Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
08.07.2012 11:14
Irene, hele fijne vakantie toegewenst, geniet ervan en tank ff goed bij !
Geplaatst door: Car2
, Datum:
08.07.2012 11:22
Ook van mij veel vakantievitamientjes toegewenst!
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
08.07.2012 12:29
Dank je! Ik probeer wel af en toe in te loggen hoor.
Geplaatst door: connie
, Datum:
08.07.2012 14:14
Ook al maanden niemand op de chatbox die niet goed werkt!!!
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
11.07.2012 00:08
Met dank voor al jullie steun: Het Hurktoilet, de leuke Frankrijkgids ( http://www.hurktoilet.nl ), is derde geworden bij Travvies Award verkiezing van Stedentripper.com. Citaat van de vakjury: ,,Het Hurktoilet biedt een ongeëvenaarde hoeveelheid praktische reistips en informatie over het populairste vakantieland onder Nederlanders en Belgen: Frankrijk.''
Geplaatst door: ® Ri@
, Datum:
12.07.2012 19:54
Toch een mooi resultaat - Peter - gefeliciteerd !
Geplaatst door: keesjuh
, Datum:
18.07.2012 20:20
Up. Lang hier niet geweest. Alle top[ics zo te lezen, weinig gemist.
Geplaatst door: Carly
, Datum:
18.07.2012 23:29
Hele knappe fotos Dik Trom, maar we zijn dit ook gewoon ven jullie, het is altijd héél knap werk die fotografie van jullie. Wij zijn sinds zondag terug van de Drome, 2 weken op camping La Vallee Bleue. Nu nog binnen een paar weken naar camping Latapie, naar het aards paradijs ;-)
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
19.07.2012 10:36
Regen de laatste tijd... hoezo?
Wij wonen in West-Friesland, tussen de sloten en dit krijg je dan:
1. Man loopt even naar buiten om iets in de container te gooien en laat de buitendeur op een kier staan; loopt weer het halletje in en "KWAAK" groen kikker in de hal. Meegenomen naar de tuin en bij de vijver gezet.
2. Volgend ochtend (de buitendeur is nog niet open geweest) in datzelfde halletje... SPRING... ha, weer een kikker. Ook naar de vijver.
3. Buurvrouw krijst: Ieeee, KIKKER in de voortuin. Mooie grote groene kikker bij ons gehuisvest..
4. Echtgenoot pakt de groencontainer van de buurman even mee om aan de weg te zetten; die heeft late dienst en zo sociaal zijn we hier ook wel. Ohhh, wat een mooie grote dikke vet PAD.
Wat denk je... dit hopt hier ook in de tuin...
En we hadden zelf al zoveel kikkers er padjes in de tuin, moet gewoon uitkijken waar ik m'n voeten zet en met zon (welke zon) zitten ze op het bruggetje over de vijver of helemaal aan de rand met hun kopjes boven water tussen de waterplanten. Wel erg leuk!
Dit jaar helaas weinig libellen... jammer.
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
21.07.2012 09:34
Hallo,ik moet dinsdag in Hardenberg zijn. Heeft iemand nog een tip voor een eethuis? Dat geopend is vanaf 13:00 uur? Graag een half uur lopen vanaf het ziekenhuis.
Geplaatst door: yeoman
, Datum:
21.07.2012 14:10
Hahaha, ik weet er wel een cimeroni, maar ik weet niet of de persoon in kwestie dat wel leuk vindt. Vraag Lilian maar eens...
wij hebben al eens heerlijke appeltaart en soep met broodjes bij het "eethuis" gehad ;-))
, Datum:
21.07.2012 15:05
haha, dat bedoel ik nou. Nee ik heb iets gevonden, of het wat is weet ik niet. Een brasserie aan de Marktstraat.
Geplaatst door: ® Trijn
, Datum:
22.07.2012 18:13
Hallo Lilian,hoe is het met jou?Lang niks gehoord!
En de buurman is inmiddels plotseling overleden,dus de melkrekjes worden ook niet meer verkocht;-)
Fijne zomer!Voor allemaal trouwens!
Groetjes Trijn
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.07.2012 19:54
Hallo Trijn, wat leuk jou hier weer eens te "zien".Alles goed met je? Wat jammer van de buurman, is er niemand die dit mooie werk van hem heeft overgenomen?Waar zijn al die rekjes gebleven, die zullen toch wel niet ineens allemaal verkocht zijn?
Ik wens jou ook een fijne zomervakantie. Doe je nog steeds in de parfums enz? Onze vrienden staan niet meer op de camping bij jou in de buurt, vandaar dat ik die kant niet meer zo gauw op kom.
Cimeroni, in Hardenberg is praktisch alles ok!In bijzonder het eten! Bovendien hebben ze er ook een bakkerij en die weten wat lekkere dingen bakken is.Er zijn natuurlijk wel meer bakkers, maar deze springt er echt uit! Succes daar!
, Datum:
24.07.2012 14:30
@Lili@n, ik heb op het ziekenhuis gegeten. Ik was nerveus voor, tijdens en na het onderzoek, dat ik niet meer Hardenberg in ben gegaan.Komt een ander keertje wellicht.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
26.07.2012 13:07
Voor de "boulers" (noem je dat zo??)
Op 19 augustus is in Oisterwijk (prachtig dorp, ok het heeft stadsrechten..maar het is dorps) het Jeu de Boules Pareltoernooi gehouden.
Op de Lind (hartje centrum met allemaal mooie terrassen) worden ruim 100 banen aangelegd. Je mag meedoen met wedstrijdlicentie of als recreant en inschrijven kan nog..ik dacht: da's iets voor Lilian toch???
http://www.petanquecluboisterwijk.nl/pareltoernooi.htm
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
27.07.2012 00:16
Dat is leuk! ben op een camping 2e geworden met boulen ;-) En dat na een jaar niet gegooid te hebben én tegen een aantal Fransen. De eigenaar van de camping vond het spijtig toen we vertrokken, want les Neerlandais gooiden helemaal niet slecht ;-)
Geplaatst door: Mar3tent
, Datum:
27.07.2012 12:57
Nou Irene op naar Oisterwijk, is voor jouw niet zo ver als voor Lilian. Zag een foto in de krant staan, misschien was die ook nog beetje bewerkt qua licht maar het zag er uit als een heel mooi oud plaatje. Heel sfeervol. Maar dat is De Lind sowieso al.
Geplaatst door: Car2
, Datum:
28.07.2012 07:53
Zag bij de filemeldingen het begrip BAU staan ("accident, BAU bloqué")
Weet iemand wat BAU betekent? Vluchtstrook?
Geplaatst door: Wiki
, Datum:
28.07.2012 08:36
Bande d'Arrêt d'Urgence, inderdaad vluchtstrook dus.