Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
23.10.2012 22:53
olifant ligt nu gaat zo gebeuren!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
23.10.2012 22:53
Dik, dank je wel voor de prachtige presentatie van de uithangborden! Ik heb er van genoten!
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
24.10.2012 00:15
Heelhuids weer terug na precies 9 weken, Jen. Verhalen genoeg: vanaf de Nederlander van wie z'n elektrasnoer bestond uit wel 20 met tape aan elkaar geplakte stukjes, waardoor er bij een regenbui uiteraard sluiting op de camping ontstond, via Oradur-sur-Glane waar een paar wat ouder behoorlijk gezet echtpaar in een heel kort shortje en met laarzen aan door het dorp banjerden (ik heb een foto) naar twee oudere dames die op een bergtop in de Pyreneeën in de schaduw van hun autootje ijverig Scrabble zaten te spelen en geen oog voor de omgeving hadden (jawel ik heb weer foto) naar de camping in de Auvergne waar we onze laatste twee Camping Cheques (van de 6 in 2011 gekochte) op wilden maken en waar we na twee nachten echt binnen uur alles hadden ingepakt en zijn weggevlucht - ondanks de laatste gratis nacht waarop we recht hadden. We zijn niet bang, staan dikwijls zo goed als alleen op camping en slapen nog steeds met de ramen open, maar dit was niet plezierig. Dertien campings aangedaan en eerlijk waar: de twee goedkoopste waren het beste wat betreft ligging en sfeer, maar ook wat betreft schoon en goed sanitair. Nog even puinruimen en de caravan wegbrengen en dan is er tijd voor meningen.
Wel door de Zwitserse TV geïnterviewd in het plaatsje Bucharuch; ze waren blij dat er toch nog een levende ziel rondliep; dat zal op 21-12-2012 wel anders zijn!
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
24.10.2012 00:20
Twekkelo..........
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twekkelo
Nooit van gehoord zullen de meeste mensen zeggen.
Ik ben een wandelboek aan het lezen en de schrijfster was helemaal lyrisch over het buurtschap Twekkelo.
Volgens haar zo ongeveer de enige plek in Nederland dat niet verpest is door nieuwbouw, asfalt e.d.
Prachtige paden door een landschap zoals het er 100 jaar geleden ook uitzag.
Ze had het ook op "stiewelpaden".....
Stiewel = laars
http://www.twekkelo.nl/stiewelpaden.html
Welke tukker kan me er meer over vertellen?
, Datum:
24.10.2012 00:20
, Datum:
24.10.2012 00:33
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
24.10.2012 08:38
Wat zou je nog meer willen weten jan? de links die je noemt geven al veel info. Overigens heeft Twente wel meer van dit soort idyllische plekjes.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
24.10.2012 10:50
Genoeg beleefd dus, zo te lezen. Tja, dat is wel een nadeel van in het najaar kamperen:lege campings, erg ongezellig. Wij zijn ook eens "gevlucht" van een lege camping. Niet omdat het onveilig was maar toch een beetje unheimisch, zeker als de beheerder/eigenaar ook vaak afwezig is. Voor ons eindigt het seizoen toch echt midden/eind september.
, Datum:
24.10.2012 14:39
Geplaatst door: javi
, Datum:
24.10.2012 16:57
, Datum:
24.10.2012 17:14
, Datum:
24.10.2012 17:53
Dat was in 2004 Bourg dÓisans-Alpe Huez winnaar was Armstrong
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
24.10.2012 18:51
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
24.10.2012 19:20
Wat een geweldige tour is er gepland! De finish zal savonds zijn. Dat zal vast te maken hebben met het verplaatsen van de tourkaravaan. De mannen van Movico rijden vaak al de laatste nacht door om direct in de morgen op te bouwen. Dit keer gaat het wel om extra veel kilometers. ook in technisch opzicht (de ondersteuning) denk ik dat het een bijzondere tour wordt!
, Datum:
24.10.2012 20:07
Irene1
Dit heeft alles met de commercie te maken. De TV uitzendingen zijn onder Prime Time
Geplaatst door: Dombo
, Datum:
25.10.2012 19:18
, Datum:
26.10.2012 22:37
Begon het item mobil homes te lezen en dacht daarbij aan campers. Blijkt te gaan over dingen waar helemaal niets mobiels aan is )-:
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.10.2012 23:54
Jan van I: dit is ook een leuke locatie in Twekkelo:
http://www.theetuintwekkelo.nl/
Twekkelo is ingesloten door Enschede,Boekelo,Hengelo,dat zul je al wel gezien hebben,dus zo authentiek als het vroeger was, is het echt niet meer jammergenoeg.
, Datum:
28.10.2012 00:13
@Jan van I: toen ik schreef dat twente meer van dit soort plekjes heeft, dacht ik vooral aan Het Stift bij Weerselo: http://www.hetstift.nl/
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
30.10.2012 21:56