Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
27.01.2013 13:20
Hier mijn verhaaltje wat ik niet op het fotospel wilde zetten.Zeker 20 jaar geleden zijn we op weg naar manosque en het is aubergetijd oftewel etenstijd.Dat duurt bij ons vanaf 12uur s'middags en uitkijken naar een Routier.Op die weg allemaal bomen en op één van die bomen een scheefgezakt bordje met ferme auberge erop,linksaf dus.Tussen maisvelden over een zandpad een behoorlijk stukje gereden en dachten al dat we verkeerd zaten.Maar nee daar kwam een gebouw in zicht en weer zo'n bordje.Bij de ingang zat een oud dametje wat ons vrolijk gedag zwaaide dus het was bewoond ;-).Aangebeld en gevraagt of we goed zaten voor iets te eten?Ja dus en met alle egards de plaats aangewezen waar we konden gaan zitten met de boodschap dat het even kon duren.Een prachtig stukje gras met lange tafels omringt door hele grote bomen en heerlijk in de schaduw.Tijdens het wachten even gekeken naar het toilet en werd verwezen het huis in.In een prachtig betegelde hal het zowaar modern toilet.Je kon zien dat het een erg oud huis was maar prachtig ingericht.Bij onze bestelling hadden we gezegt wat U zegt wat lekker is willen wij graag hebben.Nou dat hebben we geweten...perfect en totaal geen idee wat we aten maar het was zalig.Als dessert een chocoladecakeachtig met een heerlijke muntsaus.Ondertussen waren we wel 3 uur verder en een camping vlakbij gezocht.
We zijn 3 jaar later nog eens die heuvel opgereden om daar nog eens te eten maar was niet te vinden.Dus langs de VVV gegaan met mijn vraag en het kaartje wat ik altijd heb bewaard.Het huis was afgebroken voor nieuwbouw te plegen.Zonde zonde maar die herinnering blijft voor altijd bij me.Alleen moeten ze op het fotospelletje nog het plaatsje raden ;-)
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
27.01.2013 14:11
@ digi-oma: "met de franse slag" heeft niets met de schoonmaak van franse accommodaties te maken.. eigenlijk is het een paardrijterm van paar honderd jaar terug ;-)
Vandaag de dag gewoon een term die overal gebruikt wordt waar half werk wordt geleverd..dus niks toch om je boos over te maken??
, Datum:
27.01.2013 21:36
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
27.01.2013 22:26
Wat je zegt... "half werk" en derhalve een negatieve mening die al te vaak wordt gebruikt.
Alsof alle verhuurhuisjes in Nederland zo brandschoon zijn!
Geplaatst door: connie
, Datum:
28.01.2013 17:34
Houdt onze Beatrix ermee op?
, Datum:
28.01.2013 18:13
Als... het zo is heeft ze groot gelijk! Wat een rotbaan tot je 75ste. Nooit in je joggingpak op dikke sokken door het paleis sjokken; concerten aanhoren waar je eigenlijk niks aan vindt. Verdrietige mensen troosten (Bijlmerramp, vuurwerkramp etc.) en wanneer je zelf intens verdriet hebt de stoere vrouw spelen want je partner is overleden.
Zelfs niet lekker over een brocante marktje slenteren zonder beveiliging en gewoon dingetjes kopen; op een terrasje mensen kijken en.. een dag een echte baaldag nemen. Van mij mag ze!
, Datum:
28.01.2013 19:51
En op 26 april koningsnach....en nieuwe euromunten
Geplaatst door: ® ina1
, Datum:
28.01.2013 20:28
Zal na troonsafstand ook niet aan de orde zijn digi.:-)
Je moet er toch niet aan denken.
Geplaatst door: pup
, Datum:
29.01.2013 15:00
ik zou nooit in een joggingpak en op dikke sokken door mijn eigen huis willen lopen, laat staan door een paleis, Bah!.
, Datum:
29.01.2013 16:09
Wat mankeert er aan een lekker warme zachte joggingbroek en wat mankeert er aan dikke sokken?
De eerste 's avonds thuis lekker opgerold op de bank bij de open haard en de tweede afgelopen weken in m'n bergschoenen als ik door de dikke sneeuw boodschappen ging halen.. Hoezo Bah!! Ik heb een goede wasmachine...
, Datum:
02.02.2013 00:06
, Datum:
03.02.2013 23:29
ik ga ff weg hier,klopt niets meer van
kan niets meer versturen of antwoorden.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
03.02.2013 23:32
Connie, Johan is net met je mail bezig..;))
Kijk even in je mailbox.
, Datum:
03.02.2013 23:38
, Datum:
04.02.2013 08:48
, Datum:
06.02.2013 18:41
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
07.02.2013 10:39
Ik heb sterk de indruk dat er sommige forummers wat vergeetachtig worden of dat mijn persoontje hartstikke gek begint te worden maar volgens mij viert Johan toch echt zijn tweeënzestigste verjaardag. Johan van harte en mijn persoontje moet daar nog een maandje op wachten.
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
07.02.2013 10:45
Klopt, Dik Trom !
Johan is vandaag inderdaad jarig.
Dank je wel voor de felicitatie, wat knap, dat je dat nog weet!
, Datum:
07.02.2013 11:12
Gefeliciteerd Johan en Tineke.
, Datum:
07.02.2013 11:13
Van harte he Johan,fijne (drukke) dag.Meestal is het Lilian die dat allemaal keurig bijhoudt ;-)