Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jack
, Datum:
02.10.2013 00:53
Ben het helemaal eens met m.,vindt het topic van Wim ook 'simply not done'.
De hele input lijkt meer weg te hebben van een wens tot kliekjesvorming op het forum.
Ik vond het topic rond Digi-Oma indertijd overigens bepaald geen wrange grap,maar een uiting van een totaal verziekte geest,daar zijn geen excuses voor.
Jan is in de jaren dat hij actief is op dit forum al vaker zonder aankondiging een tijdje ' zoek' geweest,de ene keer naar zijn broer in Duitsland,de andere keer op vakantie,een computercrash en het laatste jaar kampte zijn echtgenote met gezondheidsproblemen.
Laten we hopen dat er van het laatste geen sprake is en dan meldt Jan zich vanzelf wel weer.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
02.10.2013 09:19
Misschien leest Jan alleen mee op het forum en heeft ie even geen behoefte te reageren.
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
02.10.2013 13:24
Jen en Jack, ik hoop van harte dat jullie gelijk hebben en dat Jan straks weer gewoon van zich laat horen.
De tijd zal het leren
Geplaatst door: clicks
, Datum:
02.10.2013 13:44
Ik heb nu de tranen in de ogen.
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
02.10.2013 19:30
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
02.10.2013 19:42
Lijkt me niet onmogelijk, Jen.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
02.10.2013 20:21
Nog even over die Franse snelwegen; ik kom al mijn hele leven lang(al met mijn ouders en daarna) in Frankrijk, ver voordat dat het schitterende wegennet is aangelegd. Vlgs mij zijn de Fransen geen geduldig volk, dat zijn de Engelsen meer en de Randstad-NL-ers incl. mijzelf al helemaal niet. Maar m.b.t. verkeer valt me elk jaar weer het volgende op: op de Autoroutes(Péages) rijdt de Fransman rustig. Als je 140 rijdt haal je iedereen in. Maar op de RN's en Rd"s ,(indien allebei 2baans) rijden ze als ""gekken"" en halen liefst daar in, waar het niet kan. Blijkbaar een uitdaging, ik heb er geen verklaring voor. Wat mij ook opvalt is dat de flitskasten alleen op de 130 (peage) en 110 km wegen staan en bijna niet op de tweebaans 90 km wegen.
Dat laatste zou veel lucratiever zijn voor de Franse staat.
Geplaatst door: frank
, Datum:
02.10.2013 20:29
@Jen,
Ik vind er geen zak meer aan op de Franse wegen, ze rijden tegenwoordig allemaal zoals die Koos Spee. Vroeger lekker knallen en opschieten met zijn allen.
, Datum:
02.10.2013 20:33
een andere kant van dat "knallen " waren al die zwarte poppen langs de kant Frank.
werd je niet echt vrolijk van
, Datum:
02.10.2013 21:26
Wim, wat een sombere reacties en topics de laatste tijd.
Bij onze oosterburen kan het gelukkig allemaal nog wel.
, Datum:
02.10.2013 21:50
heeft niets met somberheid te maken Frank , maar ik ben sinds een jaar weginspecteur in de prov NB en word nog wel eens bij zo.n gevalletje knallen geroepen.
er zijn leukere dingen als zo'n gele jongen te helpen aan een landingsplaats
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
03.10.2013 13:26
Vroeger klaagden we allemaal over het roekeloze rijgedrag van de Fransen. Dat is gelukkig een stuk minder geworden; het aantal verkeersdoden in Frankrijk is drastisch afgenomen. En dan zullen ze nu te rustig rijden?
, Datum:
03.10.2013 20:33
Ik heb er in ieder geval nog nooit over geklaagd, ik vond het altijd plezierig rijden in frankrijk. Sinds ze het puntensysteem hebben schiet het niet meer op met ze. Maar kennelijk is dat niet helemaal bon ton hier merk ik.
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
04.10.2013 09:36
, Datum:
04.10.2013 09:48
, Datum:
04.10.2013 09:50
Gisteren nog hutspot gegeten Tineke? ;-)
, Datum:
06.10.2013 23:21
Heeft niemand een leuk bericht met dit lekkere weer wat van de week echt herfst gaat worden?
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
06.10.2013 23:26
herfst, at is dat. Afgelopen dagen van Amersfoort, richting Nijmegen en dan Apendoorn, Zwolle, bos zat maar nauwelijks herfstkleuren. terwijl we drie weken terug op terugweg uit Spanje wel volop herfstkleuren zagen...
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
07.10.2013 12:04
, Datum:
07.10.2013 12:13