veel duurder waren, maar dat blijkt eigenlijk andersom. En onder het bedrag blijven wat ik noemde daar bedoel ik eigenlijk mee dat ik voor dat bedrag een camping heb gevonden in Bourgondië en dat is een beetje mijn max. budget. Dus zou ik naar het zuiden willen zoek ik een camping die dus goedkoper is dan dat bedrag per nacht omdat ik meer kwijt ben aan tol en benzine. En ik heb dit topic al doorgekeken en enkele campings aan mijn lijstje toegevoegd. Maar blijkbaar wordt mijn vraag niet echt gewaardeerd dus houd ik het hierbij.
Geplaatst door: Henny
, Datum:
13.02.2013 15:55
ROOS: misschien kun je in de laatste 2 weken van augustus al korting krijgen met de ACSI VOORDEEL KAART !!!! Gewoon zoeken op de site van acsi!! Succes
Geplaatst door: Henny
, Datum:
13.02.2013 15:58
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
13.02.2013 17:26
Ai Marianne; te snel gerekend...
Geplaatst door: connie 
, Datum:
13.02.2013 17:29
Volgens mij wil dig-oma heel snel weer weg,hahaha
Geplaatst door: Marianne(junior)