Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
25.08.2012 21:42
Moet vast en zeker wel iets in . . . .
Haha, geeft wel alvast een vakantiegevoel !
Geplaatst door: MAB
, Datum:
26.08.2012 20:11
8/10
Maar dat is theoretische kennis. In de praktijk wil ik mezelf nog geen 8 geven (zeker niet nadat ik deze week nog op een hele drukke parkeerplaats een vrachtwagenspiegel geschampt heb).
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
02.09.2012 10:16
September, wat gaat de tijd toch snel. Ik hoop dat het nog een mooie nazomer wordt.
Geplaatst door: Theo
, Datum:
02.09.2012 10:43
Vandaag weer wijkfeest in de Hengelose Es'....zover ik weet altijd mooi weer
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
02.09.2012 22:49
terug van vakantie sinds 22 juli..voor mijn gevoel dus al een hele mooie nazomer gehad ;-)
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
02.09.2012 23:40
Heb in augustus (op een uur noodweer na) drie weken zomer in Frankrijk gehad, voor de rest alleen maar voorjaar/herst dit jaar...
Geplaatst door: Martina
, Datum:
06.09.2012 21:53
Hebben jullie misschien tips: wij (vader, moeder, dochter van 10 en oma) zoeken iets leuks voor de jaarwisseling (leuke accomodatie waar iets wordt georganiseerd). Afgelopen oudjaarsdag is mijn vader (thuis) overleden. Komende oudjaarsdag zal een beladen dag voor ons zijn en we zoeken daarom een beetje afleiding. Even weg van huis, lekker uit eten, entertainment o.i.d. en dan vuurwerk. Zijn jullie ooit eens weg geweest met oud- en nieuw en hebben jullie een tip voor ons. Het liefst ergens in Nederland of Belgie. Bedankt alvast.
Geplaatst door: Wendy
, Datum:
07.09.2012 09:07
@Martina, ik kan je helaas geen tips geven uit eigen ervaring. Maar misschien heb je iets aan deze website: www.oudennieuwarrangementen.nl
, Datum:
07.09.2012 10:43
Martina je zou eens kunnen kijken of de site van Stay Okay. Dat zijn de jeugdherbergen. Misschien staat het er nu nog niet op, maar zij hebben ook kerst en nieuwjaarsarrangementen. Niet in alle stay-okays maar wel een paar leuke. Soms wordt er dan nog wat extra gedaan voor de kinderen zoals vuurkorven waar broodjes in gebakken kunnen worden, er wordt gezamenlijk gegeten en er is een feestavond vaak bij. Afgelopen jaar gezien, en het leek me heel leuk. (maar heb het nog niet gedaan) Terschelling was leuk (wel 3 dagen) maar Bergen op Zoom was ook leuk. De stayokay in Gorsel en Heemskerk zijn daarbij ook nog eens heel mooie lokaties..maar weet zo niet of die ook aan nieuwjaar doen. Gewoon even checken. Je slaapt dan wel bij elkaar op de kamer in stapelbedden.. hopelijk vindt oma dat ook leuk...
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
07.09.2012 14:54
Vorig jaar had hotel Plein 5 in Deurne een avond met vertier en eten. Het ligt aan de markt van Deurne en om 12 uur is het daar gezellig en druk met jeugd die elkaar opzoeken.
Geplaatst door: ® gerrit
, Datum:
07.09.2012 15:12
Martina. Volgens mij is de Efteling en Attractiepark Slagharen open rond de jaarwisseling.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
07.09.2012 19:05
Diverse campings houden oud op neiuw. Ik meen roompot in kamperland. ook een camping in Breskens, je moet er even naar zoeken, maar er zijn er wel enkele.
Geplaatst door: Martina
, Datum:
07.09.2012 19:41
Bedankt voor alle tips! Zal er eens rustig naar gaan kijken.
, Datum:
07.09.2012 21:00
qua attractiepark..dan wellicht efteling (misschien waren ze afgelopen jaar open omdat de efteling dit jaar 60 jaar bestaat..volgens mij niet het plan om dat elk jaar te doen) maar slagharen vond ik echt een verschrikkelijk (saai) attratiepark. Gelukkig konden de kinderen toen nog geen klok lezen, kon ik gewoon om 3 uur zeggen dat ze gingen sluiten en dat het echt tijd was om naar huis te gaan ;-)
Geplaatst door: Eileen
, Datum:
07.09.2012 22:13
misschien is Preston Palace iets voor jullie?
http://www.prestonpalace.nl/ Je moet wel van zoiets houden, maar als je dat doet schijnt dit echt geweldig te zijn.
De Stay Okay in Gorssel is idd heel mooi, is een oud jachthuis van de Oranjes. Er zijn daar overigens luxe huisjes te huur.
Of kijk eens op De Krim op Texel, is ook erg leuk.
Geplaatst door: connie
, Datum:
07.09.2012 22:37
Geplaatst door: connie
, Datum:
07.09.2012 22:39
Sorry ik reageer op verkeerd topic ;-(
Geplaatst door: javi
, Datum:
11.09.2012 16:03
Geplaatst door: Jen
, Datum:
11.09.2012 19:35
Die had ik inderdaad gemist Javi. Erg leuk. Bedankt voor de link.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
17.09.2012 17:05