Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Car2
, Datum:
28.07.2012 08:40
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
29.07.2012 01:28
Mar3tent wat leuk dat je aan me denkt! Is een leuk initiatief zo'n pareltoernooi.Het is inderdaad niet naast de deur.We hebben op 14 juli opening gehad van een uitbreiding van
een jeu de boules baan hier in de wijk.Het is geen officiële club
maar gewoon een vriendenclub en mensen die het leuk vinden om zo maar eens te boulen.Bovendien is het een leuke aktiviteit voor de buurt om mensen met elkaar in contact te brengen.De gemeente heeft er aan mee gewerkt en nog een andere instantie om dit geheel tot stand te brengen.Het is een leuke bezigheid en bovendien ben je lekker in de buitenlucht en hebben we veel plezier met elkaar!
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
29.07.2012 20:03
Geplaatst door: ® gerrit
, Datum:
30.07.2012 22:12
Hallo Cimeroni, ik lees nu pas je vraag. En die dinsdag is natuurlijk ook al geweest. Volgende keer stuur je maar een mail en zal ik wel reageren. En het centrum van Hardenberg is maar een kwartier lopen vanaf het ziekenhuis. Zo nu en dan is er in Hardenberg ook een appeltaartparty :-)
Geplaatst door: ® connie
, Datum:
03.08.2012 23:33
Hoera voor mezelf,heb cup-cakes gebakken voor mijn visite morgen.Morgen 68 worden wat een oude muts he.Maar geniet van elke dag met mijn vrienden en familie.Een proost op mijn oudjaarsavond ;-))
Geplaatst door: ® Brend@
, Datum:
04.08.2012 00:10
Helemaal hip Connie die cupcakes. Alvast een fijne verjaardag. Ga je nog feliciteren via een andere weg.
Geplaatst door: Floortje
, Datum:
06.08.2012 21:02
Tijdens een van de vele wandeltochten in de Alpen de afgelopen 3 weken, vroeg ik me het volgende af: Stel dat je tijdens een wandeling in de bergen gewond raakt, een been breekt bijvoorbeeld, en er zijn in geen velden of wegen mensen te bekennen. Wat doe je dan.Het eerste wat in me opkomt is het alarmnummer van Frankrijk bellen. Maar dan? Hoe kan een reddingsdienst je lokaliseren, als je zelf niet eens weet waar je precies ligt. Hoe wordt je dan gevonden. Ben heel erg benieuwd naar het antwoord en de eventuele voorzorgsmaatregelen die je misschien moet nemen.
Geplaatst door: Jen
, Datum:
07.08.2012 09:16
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
07.08.2012 10:36
Je kunt ook tegen de campingeigenaar of je buren (als je op een kleine camping verblijft)zeggen wat je plannen zijn voor die dag. Kan hij eventueel iets ondernemen wanneer je die avond niet terugkomt.
Natuurlijk heb je een legitimatie bij je en - misschien wel slim - een briefje waarop staat op welke camping je verblijft.
Hé Jen... streekgenoot?
, Datum:
07.08.2012 10:40
Ik dacht dat je dat wel wist Digi; Noord-Hollanders rulez. Er staan 5 nuttige tips in het artikel. Misschien heeft Floortje er wat aan.
, Datum:
07.08.2012 10:47
Nog anderhalve week, dan kunnen we aan dit klimaat ontsnappen.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
07.08.2012 13:58
, Datum:
10.08.2012 17:11
Ik vraag me nu toch echt af of de webmasters niet eens in moeten grijpen. Er wordt hype na hype opgefokt, op het hysterische af.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van deze site, zie de forum-regels. Er hoeven toch niet alle menselijke/maatschappelijke problemen, die ook op campings in Frankrijk voorkomen, hier gemeld te worden.
Geplaatst door: connie
, Datum:
10.08.2012 17:25
Opfokken doen de mensen zelf.Steeds dezelfde namen die op elkaar reageren....
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
10.08.2012 19:40
Floortje, als je gaat bergwandelen heb je natuurlijk een kaart bij ;-) Het is natuurlijk niet dat je geen idee hebt, maar je weet globaal vast waar je ligt, en als je goed kan kaart lezen wordt dat nog preciezer. Ik zou zorgen dat ik een goed opgeladen mobiel bij had..wellicht dat met signaal dat dat ding afgeeft ook nog wat gedaan kan worden. Wintersporters nemen een pieper mee..voor als ze onder de sneeuw liggen...Misschien kan dat ding ook wat in de zomer betekenen???
Verder misschien altijd paar van die vieze maar zeer calorierijke repen meenemen? Dat je wat te eten hebt wat voedzaam is als je wat langer ergens ligt met je gebroken been...?? (en ik neem het nooit meer mee sinds ik niet meer rook, maar volgens mij is een aansteker of pakje lucifers ook wel handig natuurlijk!!)
Verder kun je vast tips lezen of vragen op site als www.alpenfreaks.be Daarvoor moet je je wel eerst registreren, maar fijne site, veel info en je krijgt ook wel snel antwoord.
, Datum:
13.08.2012 10:58
topic 35412: kreun.............
Geplaatst door: frank
, Datum:
13.08.2012 19:52
Nog een half weekje volhouden Jen, dan ben je er van verlost:-)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
13.08.2012 20:19
Is dat zo, Frank ?
Er is toch overal wifi op de campings? ;))
, Datum:
14.08.2012 08:16
Ja, " ik ben blij, maar kan niet lachen"
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
14.08.2012 13:22
Mar, ben je nog naar Puy du Fou geweest en zo ja... hoe vond je het?
Jen, echt je kunt heus wel lachen... ga voor de spiegel staan; eerst ene mondhoek omhoog, dan de andere (kan even pijn doen, maar doorzetten). Leuke kerel toch in de spiegel!