Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
20.06.2013 19:58
Hoe gaat het met mijn oosterburen?Terwijl ik hier geen spatje heb gehad!
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
21.06.2013 10:00
@Connie, we zijn nog druk aan het water scheppen.
Geplaatst door: Mandy
, Datum:
21.06.2013 21:09
Bedwelmd in een tent en de camping een 3 geven.
Het eerste geloof ik niet en het tweede vind ik dan niet terecht.
Geplaatst door: Mandy
, Datum:
21.06.2013 21:09
Geplaatst door: Cora
, Datum:
21.06.2013 21:26
Nou Mandy ik geloofde die verhalen ook nooit zo erg, maar toevallig vanavond een gesprek gehad met de campingeigenaresse waar ik nu op vakantie ben. Het is hier ook gebeurd, er schijnen toch groepen te zijn die deze regio nu aan het afstruinen zijn. Het is niet terecht om de camping dan een slecht cijfer te geven, die hebben er behoorlijk last van, maar de opvang achteraf zou misschien beter kunnen en daar gaat het cijfer waarschijnlijk over.
Geplaatst door: Martina
, Datum:
28.06.2013 18:06
Wij huren altijd een mobil home op de camping en hebben geen ervaring met (tent) kamperen. Hopelijk kan iemand mij een advies geven over hetvolgende. Onze dochter gaat dit weekend op ponykamp. Ze slapen met 33 kinderen in een grote (party)tent. Op de vloer ligt een soort laminaat. Ze neemt een luchtbed mee en een nomad slaapzak. De verwachte nachttemperaturen liggen tussen de 10-13 graden. Geef ik haar een dikke winterpyama mee of een dunnere zomer pyama met lange broek en lange mouwen ?
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
30.06.2013 19:07
Dat digi slaat meer op m'n fotograferen dan op verdere kennis van PC's. Vandaar m'n vraag. Vanmiddag ben ik thuisgekomen uit Frankrijk. M'n laptop heb ik niet gebruikt in Frankrijk.'t Is een oud beestje uit 2006 (krijgertje van vriendin) en kan niet zonder constante aansluiting op het electranet.
Daarom een uurtje geleden thuis getracht de mailberichten van de afgelopen weken op te halen. Krijg ik direct een hele sliert berichtjes van de provider (KPN) dat m'n mailbox vol is. Dus eerst wat oude mail weggegooid (definitief) en ook die sliert seintjes over een volle mailbox weggedaan. Nu ben ik denkelijk ook de ooit gezonden berichten van de afgelopen week kwijt?! Ik meende eigenlijk dat de provider die wel bewaard totdat op m'n laptop weer ruimte is. Geen idee wie er allemaal berichten heeft gezonden; tandarts, verzekeraar??? Wat nu?
Geplaatst door: Jen
, Datum:
30.06.2013 19:26
Geen idee Digi. Als het belangrijk is krijg je wel weer opnieuw een mailtje. Het is vervelend van email adres te veranderen toch raad ik je aan bijv. een gmail.com of Hotmail.com email adres aan te vragen. Deze kunnen bij prive gebruik nooit vol geraken (enorm databestand) zijn overal ter wereld toegankelijk en de box is extern. Dus als je computer crashed, ben je niets kwijt. Niet dat ik er veel verstand van heb maar ik hoor vaker problemen zoals de jouwe( box vol e.d. eerst leegmaken, onzin) en ik heb daar nog nooit (14 jaar) last van gehad. Ik kan altijd en overal bij mijn inbox. Dus geen xxxx.nl maar een xxxx .com
succes.
, Datum:
30.06.2013 19:31
Ja bij g-mail een enorme opslag daarom gebruik ik die ook.
Geplaatst door: d.roog
, Datum:
30.06.2013 22:53
iedereen die naar je heeft gemaild kreeg bij een volle mailbox direct het bericht terug dat jouw mailbox vol zat. dus iedereen die jou dringend wil bereiken weet dat-ie de mail later opnieuw moet versturen, als de mailbox is opgeschoond. als het een verzekeraar o.i.d. is, dan hebben ze daar vaker mee te maken gehad. als je bericht verwacht van een of andere instantie kun je ze het beste zelf even mailen om te vragen of ze geprobeerd hebben jou te bereiken. en ja, gmail o.i.d. werkt erg goed (en is ook toegankelijk voor NSA, dus er gaat nooit wat verloren).
, Datum:
01.07.2013 10:19
Dank voor de antwoorden en... ik heb notabene een G-mailadres, mar iedereen mailt nog via het oude adres. Zal maar eens een mailtje doen uitgaan om ze op het G-mail adres te wijzen.
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
03.07.2013 07:30
, Datum:
14.07.2013 19:25
Ergens een feest vandaag????
, Datum:
14.07.2013 19:41
, Datum:
14.07.2013 21:54
Heeft heel in de verte met Frankrijk te maken, maar wel bijzonder. De vader van onze jongste kleindochter (die inmiddels 15 jaar is) is eerder getrouwd geweest. Zijn voormalig echtgenote is destijds na de scheiding met zijn dochter (toen 4 jaar) naar Frankrijk vertrokken en heeft nooit een adres achtergelaten of iets laten horen. Afgelopen week is onze kleindochter bezig op Facebook en ze komt daar een meisje tegen met dezelfde achternaam die zij heeft (de naam komt heel weinig voor in Nederland). Toch contact gezocht met elkaar (half Engels, half Nederlands) en jawel 't is haar eigen halfzus, van inmiddels 22 jaar. Bizar, de Franse zus heeft foto's gestuurd en ze lijken sprekend op elkaar; bijna niet uit elkaar te houden.
Ze laten het alletwee even bezinken, maar willen elkaar beslist ontmoeten. Zusje woont wel een heel eind weg in het Zuid-Oosten van Frankrijk. Leve Facebook!
, Datum:
14.07.2013 22:23
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
15.07.2013 00:44
Jeetje, Thea, wat een verhaal!
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
15.07.2013 07:19
Bijzonder verhaal....enne zo wordt Derek Bolt ook al overbodig.
Geplaatst door: frank
, Datum:
15.07.2013 21:07
Prachtig verhaal en ik zal nooit meer schelden op facebook.
, Datum:
28.07.2013 00:23
Leeft iedereen nog?Hier nu een flinke bui.Als het gaat onweren dan mijn bed uit om de bliksem vast te leggen ;-)