Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
03.07.2011 23:11
En nu nog de vraag, de gewone kampioen of de autokampoen.??????????????????????????
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
03.07.2011 23:49
Dik trom, je trekt het hele draadje uit zijn verband ;-)
Gewoon, het gratis maandelijkse blad als je lid bent van de anwb.
Er stond een test in over fietsen. Maar Lilian begrijpt me.
Vrouwen onder elkaar, die hebben aan een half woord genoeg ;-))
Maar mocht je het antwoord hebben, dan scoren "de mannen"weer en ben ik je erg dankbaar!
Geplaatst door: isa
, Datum:
04.07.2011 16:22
Irene, ik dacht ook dat je wellicht de KCK bedoelde. In de laatste "gewone" Kampioen kan ik slechts een artikel over fietsverhuurbedrijven vinden. Niets over specifieke fietsen. Bedoel je niet een eerder nummer?
, Datum:
04.07.2011 18:08
In de kampioen van mei en juni staat NIETS over fietsen. Alleen een stukje over huurfietsen. Wie trekt hier nu alles uit z,n verband
, Datum:
04.07.2011 18:12
We hebben ondertussen de kampioen gehad. De autokampioen is langs geweest en nu weer de kampeer en caravan kampioen. Schiet mij maar lek maar wij weten nog steeds niet wat het is en welke maand.
, Datum:
04.07.2011 20:17
Zou het dan toch de KCK zijn geweest??
@Dik Trom: door alle vraagtekens werd de leespagina errug breed. Meer bedoelde ik er niet mee ;-)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.07.2011 23:44
Irene ik weet precies wat je bedoeld! Ik kan me herinneren dat er een hele test in stond van allerlei soorten electrische fietsen. Ik ga kijken of ik het voor je kan vinden.Het was zeker NIET de kampeerkampioen want die heb ik niet.Het zou kunnen dat het artikel al een maand geleden of nog eerder geplaatst is.
Nu heb ik nog steeds geen antwoord van Jan over die link van
RTVOost. Tsjonge, wat duurt dat weer..........:-))
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
05.07.2011 00:00
, Datum:
05.07.2011 00:03
Wat lief Lilian!
Nee, dit was het niet. De prijzen lagen rond de 799 voor een gazelle. En dan was er nog een extra serie, die was wat duurder.
Geplaatst door: javi
, Datum:
05.07.2011 01:18
Goede morgen Lilian
Wakker of nog niet ,maar op 3-7-2011 om 22.31 u had ik dit al geschreven:
Hoi Lilian
Ik had wel wat aan de link.
Je moet tussen 06.00-08.00 uur al (Klaar Wakker) zijn want dan kun je gebeld worden voor het tourspelletje.
Als je het antwoord goed hebt wordt je smiddsags weer gebeld om het tegen een ander op te nemen.(Afslag Oost)
Ben je mooi een hele dag druk mee.
Ik wil wel uitslapen en anders Ria wel.
Geplaatst door: mar
, Datum:
05.07.2011 17:35
irene ben jij niet ooit op le chambron geweest in de Drome?
Is dit ook een leuke camping voor kleine kinderen (tot 6?) beetje speeltuin/zwembadje/ rivier? Is de ligging ook zo dat de zon 's avonds al vroeg achter een berg vertrekt om in de ochtend ook pas laat achter een berg op te duiken (zoals op pilat zou zijn vanaf 19.00 uur). Wordt het dan echt heel fris, of gewoon vestje met korte broek "fris"?
Als je er niet bent geweest..sorry dan voor mijn vraag ;-)
, Datum:
06.07.2011 09:31
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
06.07.2011 10:36
Hoi Mar, speeltuin weet ik niet meer, onze kinderen waren tieners. Hun speeltuin was de andere sexe ;-) Het zwembad is van mooi formaat, niet groot en geen peuterdeel.
We zaten tot laat in een shirt. Zon onder ligt een beetje aan je plaats, maar zal ongeveer eender zijn.
Morgen kan ik evt. wat foto's zoeken en mailen, reageer dan even via het envelopje.
Er waren kinderen in alle leeftijden, van 0-18. Geen extra animatie voor hen.
Geplaatst door: Mar
, Datum:
06.07.2011 16:52
Hoi Irene,
Bedankt. Ik kwam erachter dat het stukje van de rivier afligt en dat vindt ik dan weer jammer. Misschien is le vallee bluee (o.i.d.) dorpje verder ook nog iets. Rivier OF peuterbadje is wel fijn. (in beide kan ik de jongste even parkeren zeg maar; en nee dan ga ik geen boek lezen, maar gewoon nog es omdraaien om die andere 2 te zien of iets pakken ;-)))
Maar volgens mij zijn le pilat, le chambron en le vallee bleu allemaal niet zo groot/ rustig/ weinig of geen animatie dus vergelijkbaar. Nu nog achterkomen of je er ook nog terecht kan ;-)
, Datum:
06.07.2011 17:01
heb je een mailt gestuurd voor die foto's, hopelijk gelukt (was weer heel gezoek wat ook alweer mijn wachtwoord was voor inloggen ;-))
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
07.07.2011 09:08
Wachtwoorden, brrr en je moet ze geregeld veranderen. En als je er zo'n 20 of meer onthouden moet, dan moet je wel een goede harde schijf in je bovenkamer hebben.Sommigen hebben 5 tekens, maar er zijn er dan heb je er 8 of meer nodig.
Bij de sites die ik het vaakst gebruikt, lukt het nog wel, maar ik moet geregeld een wachtwoord opvragen.
, Datum:
07.07.2011 09:21
er zou op internet een digitale kluis zijn waar je dat op kan slaan...maar net juist omdat je ze telkens moet veranderen, moet je wel heel heel netjes zijn om ze telkens ook in die digitale kluis te wijzigen....mocht mijn man overlijden dan heb ik toch een probleem want een hoop van zijn wachtwoorden ken ik toch echt niet, cq de populairste ken ik wel maar dan nog de juiste combi.... Tijdlang geprobeerd om het ergens op te slaan / neer te schrijven maar op een gegeven moment komt daar de klad in....Toch lastig allemaal...
, Datum:
07.07.2011 10:16
Le vallee blue is net wat luxer meen ik. Le pilat weet ik zo niet meer, wel diverse malen voorbij gereden. Ik vermoed dat Le Chambron de simpelste was, maar wel echt lekker Frans met een fijne sfeer. Je foto's heb je inmiddels.
De rivier die jij bedoelt staat vooral droog. Pal aan de camping lag ook iets wat vast ook ooit water bevat, maar niet in de zomermaanden. Nabij les Ramieres kun je wel in de rivier zwemmen. Ook die ligt van de camping af.Ondiep genoeg op wat plekken voor je hummels en iets verderop een stuk met springrotsen.
, Datum:
08.07.2011 13:29
Deze week hadden we alweer een kind geslaagd! Onze middelste heeft zijn VMBO-T op het speciale voortgezet onderwijs gehaald via staatsexamens. En onze oudste heeft van twee oude zware eiken salontafels een prachtige boekenkast gemaakt. Nu heb ik al mijn reisboeken bij de hand. Heerlijk!!
Geplaatst door: ® ilse
, Datum:
08.07.2011 16:57
@Irene, Proficiat!
Alweer wat zorgen minder, toch?
Ben zelf afgelopen woensdag ook geslaagd met een 8 voor mijn examen Boekhouden. Een hele opluchting!