Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
07.02.2013 11:30
Hé Johan en Tineke... natuurlijk gefeliciteerd vanuit West-Friesland en ik hoop dat Johan thuis is... anders binnenkort nog heel fijne dagen samen met jullie familie.
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
07.02.2013 13:11
Johan & Tineke, vanuit Zwolle, samen Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van Johan !
Wensen jullie een hele gezellige dag !
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
07.02.2013 13:13
Johan en Tineke, ook vanuit Almelo de hartelijke felicitaties.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
07.02.2013 18:54
Bedankt voor de felicitaties. Ik hoop nog een tijdje in goede gezondheid met deze site door te kunnen gaan.
Geplaatst door: Renée@
, Datum:
07.02.2013 22:11
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
07.02.2013 22:16
Geplaatst door: connie
, Datum:
07.02.2013 22:17
Sorry lukt mij ook niet meer..
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
07.02.2013 22:26
Renee dit You Tube filmpje kreeg ik via mijn broer maar ik kan het ook niet meer openen. Je doet dus niks fout.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
07.02.2013 22:32
Renee net nog even gekeken op You-Tube maar als je zoekop ,,russische aanrijdingen,, dan gaat er een wereld voor je open.
Geplaatst door: Renée@
, Datum:
07.02.2013 22:34
, Datum:
07.02.2013 23:54
Wie zit er zonder stroom?
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
08.02.2013 00:13
Beter te laat dan nooit: Johan (en Tineke): van harte!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.02.2013 02:43
Deze keer had ik het niet op orde Connie, ik ben veel te laat met mijn felicitaties.Inmiddels heb ik die bij een ander topic gezet, daar kwam ik mijn naam tegen en meer namen van mensen die gemist werden.Dat is toch leuk dat men nog aan je denkt!
Connie heb jij ook facebook? Ik heb zo'n hectische tijd achter de rug en het is nog niet voorbij, dat ik geen tijd meer had om hier even "rond te neuzen".Omdat ik Johan en Tineke wilde feliciteren kwam ik hier en zodoende las ik weer wat "verhalen". Ik zag zelfs een bijdrage van w!m, heel bijzonder!
Mensen die dit weekend carnaval gaan vieren, veel plezier, meer doot hènig an!
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
09.02.2013 13:11
, Datum:
09.02.2013 14:13
Leuk he Tineke en wat word hij groot al kan hij nog steeds onder zijn moeder door.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
09.02.2013 23:48
Zijn er nog carnavalvierders onder ons?
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
10.02.2013 00:31
ja ik vandaag een beetje.. en morgen het kindercarnaval..en misschien maandag dan ook nog...
Geplaatst door: Brend@
, Datum:
10.02.2013 00:35
Ik moest toevallig vanmiddag even in Zwolle centrum zijn, hele carnaval vergeten. Man wat een drukte, bijna niet door te komen voor de gewone winkelganger. Even leuk om te zien hoe iedereen zich uitdost, maar als je er niet mee bent opgegroeid kun je het je niet voorstellen dat het leuk is om zo 3 dagen rond te hossen en in een permanente staat van dronkenschap te verkeren.
Geplaatst door: Irene1
, Datum:
10.02.2013 16:34
Waarom een permanente staat van dronkenschap? Wij vieren carnaval, maar jouw mening komt absoluut niet overeen met het feest dat wij vieren!!In de optocht is alcohol zelfs streng verboden en diverse cafe's hebben prima middelen ingezet om de jeugd ver van alcohol te houden.
In 5 dagen gaan wij driemaal op pad. Ik denk dat je opgegroeid moet zijn met carnaval om het echt te beleven. Zometeen gaat onze logé uit de randstad weer naar huis. Hij vond het leuk om mee te maken, maar miste het gen gewoon, volgens eigen zeggen.
Het leuke is ook het ernaartoe leven. Samen een wagen bouwen of een act verzinnen. Of hoe dos je je als groep uit. Vandaag is de groep van onze oudste "Flodder in Amerika". Gewoon leuk om te zien hoe'n lol ze vooraf al hebben. Gisteren was hij keurmeester á la Rob de Geus, maar dan voor bier. Inclusief meetlat, temperatuurmetertje en stickers voor op de deur. Kleinschalig plezier, gewoon leuk.
Geplaatst door: Brend@
, Datum:
10.02.2013 17:33
Ik snap het idd niet Irene, mis ook het gen. Heb wel een gen voor elfstedentochten ;-).
En met die permanente staat van dronkenschap heb ik weinig moeite hoor, meer met het soort muziek.