Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
28.09.2013 18:04
Raar het is nog steeds.Maar mijn antwoorden zie ik wel gelijk.
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
28.09.2013 18:43
het is zowiezo rustig op het forum
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
30.09.2013 22:13
Alleen rob speelt weer voor webmaster
Geplaatst door: Jen
, Datum:
01.10.2013 13:54
De rust op het forum valt wel mee Wim. Vooral op dit topic is het erg rustig omdat het niet gebruikt wordt waar het voor bedoeld is.
, Datum:
01.10.2013 14:12
Dat klopt wel Jen, maar ik heb dat topic over Jan bewust niet hier geplaatst omdat het dan mindergelezen word ( lijkt mij)
Nu was het echt als eye catcher geplaatst met een zo groot mogelijke doelgroep
, Datum:
01.10.2013 14:14
helaas werd het weer door enkele in het negatieve getrokken waardoor Johan moest ingrijpen
, Datum:
01.10.2013 14:56
Als dit topic op de eerste pagina blijft staan lees ik het altijd. Dus als iedereen het een beetje voedt, met maakt niet uit wat als het maar niet onwelvoeglijk is, dan blijft het levendig.
Geplaatst door: m.
, Datum:
01.10.2013 15:54
grappig..dat je het zo ziet wim.."omdat anderen het weer in het negatieve trokken moest johan het wel sluiten.." Ik vind het zelf beetje discutabel topic. Oproepen aan collega's van jan van i omdat ie 6 dagen niet online is... Hoewel ik je bezorgdheid ook wel snap.. maar als jij en anderen hem al persoonlijk gemaild hebben...heb je genoeg gedaan lijkt me voor iemand die je niet persoonlijk kent. (anders had je zijn telefoonnummer wel denk ik dan).
En ik kijk hier regelmatig, maar zie meestal vinnige of flauwe opmerkingen van connie... Maar dat mag in dit topic zullen we dan maar zeggen...;-)
Geplaatst door: connie
, Datum:
01.10.2013 17:28
, Datum:
01.10.2013 17:52
@m, ik woon in een klein dorp en daar is gelukkig de sociale controle vrij hoog.
Door mensen met de opvatting zoals jij ( niet negatief opvatten) duurt het soms maanden voor dat er weer eens iemand in de stad gevonden word.
zoals laatst in nota bene een ziekenhuis in frankrijk.
waren al 10 dagen een patiënt kwijt en vonden hem dood op de wc
, Datum:
01.10.2013 18:09
Beste wim, ik woon ook in een dorp, en kom nog uit een kleiner dorp. Ik zorg en let op de buren, familie en vrienden.
Maar niet de online-bekenden...Daarmee wordt de wereld wel erg groot vind je niet?? Dan hebben we het over virtuele mantelzorg???
Ik denk niet dat Jan tijdlang dood ligt in zijn flat, hij heeft volgens mij leuke kinderen en kleinkinderen en ik hoop fijne buren.
Beter een goede buur dan een verre (virtuele)vriend toch??
, Datum:
01.10.2013 18:14
waar het me vooral om gaat op zo'n openbaar forum: je gooit van iemand de naam, woonplaats, werkgever en baan het internet op. Velen die hier vaak komen weten dat, maar de meesten niet.
Wanneer het mijzelf betrof: ik zou je persoonlijk mail enorm waarderen wanneer ik die in mijn mailbox zou zien op moment dat ik die weer kan lezen, maar ik zou een dergelijke oproep "en plein publique" minder kunnen waarderen. Maar thats me. En ik schrik er dus ook van als ik een dergelijke oproep zo lees. Zo is digi-oma ook al een keer "doodverklaard".
, Datum:
01.10.2013 18:43
Met dat laatste heeft m wel een punt.
, Datum:
01.10.2013 20:30
Hier word niemand dood verklaart m, dat van digi-oma was een wrange grap van iemand.
het vreemde in deze alleen is dat Jan in het foto spelletje (zo'n beetje zijn kindje)een opdracht plaatst om vervolgen niets meer van zich te laten horen.
Terwijl Jan normaal zelfs nog antwoord geeft terwijl zijn auto gepakt voor de deur staat.
het is gewoon een gevoel dat er iets niet klopt
, Datum:
01.10.2013 21:56
Jammer wim dat je alleen je eigen gelijk ziet. En omdat jouw gevoel het ingeeft je gegevens van iemand op internet gooit.
Nu denk ik echt dat Jan er niet meezit, maar waar is de grens??
Wie wordt er morgen "gemist" wiens gegevens op het internet mogen??
Maar zo dit topic is ook weer levend.. wordt weer gelezen!
Geplaatst door: Car2
, Datum:
01.10.2013 22:06
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
01.10.2013 22:12
Ik woon ook in een dorp ;-)
, Datum:
01.10.2013 22:17
bedankt Carly, dat voorstel topic heb ik ooit zelf geopend.
Ik wist dat Jan zich daar zelf helemaal had voorgesteld vandaar dat ik die informatie gebruikt heb.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
01.10.2013 22:23
Ik ben Car2 ;-)
Afkorting van caravanner2
Carly is iemand anders, maar dat geeft niet
, Datum:
01.10.2013 22:29
sorry Car2, ik lig vanuit bed te typen en dacht dat ik Carly zag staan, had mijn bril niet op